کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
آرایشی، بهداشتی و سلامت

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

5/5 - (1 امتیاز)

ریمل حجم دهنده یکی از رایج‌ترین لوازم‌آرایشی چشم است؛ که بر روی افزایش حجم مژه‌ها تأثیر زیادی دارد. این محصول در بین بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار و طرفداران خاص خودش را دارد.

این دسته از محصولات با توجه به غلظت بالایی که دارند مژه‌ها را بلندتر و پرپشت‌تر نشان داده و باعث می‌شود شما چشمانی درشت و زیبا داشته باشید. امروزه با توجه به اینکه ما شاهد وجود تنوع و برندهای مختلف در لوازم‌آرایشی هستیم، به‌هرحال هنگام خرید باید کیفیت و اصالت محصول را در نظر داشته باشیم.

ریمل حجم دهنده

 ویژگی‌های یک ریمل حجم دهنده خوب چیست؟

با توجه به فراوانی تولید محصولات آرایشی و پیدایش برندها‌ی متنوع در صنعت لوازم آرایشی ما باید هنگام خرید این محصولات مخصوصاً ریمل حجم دهنده دقت بسیاری خرج دهیم؛ به خاطر اینکه از ریمل‌ها برای آرایش چشم استفاده می‌کنیم و این خیلی مهم است که از محصولاتی استفاده کنیم که بهداشتی بوده و باعث آسیب رساندن به چشم‌ها نشود.

حال باوجود برند‌های معروف در صنعت لوازم آرایشی که محصولات اصل و باکیفیت تولید می‌کنند ما شاهد وجود محصولات بی‌کیفیت و تقلبی در این صنعت نیز هستیم. حال برای خرید یک ریمل حجم دهنده باید به اصل یا تقلبی بودن آن توجه کنید که در صورت استفاده از محصولات تقلبی عوارض جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

معمولاً ما هنگام خرید محصولات آرایشی بجای توجه به کیفیت محصول به قیمت محصول توجه می‌کنیم که این خود دلیلی برای خرید یک محصول باکیفیت یا بی‌کیفیت می‌تواند باشد. چرا؟ چون محصولات باکیفیت معمولاً از قیمت بالاتری برخوردارند و محصولاتی که از قیمت پایینی برخوردارند معمولاً از کیفیت مناسبی هم برخوردار نیستند. پس بهتر است که در هنگام خرید یک محصول به کیفیت آن توجه کنید.

استفاده از ریملی که دارای برسی منحنی است می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد زیرا برس‌های دارای انحنا مژه‌ها را کاملاً پوشش می‌دهد؛ و برس‌های صاف برای صاف کردن مژه قابل‌استفاده است که این نوع برس معمولاً برای گوشه‌ چشم مناسب است. حال اگر به دنبال خرید یک محصول مناسب و باکیفیت هستید ما در این مطلب بهترین ریمل حجم دهنده موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد:  10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا
لیست محصولات منتخب
12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising

ریمل حجم دهنده این لی یک محصول فوق‌العاده، مناسب برای افرادی که از مژه‌های کوتاه و کم‌پشتی برخوردار هستند. برس موجود در این محصول مانع از چسبیدن مژه‌های به هم می‌شود و خرده‌ مژه‌های موجود در آن باعث حجیم شدن مژه‌هایتان خواهد شد. رنگ مشکی این ریمل علاوه بر پوشش کامل و یکدست کردن مژه‌‌ها باعث افزایش ضخامت آن‌ها می‌گردد. این محصول از بافت سبکی برخوردار بوده و شما هیچ سنگینی بر روی مژه‌های خود احساس نخواهید کرد.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده مای سری Black Diamond مدل Luxurious

از دیگر محصولات محبوب در بین مصرف‌کنندگان می‌توان به ریمل حجم دهنده مای اشاره کرد. این محصول در حجم 15 میلی‌لیتری تولیدشده و می‌تواند در زیبایی چشم‌ها تأثیر زیادی بگذارد. از خصوصیت‌‌های این محصول می‌توان به جداکننده مژه‌ها و مشکی کننده آن اشاره کرد. دیگر ویژگی این محصول برس باریک موجود در آن می‌باشد که کار را برای استفاده آسان می‌کند.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now

کمپانی بی‌یو بیش از 15 سال است که در کار تولید لوازم‌آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. ریمل volume now یکی از محصولات تولیدشده کمپانی بزرگ و نام‌آشنای آلمانی است. این محصول در نافذ کردن چشمانتان تأثیر زیادی خواهد داشت. Volume now مژه‌ها را کاملاً پوشش داده و حجم قابل قبولی به آن‌ها می‌دهد. این محصول با حجم 12 میلی‌لیتری و بارنگ مشکی تولیدشده و برای کسانی که از چشم‌های حساسی برخوردارند می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا مدل Amazing

ریمل حجم دهنده امیزینگ ولوم ریملیا یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و محبوب در بین مصرف‌کنندگان است؛ که از نوع بلند کننده نیز می‌باشد. رنگ مشکی این محصول زیبایی چشم را دوچندان کرده و برای افرادی که از مژه‌های کم‌پشتی برخوردارند مناسب است. تارهای برس این محصول به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که ریمل را به‌اندازه‌ی کافی جذب خود می‌کند و برای افرادی که دارای مژه‌ مصنوعی هستند می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده کالیستا بیوتی مدل BB Express

ریمل کالیستا بیوتی مدل BB Express از سری ریمل‌های حجم دهنده پرطرفدار موجود در بازار می‌باشد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. ترکیبات به‌کاررفته در آن گیاهی بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است. الیافی که در این ریمل استفاده‌شده کاملاً طبیعی است و باعث ریزش مژه‌ها نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌ها آن می‌توان به دارا بودن فیبر‌های طبیعی، ژل ترانسپلانت و براش نرم و منعطف آن اشاره کرد.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون مدل Lash Duplicator

یکی دیگر از ریمل‌های حجم دهنده محبوب و پرفروش در بین مصرف‌کنندگان به ریمل شون مدل Lash Duplicator می‌توان اشاره کرد. این محصول علاوه بر حجم دادن به مژه‌ها، بلند کننده نیز محسوب می‌شود. در ترکیبات آن از روغن بادام استفاده‌شده و از یک برس مناسب برخوردار است. این ریمل یکی از محصولات پرکاربرد برای فرم دادن مژه‌ها و دوچندان کردن زیبایی چشم به شمار می‌آید.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold شماره 10

ریمل حجم دهنده  Big Bold توسط کمپانی سوئدی ایزادورا تولیدشده است. این محصول از حجم دهندگی و پرکنندگی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. رنگ این محصول مشکی بوده و چشم‌های زیبا و نافذی را به ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی این محصول می‌توان به ضد آب بودن، مقاوم در برابر تعریق، دارای بافت سبک که باعث می‌شود احساس سنگینی روی مژه‌ها نداشته باشید، ماندگاری بالا، خیلی سریع خشک می‌شود، دارای برس مویی از جنس فیبر و وجود دانه‌های کربنی در آن اشاره کرد که موجب مشکی و قوی‌تر شدن ریمل می‌شود. در این محصول از هیچ رایحه‌ای استفاده‌نشده و برای کسانی که دارای چشم‌های حساسی هستند قابل‌استفاده است.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

خرید ریمل ایزادورا حجم دهنده مدل Big Bold Extreme

ریمل ایزادورا «Isadora» مدل «Big Bold Extreme» نسخه‌ای ویژه از ریمل بیگ بلد است که برای خوش حالت کردن و حجم دادن به مژه‌ها بسیار مناسب است. برس فیبری و انعطاف‌پذیر این ریمل ویژه، قابلیت حجم بخشیدن به مژه‌ها را ساده تر کرده و حجم دلخواهی را به مژه‌های شما می‌دهد. این ریمل با قابلیت حجم دهی بالا مژه‌ها را بسیار خوش حالت می‌کند. پس قبل از انتخاب ریمل بهتر است به نوع و حالت مژه‌هایتان توجه کنید تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Clubbing Ultra Black

بورژوآ یکی از برند‌ها شناخته‌شده و محبوب در میان مصرف‌کنندگان است. ریمل تولیدشده توسط این کمپانی دارای برسی دوطرفه با موهای نرم و منعطف است. این محصول از حجم دهندگی و ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشد. این ریمل با رنگ‌دانه‌های معدنی غنی‌شده و بیشترین حجم را به مژه‌ها می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول به ضد آب و ضد اشک بودن آن می‌توان اشاره کرد. محصولی که چشم‌ها را نافذ و زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل Flash Scandale Eyes

یک از اصلی ترین نوع آرایش‌ها از زمان قدیم تا به الان آرایش چشم بوده است. این به معنای اهمیت دادن ما به آرایش چشم‌ها می‌باشد یکی از پرکاربردترین محصولات برای این آرایش ریمل می‌باشد. یکی دیگر از ریمل‌های پرطرفدار و پرفروش در بین مصرف کنندگان به ریمل ریمل لندن مدل Flash Scandale Eyes می‌توان اشاره کرد. این محصول برای شما مژه‌هایی پرپشت به ارمغان آرده و زیبایی آن‌ها را دوچندان می‌کند. از ویژگی‌ها‌ی این ریمل به حالت دهندگی و بلند کنندگی آن می‌توان اشاره کرد.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل ولوم گلامور مکس

یکی از مهمترین آرایش‌های صورت که در فرم و حالت دادن چشم نقش بسیار مهمی دارد آرایش چشم است. علاوه بر زمان قدیم امروزه نیز برای آرایش چشم، ریمل می‌تواند بهترین گزینه برای فرم دادن به چشم باشد. ریمل بورژوآ از نوع حجم‌دهنده و با ماندگاری بالای 16 ساعت، گزینه‌ی مناسبی برای پرپشت نشان دادن مژه‌های افرادی که از تراکم کمی برخوردار است می‌باشد.

12 مدل بهترین ریمل حجم دهنده از برند‌های معتبر

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume

یکی از اصلی ترین قسمت‌هایی که به زیبایی چشم می‌افزاید مژه‌ها هستند. ریمل کالیستا مدل Wonder Volume از نوع حجم دهنده مژه‌های شما را پرپشت کرده و چشم‌های شما را زیبا جلوه می‌دهد. این محصول بدون ایجاد حالت چسبندگی و با حجم دهی بالا به زیبایی مژ‌ها کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا