کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقبت از پوست

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

3.8/5 - (11 امتیاز)

عوامل ایجادکننده لک صورت

ازجمله محصولات درمانی که می‌تواند جهت درمان عارضه‌های پوستی مؤثر باشد، استفاده از بهترین کرم ضد لک است که به درمان لک‌های صورت، ناشی از عوامل مختلف، کمک می‌کند.

همان‌طور که میدانید عوامل متعددی در ایجاد لک صورت نقش دارند. از شایع‌ترین علل بروز این عارضه می‌توان به جوش‌های پوستی و آکنه، افزایش سن، استمرار قرارگیری در معرض آفتاب، بعضی بیماری‌ها مانند بیماری‌های کبدی و…، عوامل ژنتیکی، اختلالات هورمونی، بارداری، مصرف برخی داروها و…اشاره کرد. اگر این لک‌ها درمان نشوند و به‌صورت عمیق روی پوست ماندگار شوند، در زیبایی و اعتمادبه‌نفس افراد تأثیر منفی برجای می‌گذارند.

کرم ضد لک در برطرف سازی و محو کردن انواع لک‌های صورت تأثیرگذار بوده و با ترمیم و محو کردن لکه‌ها و تیرگی‌های پوست، شفافیت و زیبایی ازدست‌رفته‌ی پوست را به ارمغان می‌آورد.

خرید بهترین کرم ضد لک

ترکیبات موجود در کرم ضد لک

امروزه انواع کرم ضد لک گیاهی، لوسیون ضد لک، سرم ضد لک و ژل ضد لک برای انواع پوست تولید و روانه بازار می‌شود. در فرمولاسیون این محصولات از مواد شیمیایی و طبیعی متنوعی بهره گرفته می‌شود که تولید ملانین در پوست را کاهش می‌دهند. وظیفه‌ی ملانین، ترشح رنگ‌دانه‌های پوستی است. معمولاً ایجاد لکه‌های پوستی ناشی از افزایش و تراکم تعداد ملانین‌های پوست است؛ درنتیجه زمانی پوست تیره‌تر می‌شود که ملانین بیشتری تولیدشده باشد.

ترکیبات موجود در کرم ضد لک به متعادل‌سازی ترشح رنگ‌دانه‌های پوستی کمک کرده و با کاهش ترشح آن‌ها، موجب روشن شدن و محو شدن لک‌های پوستی می‌شود. از عمده‌ترین ترکیبات استفاده‌شده در ساخت این کرم‌ها می‌توان به انواع عصاره‌های طبیعی، آربوتین (عصاره‌ی توت سفید)، عصاره‌ی شیرین‌بیان، هیدروکینون، ترتینوئین و…اشاره کرد. این ترکیبات موجب کاهش تولید ملانین می‌شوند.

توجه داشته باشید میزان روشن‌کنندگی این کرم‌ها، با میزان غلظت استفاده از هیدروکینون، رابطه‌ی مستقیم دارد؛ هرچه درصد استفاده از هیدروکینون در کرم بالاتر باشد، قدرت روشن‌کنندگی کرم هم بالاتر است؛ اما به این نکته‌ی مهم توجه کنید که باید از کرم ضد لک ملایم‌تری استفاده کنید؛ زیرا هیدروکینون می‌تواند منجر به التهاب و آسیب‌های پوستی شود که ممکن است بعدها شاهد بروز آثارش باشید.

معمولاً میزان درصد استفاده از هیدروکینون روی کرم درج می‌شود. بهتر است از کرم‌هایی استفاده کنید که فاقد هیدروکینون باشد و در عوض از عصاره‌ی شیرین‌بیان و آربوتین که عملکردی مشابه با هیدروکینون دارند و جایگزین طبیعی و مناسبی برای آن به شمار می‌آیند، استفاده‌شده باشد. به‌هرحال وجود درصد کمی از هیدروکینون در کرم‌های ضد لک بلامانع است. بااین‌حال کرم ضدلک‌هایی را انتخاب کنید که حاوی مقادیر 4 ـ 2 درصد هیدروکینون باشد، زیرا این کرم‌ها ملایم‌تر بوده و این غلظت برای برطرف کردن لکه‌های پوستی کافی است.

پیشنهاد:  خرید بهترین رول ضد تعریق از برندهای معتبر [جدید] + 28 مدل پرفروش

چه نکاتی باید حین استفاده از کرم ضد لک رعایت شود؟

در درجه‌ی اول باید به این نکته توجه داشته باشید که درمان و محو کردن لک‌های پوستی با توجه به منشأ و عمر لکه روندی تدریجی است و با توجه به نوع پوست افراد بازه‌ی زمانی متفاوتی دارد و باید باحوصله روند درمان را سپری کنید. حتماً در حین استفاده، ضرورت استفاده از ضد آفتاب و مرطوب‌کننده را فراموش نکنید: زیرا پوست شما در حال لایه‌برداری است و نازک‌تر از قبل می‌شود. درصورتی‌که استفاده از ضد آفتاب را نادیده بگیرید، نور خورشید می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی به پوست شود و به ماندگاری عارضه‌ی پوستی‌تان کمک کند.

در پایان تأکید می‌شود از مصرف خودسرانه این نوع کرم‌ها خودداری کنید. حتماً قبل از استفاده با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا با توجه به منشأ و درجه‌ی لکه‌های پوستی‌تان کرم مناسب پیشنهاد شود.

سؤالات متداول

دوره‌ی درمان لک‌های پوستی با استفاده از کرم‌های ضد لک چقدر طول می‌کشد؟

با توجه به نوع پوست و منشأ لکه، بازه‌ی زمانی متفاوتی دارد، اما به‌طورکلی بین 6 ـ 2 ماه ممکن است زمان ببرد.

آیا کرم ضد لک یک کرم روشن‌کننده نیز محسوب می‌شود؟

در میان ترکیبات کرم‌های روشن‌کننده و ضد لک تفاوت‌ها و شباهت‌هایی وجود دارد، اما به‌طورکلی می‌توان بیان کرد که کرم‌های ضد لک علاوه بر آنکه در درمان و محو شدن لک‌های پوستی نقش دارند، می‌توانند به روشن شدن پوست کمک کنند.

آیا استفاده از این نوع کرم‌ها محدودیت دارد؟

بله استفاده از کرم ضد لک برای همه‌ی افراد مناسب نیست و به تمام افراد توصیه نمی‌شود. تشخیص اینکه این نوع کرم‌ها باپوستتان سازگار است یا خیر، بر عهده‌ی پزشک متخصص است.

لیست محصولات منتخب
21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک الیوکس مدل Olive Oil

کرم ضدلک قوی الیوکس مدل Olive Oil یکی از محصولات باکیفیت موجود در بازار محسوب می‌شود که جهت رفع لک‌های که در برابر درمان مقاوم هستند، توسط متخصصین ایرانی تولید و به بازار عرضه‌شده است. این کرم فوق‌العاده را می‌توان به عنوان یکی از بهترین کرم ضد لک موجود در بازار نامید که به برطرف کردن انواع لک‌های ناشی از نور آفتاب یا لک‌های که براثر افزایش سن، جای جوش و آکنه و اسکارهای قدیمی به وجود آمده‌اند کمک شایانی می‌کند. ویتامین C و E موجود در این کرم باعث درخشندگی و روشنایی پوست گردیده و زیبایی آن را دوچندان می‌کند. همچنین ترکیبات موجود در این کرم از خاصیت آنتی‌اکسیدانی برخوردار بوده و مانع از التهاب و پیری زودرس پوست می‌گردد.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم روز ضد لک اوریفلیم سری اپتیمالز

محصولی باکیفیت و مؤثر جهت رفع لک‌های تیره موجود بر روی پوست که براثر جوش، کک‌ومک و بارداری ایجادشده است. این محصول علاوه بر اینکه لک‌ها موجود بر روی پوست را از بین می‌برد مانع از ایجاد دوباره آن‌ها نیز می‌گردد. Spf موجود در ترکیبات این ضد لک از تیرگی پوست پیشگیری کرده و از آسیب دیدن پوست در برابر اشعه‌ی مضر مراقبت می‌کند. همچنین ویتامین E موجود در این کرم به شادابی و طراوت پوست کمک شایانی می‌کند. کمپلکس lumilight به‌کاررفته در فرمولاسیون این کرم ملانین پوست را نیز کنترل می‌کند.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک پرودرما

یکی دیگر از بهترین کرم ضد لک موجود در بازار که در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است، به کرم ضد لک پرودرما می‌توان اشاره کرد. این محصول محبوب و پرفروش، با دارا بودن ترکیبات مؤثر، باعث کم رنگ شدن و حذف لک‌های ایجاد شده بر روی پوست گردیده و موجب طراوت و شادابی آن می‌شود. ترکیبات به کار رفته در ساختار این کرم عبارتند از بوتیل رزورسینول، ویتامین سی و شیرین بیان می‌باشد. همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدان بوده و سبب حذف رادیکال‌های آزاد می‌شود. سایر ویژگی‌ها: دارای بافت نرم و سبک، بدون هیدروکینون و پارابن.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک نوتروژینا مدل Cellular Boost

اگر به دنبال بهترین کرم ضدلک آمریکایی هستید پیشنهاد ما به شما ضد لک نوتروژینا می‌باشد. کرم جوان کننده، ضد لک و درخشان کننده پوست نوتروژینا مدل Cellular Boost مناسب انواع پوست لکه های تیره صورت را از بین می برد و باعث شادابی و زیبایی پوست می شود. این محصول با داشتن رتینول باعث تحریک تجدید سلول ها در سطح پوست می شود تا رنگ پوست یکنواخت شود. همچین با داشتن ویتامین C باعث کاهش ملامین می شود تا لکه ها سیاه بیشتر نشوند.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک و روشن کننده 65 میلی لیتری

سینره یکی از خوش‌نام‌ترین برند‌های ایرانی است که درزمینۀ محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. این شرکت علاوه بر تولید دیگر محصولات باکیفیت جهت حفظ سلامت و شادابی پوست، در تولید کرم روشن‌کننده و ضد لک نیز به خوبی عمل کرده است. کرم تولیدشده توسط این برند دارای ویتامین A, C, E که موجب تازه‌سازی پوست شده و باعث می‌شود پوست حالت پوسته‌پوسته نداشته باشد. مواد مغذی امگا 3 و 6 موجود در این محصول سبب می‌شود تا پوست اقدام به ساخت سلول‌های جدید کند. همچنین وجود این مواد در محصول با بالا بردن مقاومت پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد، مانع از پیری زودرس می‌شود. پروتئین هیدرولیز شده شیری که در این کرم وجود دارد با رطوبت رسانی پوست موجب طراوت و شادابی آن می‌گردد. این محصول باکیفیت و فوق‌العاده فاقد هیدروکینون بوده و تیرگی پوست، ناشی از تابش نور آفتاب را بهبود بخشیده و مانع از ایجاد لک، حتی لک‌های ناشی از بارداری می‌شود.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک دکتر ژیلا مدل Derma White

برند دکتر ژیلا تولیدکننده محصولات باکیفیت، با کارایی بالا و قیمت مناسب درزمینۀ تولید محصولات آرایشی و مراقبتی می‌باشد. کرم Derma White که یکی از بهترین کرم ضدلک گیاهی موجود در بازار محسوب می‌شود برای ممانعت از تیرگی و ایجاد لک روی پوست توسط این شرکت ایرانی تولیدشده است. این محصول لک‌هایی که براثر عواملی مثل بارداری، بالا رفتن سن، یائسگی و استفاده از داروهایی ضد آکنه ایجادشده‌اند را رفع و موجب روشن‌تر شدن پوست می‌گردد. این کرم سنتز ملانین و انتقال سلول‌های سازنده آن را روی پوست کنترل و باعث دپیگمانتاسیون پوست می‌شود.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک و روشن کننده فیس دوکس مدل pigmasome

یکی دیگر از بهترین ضد لک صورت موجود در بازار که برای رفع تیرگی لک‌های ایجادشده بر روی پوست صورت تولیدشده، فیس دوکس مدل pigmasome می‌باشد. این محصول فاقد هیدروکینون بوده و با دارا بودن آنتی‌اکسیدان و ویتامین E, B5, C لک‌های ایجادشده بر روی پوست را از بین می‌برد. همچنین این محصول علاوه بر اینکه باعث روشنی و جوانی پوست می‌گردد، حتی تیرگی‌های ناشی از جوش یا زخم و لک‌هایی که براثر تابش نور خورشید ایجادشده‌اند را رفع می‌کند. عصاره ویتگس، آگنوس، گاستوس و … موجود در این کرم، خاصیت ضد پیری دارد و برای زمان بارداری هم قابل‌استفاده می‌باشد. این محصول حتی به جمع شدن منافذ باز پوست نیز کمک می‌کند.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک دست اسکین

این محصول توسط یک کمپانی معتبر سوئیسی تولید و به بازار عرضه‌شده است. این کرم فقط برای از بین بردن تیرگی و لک‌های پوستی کاربرد ندارد بلکه همانند یک کرم مرطوب‌کننده عمل کرده و به‌عنوان یک آبرسان قابل‌استفاده می‌باشد. این محصول علاوه بر داشتن خاصیت جوان‌سازی برای رفع چین‌وچروک نیز مؤثر است. ویتامین B3 و دیگر عصاره‌های موجود در این کرم باعث شفافیت پوست گردیده و لک‌های موجود بر روی آن را کاهش و رفع می‌کند. کار این محصول کنترل تولید رنگ‌دانه و انتقال آن به سلول‌های پوست و سرعت بخشیدن به بازسازی سلول‌ها است. دیگر خاصیت‌های این محصول عبارت‌اند از: تقویت‌کننده سیستم ایمنی پوست، مراقبت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، بدون ترکیبات آسیب‌رسان پوست و …

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک و روشن کننده ژاک آندرل پاریس مدل WHITE ACTIVE

ژاک آندرل، برند معتبر و پرفروش فرانسوی، ضد لک و روشن‌کننده WHITE ACTIVE را باقیمت و کارایی مناسب تولید و روانه بازار کرده است. این محصول دارای ویتامین C و آربوتین بوده که لک و تیرگی ایجادشده بر روی پوست را برطرف کرده و موجب روشن‌تر شدن آن می‌گردد. همچنین با دارا بودن آنتی‌اکسیدان و فرمولاسیون مرطوب‌کنندۀ ویتامین E و شی‌باتر از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. فاقد هیدروکینون و قابل‌استفاده برای تمام قسمت‌های بدن می‌باشد. در این محصول از فرمولی، مشابه هیدروکینون برای جلوگیری از تولید ملانین در سطح پوست و از بین بردن لک‌های پوستی استفاده‌شده که بدون اثرات جانبی آن می‌باشد. این محصول با رطوبت رسانی عمقی پوست به تقویت و انعطاف‌پذیری آن کمک شایانی می‌کند.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک ام کیو مدل IW

MQ یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده، درزمینۀ محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست به شمار می‌رود. کرم ام کیو مدل IW با استفاده از مواد باکیفیت و فوق‌العاده برای محافظت و بهبود لک‌های ایجاد شده بر روی پوست تولیدشده است. این محصول برای رفع لک‌های مقاوم و درمان لک‌های ایجادشده ناشی از تابش نور خورشید مناسب است. همچنین وجود فرمول مؤثر هیدروکینون در این کرم انواع لک‌های موجود بر روی پوست را سریع درمان کرده و فیلتر ضد آفتاب به‌کاررفته در این محصول از پوست در مقابل اشعه مضر نور خورشید محافظت می‌کند. این محصول درصورتی‌که درست استفاده شود، بعد از دو هفته تأثیر آن را بر روی پوست، مشاهده خواهید کرد.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک گیاهی ترنجان مدل Glycyrrhiza Glabra

کرم ضدلک گیاهی ترنجان مدل Glycyrrhiza Glabra سرشار از ترکیبات شیرین‌بیان، مناسب برای انواع پوست، جهت رفع لک‌های ایجادشده بر روی پوست می‌باشد. این محصول بدون هیدروکینون و کورتون بوده و می‌توان در روز سه بار از آن برای تمیز کردن پوست استفاده کرد. دارای اثرات ضد باکتری و لک‌های پوستی مثل آکنه می‌باشد. این کرم پوست‌هایی که براثر لیزر و برنزه کردن دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند بهبود و آفتاب‌سوختگی را رفع می‌کند. از دیگر ویژگی‌ این محصول به کاهش بثورات پوست مانند آکنه، لک‌های ناشی از افزایش سن می‌توان اشاره کرد.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم روشن کننده و ضد لک دکتر کلوگل مدل Whitening

از دیگر برند‌های معتبر و شناخته‌شده درزمینۀ تولید لوازم‌آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست به برند دکتر کلوگل می‌توان اشاره کرد. کرم روشن‌کننده و ضد لک Whitening حاوی ترکیبات گیاهی توت، چای ترش و خیار که به روشن شدن و رفع لک‌های موجود بر روی پوست کمک شایانی می‌کند. این محصول با دارا بودن ویژگی لایه‌برداری خود موجب طراوت و شادابی پوست گردیده و لک‌های موجود بر روی آن‌که براثر تابش نور خورشید، سوختگی و جای جوش و … ایجاد گردیده را رفع می‌کند. همچنین سبب رفع التهاب پوست نیز می‌گردد. ترکیبات به‌کاررفته در این کرم حاوی آنتی‌اکسیدان می‌باشند که مانع از آسیب رسیدن به پوست گردیده و مقاومت آن را در برابر رادیکال‌های آزاد افزایش می‌دهد. در ضمن فاقد پارابن نیز می‌باشد.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک آیسیس فارما مدل Unitone 4 White

برند محبوب و پرفروش فرانسوی آیسیس فارما در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. کرم یونیتون 4 وایت توسط این برند تولید و به بازار عرضه‌شده است. این کرم لک‌های ایجادشده براثر افزایش سن، آفتاب‌سوختگی را برطرف می‌کند. استفاده از این محصول برای کسانی که دارای پوست حساس هستند مناسب بوده و با دارا بودن Ascorbic Acid 2% مانع از ایجاد التهاب بر روی پوست می‌گردد. این محصول ترشح آنزیم تیروزیناز در پوست را کنترل و باعث درخشندگی و طراوت پوست می‌شود. دیگر مشخصات این محصول عبارت‌اند از: مهارکننده تولید ملانین، ضدالتهاب و شاداب کننده پوست و … برای استفاده این کرم روزی یک الی دو بار آن را بر روی پوست مرطوب خود بمالید و با حرکت دایره‌ای ماساژ دهید و بعد از دو دقیقه پوستتان را با آب ولرم شستشو دهید. همچنین از مصرف این محصول در اطراف چشم خودداری کنید.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک الکسیس

کرم ضد لک الکسیس از دیگر محصولات موجود در بازار است که لک‌های موجود بر روی پوست را که براثر تابش مستقیم نور خورشید و عوامل محیطی، پیری پوست، بارداری ایجاد گردیده را از بین می‌برد. این محصول دارای ویتامین C می‌باشد که از خاصیت روشن‌کنندگی برخوردار است. استفاده از این محصول می‌تواند از ایجاد دوباره لک بر روی پوست جلوگیری کند و پوست صاف و یکدست برای شما به ارمغان آورد. خاصیت تغذیه‌کننده از دیگر ویژگی‌های این کرم محسوب می‌شود.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک درمومدیک

اگر به دنبال محصولی هستید که هم بی‌رنگ باشد و هم برای افرادی که دارای پوست حساس هستند مشکلی ایجاد نکند، این محصول می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این محصول فوق‌العاده از پوست شما در مقابل اثرات مخرب نور خورشید محافظت کرده و مانع از آسیب‌دیدگی آن خواهد شد. در ترکیبات این کرم هیچ اثری از هیدروکینون و کوجیک اسید نبوده که همین امر از پوست شما در برابر زیادشدن لک‌های پوستی محافظت می‌کند. همچنین در ترکیبات این محصول از ویتامین سی نیز استفاده‌شده است. محصولی کارا، ضدالتهاب که می‌تواند مثل یک آنتی‌اکسیدان عمل کند.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک لاکوئینتا

از دیگر محصولات مراقبتی جهت رفع لک‌های پوستی به لاکوئینتا می‌توان اشاره کرد. محصولی منحصربه‌فرد که در ترکیبات آن گلیکولیک اسید و ویتامین C به‌کاررفته است. استفاده از این محصول به رفع لک‌ها و تیرگی‌های موجود بر روی پوست کمک شایانی می‌کند. همچنین ترکیبات موجود در آن به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل کرده و با کنترل کردن اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد مانع از مشکلات پوستی می‌گردد. همچنین می‌تواند با لایه‌برداری از پوست و فعال کردن سنتز رشته‌های کلاژن و الاستین به انعطاف‌پذیری و استحکام پوست کمک بسزایی بکند و باعث رفع چین‌وچروک‌های موجود بر روی پوست گردد.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک درماتیپیک مدل INTENSE

درماتیپیک مدل INTENSE مناسب برای انواع پوست، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای رفع لک‌های ایجادشده بر روی پوست بسیار مؤثر است. این محصول با دارا بودن 10 فرمول مؤثر بر روی تمام مکانیسم‌هایی که باعث ایجاد لک می‌شوند تأثیر گذاشته و ساخت ملانین را مهار می‌کند. این کرم هرگونه لک و تیرگی‌ای که بر روی پوست وجود دارد را بدون آنکه باعث التهاب و حساسیت شود از بین می‌برد. این محصول به دلیل دارا بودن بافت سبک حتی برای افرادی که دارای پوست چرب هستند نیز مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول، روشن‌کننده و برطرف‌کننده لک‌های ناشی از تابش نور خورشید می‌توان اشاره کرد.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک اُلی ژن مدل لایتنینگ

این کرم مخصوص از بین بردن لک‌های ناشی از بارداری، افزایش سن و آفتاب‌سوختگی است. این محصول با دارا بودن ترکیبات خالص شیرین‌بیان تیرگی‌های ایجادشده بر روی پوست را کاهش و موجب سفیدی و درخشندگی آن می‌گردد. همچنین وازلین و پارافین موجود در این محصول به لطافت و نرمی پوست کمک کرده و فضاهای بین چربی‌های بین سلولی را پر می‌کند. حاوی ویتامین E, B3, B5 که از پوست در برابر عوامل مخرب محافظت می‌کند.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک بالای 40 سال سینره

این محصول کمک به بهبود لک‌های پوستی کرده و تیرگی پوست را رفع می‌‌کند. ترکیبات موجود در این کرم باعث روشن‌تر شدن پوست گردیده و طراوت و درخشندگی را برای آن به ارمغان می‌آورد. حتی لک‌هایی که در اثر افزایش سن اتفاق افتاده‌اند را کاهش می‌دهد. مواد به‌کاررفته در این محصول آنزیم تیروزیناز را کنترل و تولید ملانین را کاهش می‌دهند. همچنین این محصول از ایجاد رنگ‌دانه‌های لیپوفوشین در سلول‌های پوست ممانعت می‌کند. استفاده از این محصول فقط بر روی لک‌ها نیست. بلکه می‌توان از آن در تمام پوست صورت یا دست، جهت کم‌رنگ کردن رنگ‌دانه‌ها استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به گاما توکوفرول موجود در آن با خاصیت روشن‌کنندگی و ضدالتهابی اشاره کرد.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم ضد لک و روشن کننده اریکه

کرم ضد لک و روشن‌کننده اریکه با دارا بودن ترکیبات بسیار مؤثر لک‌ها موجود بر روی پوست شمارا رفع و باعث درخشندگی آن می‌گردد. در فرمولاسیون این کرم از ویتامین C استفاده‌شده که علاوه بر رفع لک، می‌تواند به‌عنوان آنتی‌اکسیدان نیز عمل کند. با استفاده از این ضد لک می‌توانید شاهد روشن شدن و یکدست شدن پوست خود باشید. محصولی باکیفیت که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت و به رطوبت رسانی آن کمک شایانی می‌کند.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

کرم تیوپی ضد لک و روشن کننده پوست آموس وان

آموس وان یک کمپانی ایرانی است که به کمک تکنولوژی‌های روز اروپا اقدام به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌نماید. کرم تیوپی ضد لک و روشن‌کننده پوست یکی از محصولات تولیدشده توسط همین برند ایرانی می‌باشد که فقط برای از بین بردن تیرگی و لک‌های پوستی کاربرد ندارد بلکه همانند یک کرم مرطوب‌کننده عمل کرده و به‌عنوان یک آب‌رسان قابل‌استفاده می‌باشد. ویتامین‌های B ,C ,E و دیگر عصاره‌های موجود در این کرم باعث شفافیت پوست گردیده و لک‌های موجود بر روی آن را کاهش و رفع می‌کند. کار این محصول کنترل تولید رنگ‌دانه و انتقال آن به سلول‌های پوست و سرعت بخشیدن به بازسازی سلول‌ها است. دیگر خاصیت‌های این محصول عبارت‌اند از: شفاف کننده و روشن‌کننده پوست، ایجاد نرمی و لطافت پوست، ممانعت از ایجاد جوش، مراقبت از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید، قابل‌استفاده برای مصرف روزانه.

21 مدل بهترین کرم ضد لک (باکیفیت) برای رفع لک‌های پوست

ضدلک و روشن کننده صورت ژوت

ژوت از دیگر محصولات مراقبتی برای رفع تیرگی‌ و لک‌های ایجادشده بر روی پوست می‌باشد. این کرم لک‌های قهوه‌ای پوست را رفع و از ایجاد آکنه و لک‌های جدید ممانعت می‌کند. استفاده درست و مداوم این محصول علاوه بر روشن‌تر کردن پوست، تیرگی‌های روی اسکار جوش یا زخم را هم بهبود می‌بخشد. عصاره‌ها و ویتامین C موجود در این کرم اثر ضد پیری داشته و لک‌ها را از بین می‌برد. دارای بافت سبک که برای انواع پوست مناسب است. از ویژگی‌های این محصول  می‌توان به قابلیت نفوذ عمیق در پوست، تسهیل براشت ملانین از اپیدرم، ضد التهاب، شفاف کننده، ضدلک، سفید کنند و … اشاره کرد.

‫9 نظرها

  1. سلام
    سپاسگزارم از بابت مقالتون خیلی خوب بود و بهم در انتخاب کرم ضد لک خیلی کمک کرد بخصوص از اینکه در مورد مشخصات و کارایی محصول نوشتین.

    1. سلام!
      محصولاتی که معرفی شده همشون از بهترین محصولات موجود در زمینه رفع لک‌های ایجاد شده بر روی پوست هستش و شما با توجه به مشخصاتی که گفته شده بسته به نیازتون می‌تونید از یکیشون استفاده کنید ولی اگه به نتیجه نرسیدید توصیه می‌کنم از یک پزشک متخصص کمک بگیرید.

  2. سلام
    ببخشید من قبلاً صورتم جوش زده بود و الان یه کوچولو جای جوشش مونده چیکار باید بکنم؟ به نظر شما کدوم ضد لک می‌تونه موثر باشه؟

    1. سلام و عرض ادب
      اگه قبلاً از ضد لک استفاده کردین و باز مونده و رفع نشده که بهتره به یک متخصص پوست مراجعه نمایید ولی نه، هیچ وقت از ضد لک استفاده نکردین می‌تونید یکی از محصولات معرفی شده در سایت رو با توجه به نیاز و نوع پوستتون که در توضیحات هر محصول نوشته استفاده کنید!

  3. من از کرم ضد لک سینره استفاده کردم کرم خوب و فوق‌العاده‌ایه و برای از بین بردن لک‌ها به نظر خودم که خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا