کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقب از مو

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

3/5 - (2 امتیاز)

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو

اسپری مو یکی از محصولات آرایشی برای حالت دادن و زیبایی مو می‌باشد. این محصول در بین افراد بسیار محبوب بوده و زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرد. اسپری حالت دهنده مو برای حفظ فرم و حالت مو مناسب بوده و به آن شکل فوق‌العاده‌ای می‌دهد. اگر افراد در هنگام استفاده از اسپری، طریقه‌ی مصرف از آن را بدانند و نکات ضروری را رعایت کنند موهایی خوش‌فرم، زیبا و سالمی خواهند داشت.

اسپری مو از چه موادی ساخته‌شده است؟

برای انتخاب درست بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو بهتر است بدانید محصولی که برای حالت دادن موهایتان از آن استفاده می‌کنید از چه موادی ساخته‌شده است.

  • پلیمرها: پلی یدیدیل سیلوکسان و پلی وینیل پریرولیدون دو پلیمری هستند که برای ساخت اسپری مو از آن‌ها استفاده می‌کنند. پلی یدیدیل سیلوکسان محلول در آب نبوده و برای افرادی که به دنبال اسپری بسیار قوی هستند قابل‌استفاده می‌باشد.
  • روغن: در اسپری‌هایی که از روغن استفاده‌شده برای تغذیه‌ مو بسیار مناسب است. معمولاً روغن‌هایی که در اسپری مو استفاده می‌شود روغن آرگان، باعث آبرسانی به موها شده و مانع از خشکی آن‌ها می‌شود. روغن نعنا، از ایجاد شوره جلوگیری کرده و خاصیت ضد پیری دارد.
  • ضد وز: افرادی که دارای موهای وز می‌باشند باید از اسپری‌‌ای استفاده کنند که دارای آمینو متیل پروپانول می‌باشد. آمینو متیل پروپانول موها را در برابر رطوبت مقاوم‌تر نگه می‌دارد.

پیشنهاد:  معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

نکات ضروری که باید هنگام استفاده از اسپری حالت دهنده مو رعایت شود؟

  1. خانم‌های باردار نباید از اسپری مو استفاده کنند. اسپری حالت دهنده مو برای جنین بسیار خطرآفرین بوده و ممکن است جنین بخصوص فرزند پسر با نقص اعضا جنسی متولد شود. افراد باردار بهتر است در دوران بارداری وقتی‌که به آرایشگاه می‌روند مراقب باشند و از آرایشگر بخواهند که از اسپری مو استفاده نکند.
  2. هنگام اسپری کردن بهتر است که نزدیک پنجره و یک فضای باز این کار را انجام دهید تا مواد سمی موجود در اسپری را استنشاق نکنید.
  3. در اسپری مو از موادی مثل الکل استفاده‌شده که باعث خشک شدن پوست سر خواهد شد. پس بهتر است به‌صورت مستقیم روپوست سر اسپری نشود و از تماس آن باریشه مو اجتناب کنید. در ضمن استفاده از اسپری در نزدیک شعله‌های‌ آتش توصیه نمی‌شود.
  4. افرادی که مشکلات تنفسی دارند نباید از اسپری مو استفاده کنند. چون استفاده از این محصول می‌تواند برای آن‌ها خطرآفرین باشد و مشکلات تنفسی آن‌ها را تشدید کند.

طریقه استفاده از اسپری مو

قبل از استفاده، اسپری حالت دهنده مو را به‌خوبی تکان دهید. در ادامه دست خودتان را روی پیشانی قرار داده تا در هنگام اسپری کردن مواد خارج‌شده از آن وارد چشم‌هایتان نشود. حالا می‌توانید اسپری مو را در فاصله 25 یا 30 سانتی بر روی موهای خود اسپری کنید.

لیست محصولات منتخب
بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری حالت دهنده مو بیول

بیول یکی از بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو موجود در بازار محسوب می‌شود که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مناسب انواع مو می‌باشد. این حالت دهنده با دارا بودن قدرت نگه‌دارندگی و ماندگاری بالا حالت مو‌ها را به مدت 24 ساعت بعد از استفاده حفظ کرده و مانع از به‌هم‌ریختگی موها می‌گردد. ویتامین B5 موجود در ساختار این محصول به رطوبت رسانی موها کمک کرده و از خشک شدن و زبر موها ممانعت می‌کند. اگر به دنبال محصولی هستید که به موهایتان بافتی ابریشمی بدهد و به افزایش حجم موها کمک کند این اسپری می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. از دیگر ویژگی‌ها این حالت‌دهنده می‌توان به عدم ایجاد حس سنگینی و چسبندگی بر روی موها، تقویت موها، بهتر شدن رشد موها، روشنایی و درخشندگی و بالا بردن استقامت و انعطاف‌پذیری موها اشاره کرد.

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری حالت دهنده مو آلبورا

اسپری حالت دهنده مو آلبورا، دیگر محصول پرطرفدار، درزمینهٔ محصولات آرایشی و بهداشتی به شمار می‌رود که به‌عنوان بهترین مارک اسپری حالت‌ دهنده مو شناخته می‌شود. این محصول همانند سایر محصولات، به زیبایی و حفظ حالت موها کمک کرده و حجم موها را چند برابر می‌کند. این محصول باکیفیت علاوه بر فرم دهنده بودن از قدرت نگهدارندِ بالایی نیز برخوردار است. همچنین باعث ایجاد سفیدک و شوره بر روی موها نمی‌گردد.

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری حالت دهنده مو کاسپین

اسپری حالت‌دهنده مو کاسپین که خیلی‌ از شماها با نامش آشنا هستید و بارها و بارها در آرایشگاه‌ها آن را دید‌ه‌اید. محصولی پرطرفدار و باکیفیت که می‌توان آن را یکی از معروف‌ترین افشانه‌های موجود در بازار نامید. محصولی که بعد از استفاده باعث ایجاد چسبندگی و سنگینی بر روی موها نمی‌گردد و این امکان را به شما می‌دهد که به‌آسانی موهای خود را شانه کرده و حالت دهید. این اسپری که توسط متخصصین ایرانی تولید و روانه بازار شده از حالت‌دهی و پوشش دهی بالایی برخوردار بوده و طراوت و زیبایی  را برای موهایی شما به ارمغان می‌آورد. و در آخر باید گفت که این اسپری پرطرفدار از رایحه‌ی خوبی نیز برخوردار است که حس خوبی بعد از استفاده به شما می‌دهد.

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری نرم کننده و حالت دهنده مو لافارر

این محصول به دلیل دارا بودن فرمولاسیون باکیفیت علاوه بر حالت‌دهی موها به نرم‌کنندگی آن‌ها نیز کمک شایانی می‌کند. مخصوصاً برای اشخاصی که از موهای زبر و خشکی برخوردار هستند. ترکیبات گیاهی به‌کاررفته در ساختار این اسپری موهایی که دچار پیچ‌خوردگی شده و به هم چسبیده‌اند را بازکرده و سبب افزایش و ضخیم شدن موها می‌گردد. همچنین موجب مرطوب شدن موها گردیده و شانه زدن آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. حال افرادی که به دنبال یک محصول خوب و باکیفیت هستند که علاوه بر حالت‌دهندگی از سنگینی کمتری برخوردار باشد این اسپری همان چیزی است که به دنبال آن هستند. ترکیبات به‌کاررفته در ساختار این محصول: کراتین، بیوتین، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، دکسپانتنول.

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری مو تافت

اسپری مو تافت یک محصول عالی و فوق‌العاده که به موها ظاهری براق و درخشان می‌بخشد. مدت نگه‌دارندگی این اسپری 24 ساعت بوده و حالت موها را در این مدت‌زمان حفظ می‌نماید. این محصول بعد از استفاده مواد اضافی و چسبناک بر روی موها باقی نمی‌گذارد. حالت موها را در هر شرایطی مثل باد و رطوبت حفظ می‌کند. سایر ویژگی‌ها: موها بعد از استفاده چرب و سنگین نمی‌گردد، موها سریع خشک و درخشان می‌شود، سفیدک بروی مو ایجاد نمی‌شود، ثابت‌کننده فرم مو، میزان قدرت حفظ حالت مو، شش می‌ّباشد.

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری حالت دهنده مو سلیک

اسپری حالت دهنده مو سلیک از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و تا 24 ساعت بعد از استفاده حالت موها را حفظ می‌کند. این محصول با دارا بودن ترکیبات طبیعی بر روی موها چسبندگی ایجاد نمی‌کند و علاوه بر حالت‌دهی موجب اکسیژن‌رسانی موها گردیده و خشکی و شکنندگی موها را رفع می‌کند. کراتین به‌کاررفته در ساختار این اسپری موجب نرمی و درخشندگی موها شده و زیبایی را برای آن به ارمغان می‌آورد.

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری حالت دهنده مو پادینا

این محصول از ترکیبات جدید و مؤثری برخوردار است که تا مدت‌زمان زیادی بعد از مصرف، حالت موها را حفظ می‌کند و مانع از خرابی ظاهر آن‌ها می‌گردد. فرمولاسیون به‌کاررفته در ساختار این اسپری، موجب شفافیت و درخشندگی موها گردیده و به خاطر ویتامین B5 موجود در ترکیبات آنَ، به تقویت ساقه موها کمک شایانی می‌کند. محصولی که از حجم دهندگی بالایی برخوردار بوده و بر روی موها سفیدکی ایجاد نمی‌کند. همچنین از رایحه خوشبو و قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار است. در ضمن برای افرادی که از موهای خشک و آسیب‌دیده برخوردارند مناسب است.

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری حالت دهنده مو ویتامر

اسپری حالت‌دهنده مو ویتامر یک محصول ایرانی دارای ویتامین می‌باشد که موجب حفظ حالت و ظاهر موها می‌گردد. این اسپری مانع از وز شدن موها شده و باعث ایجاد چسبندگی بر روی موها نمی‌گردد. محصولی باکیفیت که از رایحه‌ی ملایم برخوردار است و پوشش دهی آن نیز بسیار قوی می‌باشد. همچنین باعث تقویت مو و پوست سر می‌شود. ویژگی‌های این محصول: حالت‌دهنده، نگه‌دارنده، حجم دهنده.

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری حالت دهنده مو دیفرنت

اسپری حالت دهنده مو دیفرنت مناسب برای کسانی که به ظاهری آراسته و زیبا اهمیت می‌دهند. محصولی فوق‌العاده، برای شمایی که دوست دارید موهایی خوش‌حالت، با ظاهری زیبا داشته باشید. این اسپری قوی که به فرم دهی و درخشندگی موها کمک زیادی می‌کند و باعث تقویت موها می‌گردد. اسپری دیفرنت علاوه بر دارا بودن قدرت نگه دارندگی بالا از ریزش موها نیز ممانعت می‌کند. همچنین برای شینیون بسیار مناسب می‌‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول به میزان قدرت حفظ مو تا 4، درخشش بالا، محافظت از تارهای مو، مقاوم در مقابل رطوبت و … می‌توان اشاره کرد.

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری حالت دهنده مو آرکیا

از دیگر محصولات موجود در بازار جهت فرم دهی و زیبایی موها به اسپری حالت‌دهنده مو آرکیا می‌توان اشاره کرد. این محصول از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و از وز شدن موها جلوگیری می‌کند. شما بعد از استفاده می‌توانید شاهد کیفیت آن با رایحه‌ای بی‌نظیر باشید بدون اینکه موجب چسبندگی موها گردد. همچنین شانه کردن موها بعد از افشانه کردن بسیار راحت می‌باشد. این اسپری علاوه بر حالت‌دهی موها از خاصیت ضد سفیدک نیز برخوردار بوده و فیبر‌های عمیق موجود در موها را بازسازی می‌کند.

بهترین مارک اسپری حالت دهنده مو + 11 مدل پرفروش

اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ

اسپری مو نیوآ یک تثبیت‌کننده قوی مو که حجم آن را دو برابر کرده و زیبایی آن را دوچندان می‌کند. این محصول از پوشش دهی و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است. همچنین باعث چسبندگی موها نمی‌گردد. اسپری نیوآ علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا برای موهایتان به آن جلوه‌ای براق داده و مانع از وز شدن آن بعد از استفاده می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا