کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقبت از پوست

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

3/5 - (2 امتیاز)

کرم دور چشم یکی از مؤثرترین محصولات مراقبتی است؛ که نقش بسزایی برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست حساس و نازک دور چشم دارد. استفاده از بهترین کرم دور چشم با توجه به توصیه متخصصین زیبایی، برای مراقبت و سلامت پوست، در سن 20 سالگی به بالا در طول روز حائز اهمیت بوده و در کنار محصولات مراقبتی دیگه، از این محصول هم باید استفاده کرد. این کرم‌ها از چروک، سیاهی اطراف چشم و پف چشم جلوگیری کرده و برای تأمین رطوبت پوست دور چشم مؤثر است.

معرفی بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی و چین و چروک اطراف چشم

مزایای استفاده از بهترین کرم دور چشم چیست؟

کرم دور چشم نسبت به کرم‌های معمولی ضعیف‌تر است؛ و برای پوست دور چشم که نسبت به پوست دیگر قسمت‌های صورت نازک‌تر است استفاده از بهترین کرم دور چشم جهت رفع و از بین بردن تیرگی و چین و چروک پوست اطراف چشم توصیه می‌شود. از کرم‌های معمولی که حاوی مواد تشکیل‌دهنده قوی‌ هستند، نمی‌توان برای دور چشم استفاده کرد. کرم‌های دور چشم برای رطوبت رساندن به اطراف چشم فرموله شده‌اند؛ و بدون بو و ضد حساسیت هستند. بعضی از این کرم‌ها دارای کافئین بوده و با بهبود گردش خون باعث کاهش پف اطراف چشم می‌شوند.

کرم‌های دور چشم هم به‌مانند کرم‌های دیگر حاوی مواد تشکیل‌دهنده یکسانی هستند، تنها میزان و درصد آن‌ها متفاوت است. مثلاً کرم‌های ضد جوش و ضد چروک از مواد تشکیل‌دهنده قوی ساخته‌شده‌اند و اگر با اطراف چشم تماس پیدا کنند، باعث التهاب و قرمزی می‌شوند.

در چه سنی می‌توان از کرم دور چشم استفاده کرد؟

زمان مشخصی برای استفاده از کرم دور چشم تعیین نشده است. پوست دور چشم به دلیل حساس بودن، بیشتر مستعد چروک شدن است. پس برای به تأخیر انداختن پیری دور چشم، حفاظت از این قسمت الزامی است. با توجه به گفته‌ی خیلی‌ها استفاده از محصولات دور چشم تا سن 20 سالگی ضرورتی ندارد؛ ولی بهتر است از این محصولات برای مراقبت از پوست دور چشم از همان دوران نوجوانی استفاده کنید.

استفاده از محصولات دور چشم از سن 20 سالگی به بالا طبق نظر متخصصین زیبایی الزامی است و همه‌ی‌ افراد باید از این محصولات برای پیشگیری از پیری و چروکیده شدن پوست دور چشم استفاده کنند. کرم‌های دور چشم با توجه به داشتن ویتامین‌های E، C، A برای رفع تیرگی و سیاهی‌هایی که ممکن است در سنین 20 سالگی به بالا پدیدار شود مؤثر است. در این سنین برای نتیجه‌گیری بهتر، می‌توان از این کرم‌ها، هم در طول روز و هم در طول شب استفاده کرد؛ و برای انتخاب بهترین کرم دور چشم، می‌توانید از کارشناسان فروشگاه‌های لوازم‌آرایشی معتبر یا داروخانه‌ها کمک بگیرید.

پیشنهاد:  16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

ترکیبات تشکیل دهنده کرم دورچشم

اگر می‌خواهید یک کرم مرغوب و باکیفیت بخرید اول‌ازهمه باید بدانید که این محصول از چه مواد اولیه‌ای ساخته‌شده‌ است. برای این کار می‌توانید برچسب روی کرمی که خریده‌اید را مطالعه کنید تا از مواد تشکیل‌دهنده آن مطلع شوید. یک کرم دورچشم خوب و باکیفیت حاوی کافئین، هیدروکینون، هیالورونیک اسید، رتینول و … بوده و از ایجاد تیرگی و چین‌وچروک در اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

طریقه مصرف کرم دور چشم

با توجه به حساسیتی که پوست اطراف چشم دارد، بهتر است که هنگام استفاده از کرم، این کار را با ملایمت انجام دهید. مقداری از کرم را برداشته و به‌آرامی آن را در اطراف چشم بزنید. سپس برای اینکه کرم جذب پوست شود و به تمام قسمت‌های پوست دور چشم برسد، به‌آرامی بازهم با دست اطراف چشم را ماساژ دهید تا کرم به همه‌ی قسمت‌های پوست برسد.

نکته: در هنگام خرید کرم دقت کنید و از خرید کرم‌هایی که دارای بو‌ و مواد تشکیل‌دهنده قوی هستند اجتناب کنید و از مصرف کرم‌ ضد جوش و ضد چروک اطراف چشم خودداری نمایید.

لیست محصولات منتخب
13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy

اولین محصولی که قصد داریم به‌عنوان بهترین کرم دور چشم معرفی کنیم، کرم مولتی افیکیسی است. این کرم با دارا بودن فرمولاسیون سین کول و کمپلکس MDI چروک‌های موجود در اطراف چشم را رفع و مانع از پیری زودرس پوست می‌گردد. استفاده از این محصول موجب افزایش کلاژن پوست شده و موجب ترمیم بافت آن می‌شود. ویتامین E و A به‌کاررفته در ترکیبات این کرم، به تولید سلول‌های تازه و افزایش قوام پوست و همچنین رطوبت رسانی آن کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این مانع چروک و شل شدن پوست می‌گردد و جوانی و شادابی را برای آن به ارمغان می‌آورد. ویژگی‌ها: رفع سیاهی، پف، ضد چروک، سفت کننده پوست، ترمیم عمیق چروک‌های زیر و دور چشم بهبود گردش خون مویرگی، فاقد پارابن.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم مدل C-Prime 4in1

از دیگر محصولات رفع کننده پف و تیرگی اطراف چشم به سفت کننده دور چشم پریم مدل C-Prime 4in1 می‌توان اشاره کرد. این محصول دارای ویتامین C بوده و باعث رفع سیاهی موجود در اطراف چشم می‌گردد. این ژل با دارا بودن ترکیبات فوق‌العاده، خطوط و چروک‌های ایجادشده اطراف چشم را رفع و به حفظ و طراوت پوست کمک شایانی می‌کند. استفاده از این محصول باکیفیت می‌تواند منجر به کاهش پف و لیفتینگ پوست گردد. همچنین باعث کلاژن سازی پوست شده و مانع از پیری زودرس می‌شود. ویژگی‌هایی که این محصول را هم جزو بهترین کرم دور چشم قرار می‌دهد: کاهش حلقه‌های تیره دور چشم، لیفت پلک چشم، کاهش‌دهنده خطوط پنجه کلاغی دور چشم، پیشگیری از پیری زودرس پوست دور چشم، کمک به رفع و کبودی و پف دور چشم، نرم و مرطوب‌کننده پوست اطراف چشم، پخش روان و جذب سریع، محو کنده چروک‌های ریز پوست.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

کرم دور چشم سی گل سری Agepro

همان‌طور که می‌دانید پوست اطراف چشم نسبت به دیگر قسمت‌های پوست صورت حساس‌تر بوده و خیلی زود دچار چین و چروک می‌شود. یکی از عواملی که باعث ایجاد چین‌وچروک در اطراف چشم می‌گردد نور خورشید است. اینجاست که باید به استفاده از بهترین کرم دور چشم روی آورد. کرم دور چشم سی گل سری Agepro با دارا بودن ویتامین C و E در ترکیبات خود موجب تقویت و سفت شدن پوست گردیده و به کاهش چروک‌های سطحی و همچنین پف و کبودی موجود در اطراف چشم کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این، با رطوبت رسانی به پوست دور چشم، آن را مرطوب نگه‌داشته و سبب نرمی و لطافت لب‌ها نیز می‌گردد. ترکیبات ضد پیری به‌کاررفته در ساختار این محصول به پوست اطراف چشم نفوذ کرده و باعث به تأخیر انداختن پیری زودرس آن می‌گردد. مواد معدنی و ترکیباتی طبیعی، مانند اسیدهای میوه و سایر ویتامین‌های موجود در آن باعث طراوت و شادابی پوست شده و مانع از ایجاد چروک در اطراف چشم می‌شود.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره

سینره یک تولیدکننده ایرانی، درزمینهٔ محصولات مراقبتی و آرایشی به شمار می‌رود. کرم بالا 40 سال تولیدشده توسط این برند پرآوازه ایران از پوست اطراف چشم که پوست آن نسبت به پوست سایر قسمت‌های بدن ضعیف‌تر است محافظت می‌کند. بافت این کرم سبک بوده و موجب بهبود حلقه‌های ایجادشده اطراف چشم می‌گردد. این محصول با کاهش تورم و پف زیر چشم باعث طراوت و شادابی آن شده و روند ساخت پروتئین‌های رشته‌ای جهت تقویت خاصیت ارتجاعی پوست تسریع می‌بخشد. از دیگر خواص این محصول می‌توان به خاصیت رطوبت رسانی، انرژی بخشی و بازسازی بافت پوست اشاره کرد که علاوه بر ضد چروک بودن، از پوست اطراف چشم به‌صورت کامل مراقبت کرده و مانع از افتادگی پوست اطراف چشم می‌گردد. ویژگی‌ها: مرطوب‌کننده، ضد چروک، محکم کننده پوست اطراف چشم، رفع شل شدگی و افتادگی پوست اطراف چشم، افزایش میزان پروتئین‌ها، مرطوب‌کننده، انرژی‌بخش و بازسازی‌کننده پوست و …

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

کرم ضد تیرگی و التیام بخش دور چشم درمالیفت مدل Vitalift Anti Dark

از دیگر محصولات باکیفیت و پرطرفدار موجود در بازار، جهت رفع سیاهی و التیام دور چشم به کرم درمالیفت می‌توان اشاره کرد. این محصول هم، همانند دیگر محصولات معرفی‌شده، به‌عنوان بهترین کرم دور چشم موجود در بازار محسوب می‌شود که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است و باعث رفع و کاهش تیرگی‌های موجود در اطراف چشم می‌گردد. این محصول به‌خوبی جذب پوست اطراف چشم شده و موجب رطوبت رسانی می‌شود. کافئین و ویتامین K مؤثر موجود در ترکیبات این کرم خیلی راحت و بدون دردسر از غشا سلولی عبور کرده و باعث افزایش گردش خون مویرگی در اطراف چشم می‌گردد. ویژگی‌ها: حاوی روغن آووکادو، کافئین و ویتامین‌های A وc  و E و  Kو پیش ساز ویتامین B5، کاهش‌دهنده حلقه‌های تیره دور چشم، رفع کننده کبودی دور چشم، ضدالتهاب، التیام‌بخش، ضد قرمزی، مرطوب‌کننده و کاهش‌دهنده پیری پوست.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

کرم دور چشم الارو مدل Anti Wrinkle

کرم دور چشم الارو مدل Anti Wrinkle یکی دیگر از محصولات مراقبتی موجود در بازار جهت، تغذیه، تقویت و جوان‌سازی پوست محسوب می‌شود. این کرم با دارا بودن خاصیت ضد چروک و ضد تیرگی و همچنین دارا بودن بافتی سبک از دیگر محصولات باکیفیت موجود، به شمار می‌رود که می‌تواند نیاز شمارا جهت رفع و التیام پوست اطراف چشم برطرف نماید. شی باتر، روغن آرگان و کافئین به‌کاررفته در ترکیبات این کرم به رطوبت رسانی، تغذیه، نرمی، لطافت و افزایش گردش خون زیرپوست کمک کرده و باعث درخشندگی و شادابی پوست می‌شود. ویژگی: بافت ژلی سبک، جذب سریع، تقویت‌کننده، افزایش کلاژن سازی، افزایش انعطاف‌پذیری پوست، حاوی آنتی‌اکسیدان، بازسازی سلول‌های پوست اطراف چشم.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

کرم دور چشم ژاک آندرل پاریس مدل LOOK ACTIVE

کرم دور چشم ژاک آندرول دارای ترکیبات باکیفیت و عالی برای از بین بردن تیرگی ایجادشده اطراف چشم می‌باشد. همچنین گیاه جینکو بیلوبای به‌کاررفته در فرمولاسیون این کرم، باعث راحتی خون‌رسانی به اطراف چشم می‌گردد. این محصول باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و جوان‌سازی پوست با کلاژن شده و پروتئین هیدرولیز شده گیاه لوپین موجود در آن، برای رفع چین‌وچروک و خطوط ریز اطراف چشم بسیار مؤثر است. ویژگی‌ها: کنترل پف و ورم‌کردگی دور چشم، دارای عصاره تخم پنجه، کاهش تیرگی پوست و حلقه‌های ناحیۀ دور چشم، حاوی عصاره گیاه جینکوبیلوبا برای افزایش تغذیه و خون‌رسانی به پوست، رطوبت رسانی مناسب به پوست، دارا بودن ویتامین E.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

خرید کرم دور چشم دکتر ژیلا

در این قسمت ما به معرفی یک محصول ایرانی، باکیفیت و پرمخاطب می‌پردازیم. ترکیبات به‌کاررفته در این کرم باعث درخشندگی پوست اطراف چشم شده و کبودی موجود در آن را التیام می‌بخشد. این ترکیبات مؤثر و ضروری به‌کاررفته در این محصول عبارت‌اند از MRT، عصاره گیاه چای سبز، کریزانتلیس، روغن دانه انگور، ویتامین E و C و کلاژن می‌باشد. همچنین Q10 موجود در فرمولاسیون این کرم موجب از بین بردن خطوط ریز و چین‌وچروک ایجادشده در دور چشم می‌گردد. ویتامین E و دانه انگوری که در ترکیبات این کرم وجود دارد سبب می‌شود که این محصول خاصیت آنتی‌اکسیدانی داشته باشد و باعث نرمی و لطافت پوست گردد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به خاصیت سفت کنندگی و ضد چروکی آن به دلیل دارا بودن ترکیبات کلاژن اشاره کرد.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

کرم دور چشم لایسل مدل Smart

کرم دور چشم لایسل مدل Smart از دیگر محصولات تولیدشده توسط متخصصین ایرانی محسوب می‌شود. این محصول دارای سه عملکرد رفع تیرگی، از بین بردن پف زیر چشم و حذف چین‌وچروک می‌باشد. مواد مغذی‌ای مثل ویتامین‌ها، آمینواسیدها کلاژن، هیالورونیک اسید و … که در ساختار این کرم به‌کاررفته، کمک بسزایی جهت رفع چین‌وچروک‌های موجود بر روی پوست می‌کند. از دیگر خواص آن می‌توان به آب‌رسانی پوست اطراف چشم اشاره کرد که رطوبت موردنیاز آن را تأمین می‌کند. حاوی کافئین که برای رفع تیرگی و خاصیت آنتی‌اکسیدانی پوست باعث ممانعت از پیری زودرس می‌شود. سایر ویژگی‌ها: خاصیت ترمیم‌کنندگی و جوان‌سازی پوست، دارای آمینواسید و ترکیبات پپتیدی، بهبود جریان خون و کاهش پف زیر چشم و ممانعت از افتادگی پلک‌ها.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

کرم دور چشم درماتیپیک مدل CONTOUR

این کرم هم همانند سایر محصولات تولیدشده درزمینهٔ رفع تیرگی و التیام پوست اطراف چشم، باعث کاهش و رفع تیرگی و پف دور چشم می‌شود. همچنین به کاهش خطوط ایجادشده در اطراف چشم کمک بسزایی می‌کند. مواد به‌کاررفته در فرمولاسیون این کرم، باعث جوانی و شادابی پوست شما گردیده و مانع از پیری زودرس آن خواهد شد. این محصول باکیفیت علائم خستگی اطراف چشم را  برطرف، و از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری می‌کند. اگر به دنبال یک کرم دور چشمی هستید که علاوه بر رفع تیرگی پوست، خاصیت لیفتینگی داشته باشد این محصول می‌تواند گزینۀ مناسبی برای شما باشد.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

کرم دور چشم فیس دوکس سری Actisome مدل Actiflow

کرم دور چشم فیس دوکس از سری محصولات مراقبتی می‌‌باشد که از سه عملکرد فوق‌العاده و یونیک ضد چروک، ضد پف و ضد سیاهی یا تیرگی برخوردار است. این محصول فوق‌العاده با رطوبت رسانی به پوست اطراف چشم از خشکی آن ممانعت کرده و سبب افزایش قوام و استحکام آن می‌شود. استفاده از این کرم باکیفیت می‌تواند به کاهش تیرگی دور چشم و افزایش گردش خون مویرگی به خاطر وجود ترکیب کمپلکس Actiflow کمک کند. از دیگر ویژگی‌ها آن می‌توان به خاصیت آنتی‌اکسیدانی، افزایش سنتز کلاژن و الاستین، هیپو آلرژنیک و PH سازگار باپوست آن اشاره کرد.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

کرم دور چشم ام کیو

کرم 6 * 1 (EYE CONTOUR CREAM 6 × 1) قابل‌استفاده برای دور چشم، ساخته‌شده توسط کمپانی MQ یکی از معتبرترین لابراتوارهای فرانسه است. این کرم از دیگر محصولات تولیدشده درزمینهٔ رفع سیاهی و چین‌وچروک به شمار می‌رود. این محصول با دارا بودن سه عملکرد منحصربه‌فرد که چروک، پف و تیرگی موجود در اطراف چشم را هم‌زمان کاهش و رفع می‌کند. همچنین از خاصیت رطوبت رسان، التیام‌بخش و آنتی‌اکسیدان برخوردار است. دارای فیلتر ضد آفتاب که از پوست اطراف چشم در برابر اشعه‌ی مضر نور خورشید محافظت می‌کند. سایر ویژگی‌ها: انرژی رسان و جوان کنند پوست اطراف چشم، سفت کننده و قوام‌بخش و لیفت کننده پوست.

13 مدل بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم

خرید کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

برای خرید یک کرم خوب باید به نکات مهمی توجه کنید. یعنی اینکه کرمی که در حال خرید آن هستید دارای چه ویتامین‌هایی می‌باشد و کدام عصاره در آن وجود دارد. با توجه به اینکه استفاده از محصولات دور چشم برای نوجوانان لازم نیست و تنها مراقبت و استفاده از ضد آفتاب و عینک آفتابی کفایت می‌کند. اما در سنین 20 سال به بالا استفاده از این محصولات الزامی است. این محصول از بین برنده کبودی اطراف چشم بوده و با دارا بودن ویتامین K باعث سفت شدن بافت پوست دور چشم می‌گردد. علاوه بر این رطوبت موردنیاز اطراف چشم را نیز تأمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا