کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقبت از پوست

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

3.2/5 - (22 امتیاز)

صابون ضد جوش

صابون ضد جوش ازجمله محصولات مراقبتی از پوست در برابر ایجاد آکنه و جوش است که توسط غالب افراد به‌عنوان اولین اقدام و راه‌حل در درمان و پیشگیری از آکنه و جوش مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نوع شوینده تأثیر و عملکرد مثبتی در درمان و پیشگیری از جوش و آکنه دارد و می‌تواند تا میزان قابل قبولی مانع از ایجاد آن شود.

معرفی و خرید صابون ضد جوش

عملکرد صابون ضد جوش

درواقع اگر بخواهیم عملکرد صابون ضد جوش را بر پوست موردبررسی قرار دهیم باید بگوییم که این شوینده با خاصیت آنتی باکتریالی که دارد، بانفوذ به منافذ پوست و تخلیه‌ی آن‌ها از سبوم، چربی، باکتری‌ها و آلودگی‌هایی که در طول شبانه‌روز بر پوست می‌نشینند، مانع از ایجاد این عارضه‌ی پوستی می‌شود. از طرفی صابون ضد جوش موجب برقراری و حفظ تعادل چربی پوست شده و با ایجاد تعادل در چربی پوست که افزایش آن می‌تواند خود یکی از زمینه‌ها و دلایل شایع ایجاد جوش باشد، پیشگیری کند.

زمینه‌ها و دلایل ایجاد آکنه

دلایل متعددی می‌تواند منجر به ایجاد جوش و آکنه شوند و یا زمینه‌های ایجاد آن را تحریک سازند؛ اما معمولاً می‌توان دلایلی همچون رسیدن به سن بلوغ ـ تغییرات هورمونی ـ افزایش چربی بیش‌ازحد نرمال پوست ـ برخی بیماری‌ها مانند بیماری‌های کبدی ـ استفاده از برخی داروها و…را از دلایل شایع برشمرد که منجر به ایجاد آکنه و تشدید آن می‌شوند. از طرفی باید بدانید که به‌طور طبیعی باکتری‌هایی در پوست ما زندگی می‌کنند که به آن‌ها باکتری‌های مولد جوش گفته می‌شود؛ پوست ما در طول شبانه‌روز در معرض باکتری‌ها و آلودگی‌های مختلفی قرار می‌گیرد که بانفوذ این آلودگی‌ها به منافذ پوست موجب بسته شدن آن‌ها شده و به کمک باکتری‌های مولد جوش، روند ایجاد آکنه آغاز می‌شود.

چگونه می‌توان مانع از ایجاد جوش و آکنه شد؟

راه‌حل مناسب جهت جلوگیری از ایجاد آکنه استفاده از شوینده‌هایی مناسب مانند پن، صابون ضد جوش و یا ژل ضد جوش در طول شبانه‌روز است تا با شستن آلودگی‌ها و باکتری‌ها از سطح پوست مانع از نفوذ آن‌ها به منافذ پوست و بسته شدن آن‌ها شد. از طرفی اگر مشکلات هورمونی و یا برخی بیماری‌ها از عوامل تشدیدکننده‌ی ایجاد آکنه باشند، باید فرد روند درمان آن‌ها را در کنار استفاده از این شوینده‌ها، پیگیری کند.

پیشنهاد:  15 تا بهترین مارک مداد لب (باکیفیت) برای کشیدن خط لب

بهترین صابون ضد جوش

یکی از رایج‌ترین سؤالات افراد پیرامون انتخاب صابون ضد جوش این است که کدام برند بهتر است و یا با استفاده از چه نوع صابونی می‌توان شاهد تأثیر قطعی درمان آکنه بود؟ و…در پاسخ به این سؤالات باید به این موضوع اشاره‌کنیم که صابون‌های ضد جوش در برندهای مختلف درواقع فرمولاسیون پایه و مشابهی دارند؛ آنچه بهترین صابون ضد جوش را برای شما از دیگر صابون‌ها و شوینده‌ها جدا می‌سازد، نوع پوست شما است؛ انتخاب یک صابون مناسب با نوع پوست افراد (خشک، چرب، معمولی، حساس) می‌تواند تا حد زیادی به درمان آکنه کمک کرده و از ایجاد این عارضه جلوگیری کند. اگر فرد در صورت عدم توجه به نوع پوست، محصولی نامناسب انتخاب کند در مواقع زیادی می‌تواند باعث تشدید آکنه و ایجاد مشکلات دیگری برای پوست شود.

سؤالات متداول

آیا استفاده از صابون ضد جوش به‌تنهایی می‌تواند برای درمان آکنه مفید باشد؟

عوامل متعددی باعث ایجاد آکنه می‌شوند و فرد باید ضمن آگاهی از این زمینه‌ها و در صورت نیاز با شروع روند درمان خاص آن، از یک صابون و یا شوینده مناسب برای گرفتن نتیجه‌ی مطلوب بهره بگیرد.

آیا صابون‌های ضد جوش باعث لایه‌برداری از پوست می‌شوند؟

صابون‌های ضد جوش می‌توانند حاوی ترکیبات لایه‌بردار باشند. بعضی تولیدکننده‌ها برای آنکه فرد بتواند لکه‌های ناشی از آکنه را برطرف کند، در فرمولاسیون این صابون‌ها از ترکیبات لایه‌بردار و روشن‌کننده استفاده می‌کنند.

چگونه می‌توان از خشک شدن پوست بعد استفاده از صابون ضد جوش جلوگیری کرد؟

مدت‌زمان استفاده از کف صابون بر روی پوست باید زمانی بین 3 ـ 1 دقیقه باشد. همچنین برای جلوگیری از خشک شدن پوست بعد از خشک‌کردن پوست با یک حوله‌ی نرم، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید.

لیست محصولات منتخب
22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون ضد جوش اوسرین مدل نوباکتر 100g

صابون NOBACTER از مؤثرترین صابون‌های ضد جوش موجود در بازار به شمار می‌آید. تری کلرو  کربن (TCC) از ترکیبات مؤثر به‌کاررفته در فرمولاسیون این صابون است که اثر آنتی باکتریال و ضد قارچ دارد و در جلوگیری از بروز و تشدید جوش‌های صورت و بدن همچنین درمان آن‌ها بسیار مؤثر می‌باشد. صابون نوباکتر با کوچک‌تر کردن منافذ پوست چربی اضافی پوست را کنترل می‌کند و مانع از ایجاد جوش‌های زیرپوستی می‌شود. این محصول به آن دسته از افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، توصیه می‌شود.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

خرید صابون ضد جوش و ضد لک ان جی مدل هربال

صابون ضد جوش ان جی بر پایه‌ی کمپلکسی از عصاره‌های گیاهی  و طبیعی همچون بابونه، گل همیشه‌بهار، گل ختمی، حنا، سدر، خیار، جوانه گندم، رازیانه، گلیسیرین، روغن بادام شیرین و روغن نارگیل  تهیه می‌شود. صابون ان جی محصولی کاملاً گیاهی و فاقد اسانس و افزودنی‌های شیمیایی به شمار می‌رود که علاوه بر خاصیت آنتی باکتریال، اثر روشن‌کنندگی دارد و موجب برطرف سازی اثر لکه‌های پوستی ناشی از جوش و شفاف شدن پوست می‌شود. این صابون اثرات تحریک‌کننده و التهاب زا ترکیبات شیمیایی به‌کاررفته در محصولات Anti-Acne را ندارد.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون کاپوس مدل Skin Protection مقدار 100 گرم

صابون Skin Protection kappus از مؤثرترین محصولات‌ پاک‌سازی کننده پوست و ضد جوش قوی می‌باشد که توسط لابراتوار فوق پیشرفته آلمانی کاپوس تهیه می‌شود؛ این صابون با خاصیت آنتی باکتریالی که دارد منافذ پوست را به‌صورت عمقی از آلودگی‌ها و باکتری‌هایی که در طول روز‌ بر سطح پوست می‌نشینند، پاک‌سازی می‌کند و با تنظیم چربی پوست مانع از ایجاد جوش و آکنه می‌شود. همچنین به دلیل برخورداری از روغن آووکادو و زیتون از رطوبت پوست محافظت می‌کند و پس از استعمال موجب بروز احساس خشکی و زبری پوست صورت نخواهد شد.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

پن فولیکا مدل پوست چرب و جوش دار مقدار 100 گرم

پن ضد جوش فولیکا  مدل پوست‌های چرب و جوش‌دار فرآورده‌ای غیر صابونی متناسب باپوست‌های چرب و مستعد آکنه می‌باشد؛ این پن با توجه به فرمولاسیون سازگار با PH پوست، مانند صابون‌های ضد جوش پوست را تحریک نمی‌کند و مانع از ایجاد لایه‌های خشک و زبر بر روی پوست می‌شود ؛ قدرت کف کنندگی بالایی دارد و به‌خوبی عمق منافذ پوست را از آلودگی‌ها و باکتری‌ها تمیز می‌کند. ( ماهیت پن ها به‌گونه‌ای است که در مقایسه با صابون‌های ضد جوش شوینده‌ی ملایم‌تری به شمار می‌آیند و  برخلاف آن‌ها هنگام پاک‌سازی چربی مفید پوست را از بین نمی‌برند بلکه با تشکیل دادن یک سد حفاظتی بر روی پوست، از رطوبت سطح پوست محافظت می‌کنند)

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

پن ضد جوش

پن ضد جوش پن پن هم‌زمان با مکانیسم پاک‌کننده‌ای که بر روی آلودگی‌ها سطح پوست و باکتری‌ها نفوذ کرده به عمق منافذ پوست دارد، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری نموده و با ترکیبات خاص خود سبب آبرسانی به پوست می‌شود به‌طوری‌که با تشکیل یک سد حفاظتی از رطوبت سطح پوست محافظت می‌کند و اثرات نامطلوب خشکی و زبری صابون را  بر روی پوست صورت ایجاد نمی‌کند.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون آنتی آکنه دیترون

صابون آنتی آکنه دیترون به‌واسطه‌ی دارا بودن ترکیب مؤثرتری کلرو کربن رشد باکتری‌های مولد جوش را کنترل می‌کند و از تکثیر بیش‌ازحد باکتری و قارچ‌ها جلوگیری می‌نماید؛ تری کلرو کربن در کاهش بروز جوش‌های چرکی (پاستول) مؤثر می‌باشد. برای جلوگیری از خشکی و زبری پوست پس از استعمال، در فرمولاسیون این صابون از گلیسیرین استفاده می‌شود تا رطوبت ازدست‌رفته پوست را تأمین نماید.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون ضد آکنه دیترون مدل Sulfur وزن ۱۱۰ گرم

صابون ضد آکنه دیترون  مدل Herbal بر پایه‌ی ترکیب اصلی سولفور (Sulfur) در درمان و کنترل آکنه (Anti- Acne)، جوش‌های سرسفید،‌ آکنه‌ی رزاسه، اگزمای سبوره  و درمان عفونت‌های قارچی پوست مؤثر می‌باشد. این صابون حاوی 10%  گوگرد( گوگرد یک ماده ضد قارچ Anti-Fungal شناخته‌شده می‌باشد)، عصاره‌های روغن بادام، روغن نارگیل و روغن سویا است که فاقد بو‌ می‌باشد و به‌صورت جامد در قالب‌های 100گرمی قابل تهیه می‌باشد.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون گل سیتو مدل تی تری ۱۲۵ گرم

صابون تی تری گل سیتو از پاک‌کننده‌های مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه به شمار می‌رود و می‌توان به اثر آنتی باکتریال و آنتی‌سپتیک (ضدعفونی‌کننده) آن به‌عنوان شاخص‌ترین ویژگی این محصول اشاره کرد. این صابون حاوی روغن درخت چای یا(Tea Tree Oil )  می‌باشد که در درمان التهابات ناشی از آکنه، میکروب‌زدایی پوست، مرطوب‌کننده قوی و آبرسانی به پوست بسیار مؤثر باشد. تحقیقات نشان می‌دهد اثر روغن درخت چای بر روی جوش‌های صورت مشابه با تأثیر بنزوئیل پراکسید (از داروهای ضد آکنه) می‌باشد.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

خرید صابون سید عطار مدل سفید آب و مغز بادام برای جوش و لک صورت حجم 50 گرم

سفید آب یکی از محصولات خوش‌نام و قدیمی است که برای محافظت از پوست به شکل‌های متنوع از دسته صابون می‌توان از آن استفاده کرد. مواد به‌کاررفته در این محصول روغن‌های گیاهی مثل روغن نارگیل، بادام سویا و عصاره گیاه شی باتر می‌باشد که باعث نرمی، لطافت و درخشندگی پوست می‌شود. این صابون ضد لک، ضد جوش بوده و مانع از ایجاد چین‌وچروک، پوسته‌پوسته شدن و افتادگی پوست می‌شود. صابون سفید آب حدوداً 60 سال می‌باشد که با مواد ارگانیک و کاملاً سنتی در کشور ایران تولید می‌شود.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون گل بابونه گل‌ کوه

این صابون از ترکیب عصاره‌های بابونه، روغن نارگیل و روغن بادام می‌باشد که جوش، لک و آکنه ایجادشده بر روی پوست را رفع می‌کند. این محصول با تنظیم چربی پوست، شادابی پوست را حفظ و موجب روشنی آن می‌گردد. صابون گل بابونه گل‌ کوه  با روش‌های علم نوین و استاندارد‌ها و فرمولاسیون روز دنیا ساخته‌شده است. علاوه بر این دارای خواص ضد باکتری و ضدالتهاب بوده و مانع از ایجاد جوش و آکنه خواهد شد. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و موجب نرمی و لطافت پوستتان گردیده و شفافیت آن را دوچندان می‌کند.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون ضد جوش فلوکسیا پاریس مدل Regulator مقدار 125 گرم

این صابون با دارا بودن ترکیبات عالی باید گفت که یک پاک‌کننده معمولی نیست. 1 وجود جلبک‌های خشک دریایی که موجب پاک‌سازی پوست می‌شود. 2 تری کلوزان، پوست را ضدعفونی کرده و با خاصیت ضدالتهابی‌ای که دارد علاوه بر از بین بردن جوش‌های سرسیاه موجب آرامش و سرزندگی پوست می‌شود. همچنین این صابون سبب تنظیم منافذ باز پوست می‌‌گردد. استفاده از این محصول هرروز صبح و شب توصیه می‌شود.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون ضد جوش و سفید کننده اورکلین مدل Chitin Soap

مشخصات کلی

  • نوع صابون
    صابون درمانی
  • مناسب برای
    انواع پوست
  • قابل استفاده برای
    صورت
  • وزن
    65 گرم
  • عصاره
    دارد
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون ضد باکتری ماسینکس مدل Tcc

صابون ماسینکس یکی از محصولات خوش‌نام در بین مصرف‌کنندگان است که برای محافظت از پوست به شکل‌های متنوع از دسته صابون می‌توان از آن استفاده کرد. مواد به‌کاررفته در این محصول 99% از باکتری‌های موجود بر روی سطح پوست را از بین برده و موجب لطافت و درخشندگی پوست می‌شود. این صابون ضد حساسیت و ضد آلرژی بوده و شما می‌توانید از آن هم بر روی صورت و هم بدن استفاده کنید. این محصول با ضدعفونی کردن پوست شما مانع از ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست گردیده و با آب‌رسانی آن زیبایی و طراوت را برای آن به ارمغان می‌آورد.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون خرچنگ کودومو ضد جوش و سفید کننده مدل ANTI ACNE AND WHITENING SOAP

مشخصات کلی

  • نوع صابون
    صابون درمانی
  • مناسب برای
    پوست خشک , پوست چرب , پوست حساس , پوست معمولی , پوست آکنه ای , انواع پوست
  • قابل استفاده برای
    بدن , دست
  • وزن
    65 گرم
  • عصاره
    دارد
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • کشور مبدا برند
    ایران
22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

پن ضد جوش ژیل بوته مدل NETACTIV وزن 100 گرم

وقتی‌که باکتری‌های به داخل منافذ پوست چرب نفوذ می‌کنند موجب ایجاد جوش و آکنه می‌شوند. بوته با دارا بودن خواص ضد باکتری سبب درمان جوش شده و میزان چربی پوست را کاهش می‌دهد. مواد طبیعی موجود در این محصول باعث نرمی و لطافت پوست‌های التهاب پیداکرده شده و موجب درمان قطعی جوش‌ها صورت می‌گردد. استفاده از این پن موجب خشکی در پوست نخواهد شد و بدون ایجاد حساسیت، PH طبیعی آن را حفظ می‌کند

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون ضد آکنه دیترون حاوی عصاره زرد چوبه

این صابون حاوی عصاره زردچوبه بوده و با به کار گرفتن خاصیت‌های ضدعفونی‌کننده، ضد قارچ و ضد باکتری از ایجاد جوش و آکنه و بیماری‌های قارچی ممانعت می‌کند. این محصول پوست صورت شمارا از چربی و آلودگی پاک‌سازی می‌کند بدون آنکه موجب خشکی آن گردد. همچنین افراد دارای پوست حساس نیز می‌توانند از این صابون استفاده نمایند. محصولی فوق‌العاده با خاصیت رطوبت رسانی، ضدالتهابی، آنتی‌اکسیدان، آنتی باکتریال، کاهش لکه‌ها و قرمزی پوست…

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

شوینده ضد جوش فیتووان

شوینده ضد جوش فیتووان یکی دیگر از محصولات موجود در بازار است که از آن می‌توان برای از بین بردن آلودگی‌ها موجود بر روی  پوست استفاده کرد. این پن که دارای ترکیبات روغن درخت چای و عصاره سبز می‌باشد التهاب موجود بر روی پوست را کاهش داده و عفونت‌های قارچی و باکتریایی را درمان می‌نماید و مانع از خشکی پوست می‌گردد. محصولی عالی و باکیفیت، مناسب برای پوست‌های چرب، مختلط و آکنه‌ای که منجر به  حذف لایه‌های مرده پوست گردیده و باعث تولید کلاژن می‌شود. همچنین تنظیم‌کننده PH طبیعی پوست نیز می‌باشد.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون ضدجوش و روشن کننده ژائیر مدل جلبک اسپیرولینا

صابون ژاییر مدل جلبک اسپیرولینا از دیگر محصولات باکیفیت موجود در بازار جهت از بین بردن جوش محسوب می‌شود. ترکیبات به‌کاررفته در این محصول جلبک  اسپیرولینا، گیاهان دارویی، روغن کوسه می‌باشد که مانع از ایجاد آکنه بر روی پوست می‌گردد. همچنین دارای ویتامین E نیز می‌باشد. اگه جزء افرادی هستید که به دنبال کاهش یا از بین بردن لک‌های پوستی، کاهش حساسیت و عوارض پوستی، کاهش یا حذف جوش‌های موجود بر روی پوست خود هستید این محصول می‌تواند نیاز شمارا برطرف نماید.

22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون گوگرد سپیدک مدل ضد آکنه مقدار 100 گرم

مشخصات کلی

  • نوع صابون
    جامد
  • مناسب برای
    پوست چرب , پوست حساس , پوست معمولی , پوست آکنه ای , انواع پوست
  • قابل استفاده برای
    صورت
  • وزن
    100 گرم
  • عصاره
    ندارد
  • ویتامین
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

صابون Tea Tree Oil سپیدک حاوی روغن درخت چای مدل ضد آکنه و ضد عفونی کننده حجم 100 گرم

مشخصات کلی

  • نوع صابون
    جامد
  • مناسب برای
    پوست چرب , پوست حساس , پوست معمولی , پوست آکنه ای , انواع پوست
  • قابل استفاده برای
    صورت , بدن , دست
  • وزن
    100 گرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    6260410796151
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

پن فولیکا مدل Cu-Zn مقدر 100 گرم

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست خشک , پوست حساس
  • قابل استفاده برای
    بدن , صورت
  • سایر توضیحات
    – مخصوص پوست های اگزمائی، حساس، آتوپیک
  • – مناسب جهت اطفال، بزرگسالان و افراد مسن
  • – محافظت کننده لایه چربی پوست – ضد التهاب و ضد خارش
  • – ترمیم کننده، نرم کننده و التیام بخش پوست های خشک و آسیب دیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا