کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقب از مو

معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

5/5 - (1 امتیاز)

آشنایی با بهترین ماسک مو

امروزه بسیاری از افراد سنین مختلف که به زیبایی و جنس موهای خود اهمیت زیادی می‌‌دهند، فراتر از استفاده از انواع شامپوهای متنوع به دنبال استفاده از انواع ماسک مو طبیعی و شیمیایی می‌‌باشند، استفاده از این ماده می‌‌تواند تأثیرات متفاوت و بسیار خوبی از قبیل تقویت و زیبایی را بر روی موهای افراد بگذارد که ما در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین ماسک مو موجود در بازار می‌‌پردازیم.

مزایای استفاده از بهترین ماسک مو چیست؟

برای تهیه بهترین ماسک مو، مناسب برای موهایمان ابتدا باید جنس موهایمان و نوع مشکل آن‌ها را تشخیص دهیم، انواع ماسک‌‌های مویی که برای انواع موهای چرب، وز، فر، نرم، خشک و … استفاده می‌‌شوند با یکدیگر متفاوت هستند و بر روی موهای مختلف تأثیر متفاوتی دارند.

درخشندگی و شفافیت موها، کاهش آسیب‌‌های وارده به مو، تغذیه و تقویت ریشه و ساقه موها، عدم ایجاد شوره سر، عدم آسیب به پوست سر و… می‌‌تواند از تأثیرات ابتدایی که انواع ماسک‌های مو بر روی موها می‌گذارند باشند.

پیشنهاد:  22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

ماسک‌های مو از چه موادی تشکیل شده اند؟

انواع ماسک‌‌های مو از مواد غذایی، ویتامین‌‌ها و پروتئین‌‌ها تشکیل‌شده‌اند، این ماسک‌‌ها اصولاً دارای ترکیباتی از قبیل تخم‌‌مرغ، گیاهان دارویی و تقویتی و روغن‌‌های مختلف آرگان، زیتون، آلوئه‌‌ورا، سویا و … می‌‌باشند که علاوه برریشه و ساقه موها به تقویت پیاز مو نیز کمک می‌‌کنند. بسیاری از ماسک‌‌های مو نیز از نوع ویتامینه می‌‌باشند که دارای ویتامین‌‌های مختلف A، B، C و D هستند، این ماسک‌‌ها ابتدا به تقویت موها کمک می‌‌کنند و سپس نرم‌‌کنندگی و شفافیت موها را مدنظر قرار می‌‌دهند و این خصوصیات را تقویت می‌‌کنند.

ساخت ماسک مو در منزل

بسیاری از افراد اعتقادی به انواع ماسک‌‌های موی شیمیایی و گیاهی موجود در بازار و داروخانه‌‌ها ندارند و سعی می‌‌کنند در منازل خود با استفاده از شیر، تخم‌‌مرغ، زردچوبه، دارچین، لیمو، قهوه، روغن‌‌های گیاهی زیتون، سویا و انواع میوه‌‌ها مانند موز، سیب، توت‌‌فرنگی و … ماسک مو بسازند و در هفته دو تا سه بار از آن استفاده کنند.

عسل، این ماده غذایی شیرین و مفید باارزش غذایی فراوان می‌‌تواند به نرمی موها و تقویت آن‌ها کمک کند و از ریزش موها جلوگیری و موجب براقیت و درخشندگی آن‌ها در طول زمان استفاده گردد.

روغن نارگیل، این روغن گیاهی و غذایی نیز می‌‌تواند موها را نرم و لطیف کند، روغن‌زیتون به تغذیه، تقویت و نرمی موها می‌‌انجامد و مانع از دست رفتن مواد مقوی و چربی موها می‌‌شود و از ایجاد موخوره در آن‌ها جلوگیری می‌‌کند. تخم‌‌مرغ نیز می‌‌تواند با داشتن ویتامین‌‌های مختلف و پروتئین‌‌های خود به تقویت موها و شفافیت آن‌ها کمک کند. البته باید این موضوع را نیز مدنظر داشت که تخم‌‌مرغ دارای دو جزء است و سفیده و زرده آن می‌‌تواند دارای تأثیرات متفاوتی بر موها باشند.

قابل‌ذکر است که هر نوع ماسکی را باید حدود ده تا 15 دقیقه روی موها استراحت دهیم تا تأثیر خود را بگذارند و در این مدت کمی آن‌ها را ورز دهیم تا مواد ماسک به تمام موها آغشته شود.

سؤالات متداول

ماسک مو را چگونه باید استفاده کرد؟

برای استفاده از ماسک باید موهای خود راکمی مرطوب کنیم و سپس همه به‌خصوص سر و ریشه موها را به مواد آغشته کنیم و باکمی حرارت اجازه دهیم در موها تأثیر بگذارند.

زمان مناسب برای استفاده از ماسک‌های مو چه زمانی است؟

بهترین زمان برای استفاده از ماسک‌‌های مو قبل از حمام و بعد از حمام می‌‌باشد، البته برخی از انواع ماسک‌‌ها را باید در حین حمام استفاده کرد تا نتیجه بهتری بر موها داشته باشند.

محل نگهداری انواع ماسک مو چه جایی می‌‌باشد؟

برای نگهداری انواع ماسک‌‌ها باید توجه کرد که برخی را باید درون یخچال و محیطی سرد و در مقابل برخی را باید در محیط‌‌های گرم نگهداری کرد تا خاصیت خود را از دست ندهند.

لیست محصولات منتخب
معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

ماسک مو شون

ماسک مو شون که یکی از بهترین ماسک مراقبت از مو موجود در بازار محسوب می‌شود. این ماسک با کراتین و عصاره ریشه گیاه جینسنگ بوده و با دارا بودن قدرت تقویت کننده و بازسازی کننده، موجب تغذیه عمقی موها می‌گردد. فرمولاسیون این ماسک علاوه بر عصاره ریشه گیاه جینسنگ، کراتین هیدرولیز شده را نیز در بر می‌گیرد. این ترکیبات موجب جلوگیری از تخریب و شکنندگی موها می‌شوند و به ترمیم و احیاسازی موها، کمک شایانی می‌کنند. علاوه بر این، این ماسک برای محافظت از مو در برابر آسیب‌های محیطی نیز بسیار موثر است. با استفاده از این ماسک، موها نه تنها تقویت می‌شوند، بلکه نرمی و لطافت بیشتری هم به آنها بخشیده می‌شود. با روشن شدن و درخشندگی موها، شما به راحتی می‌توانید از زیبایی و سلامتی موهای خود لذت ببرید.

معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

ماسک مو آرگان

ماسک مو آرگان، حاوی روغن آرگان و ویتامین E، برای رطوبت رسانی، درخشان کردن و شادابی ساقه مو مناسب است. این ماسک ساقه مو را تقویت کرده و آسیب‌های ناشی از حرارت و مواد شیمیایی را از بین می‌برد. با تماس با پوست سر، حتی برای موهای کوتاه نیز قابل‌استفاده است. این ماسک با استفاده از روغن آرگان و ویتامین E، موها را درخشان و شفاف می‌کند و از کدر شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین، ریزش موها را کاهش می‌دهد و ساختار مو را تقویت می‌کند. با استفاده از این ماسک، موها در برابر حرارت و رنگ‌های شیمیایی محافظت می‌شوند. ماسک تقویت مو آرگان حاوی مواد مغذی برای موها و پوست سر است و موهای آسیب‌دیده را ترمیم و ساختار مو را بازسازی می‌کند. همچنین، با استفاده از روغن آرگان، موها نرم و لطیف می‌شوند. روغن آرگان موجود در این محصول از خاصیت ضد پیری برخوردار بوده و برای از بین بردن خطوط و چین‌وچروک‌ها موجود بر روی پوست و مراقبت از آن استفاده می‌شود. ماسک تقویت مو آرگان بدون سولفات، نمک و پروپیلن گلیکول تهیه‌شده است.

معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

ماسک مو آرگان نئودرم

از دیگر محصولات شناخته‌شده به‌عنوان بهترین ماسک مو، به ماسک مو نئودرم می‌توان اشاره کرد. ماسک مو نئودرم آرگان نوتریسل، یک پیشنهاد مناسب برای موهای خشک و آسیب‌دیده است که با دارا بودن خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی باعث بهبود وضعیت موها گردیده و زیبایی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. این محصول حاوی روغن آرگان با خواص مغذی، موها را تقویت کرده و از آن‌ها در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند. علاوه بر این، به درمان موخوره کمک کرده و استحکام موها را افزایش می‌دهد. همچنین برای موهای خشک و آسیب‌دیده بسیار مناسب است.

معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

ماسک مو لافارر

ماسک موی لافارر با ترکیبی از کراتین هیدرولیز شده، عسل، نارگیل، عصاره آلوئه‌ورا، روغن‌زیتون و ویتامین F، به موها استحکام و حالت ابریشمی می‌بخشد. این ماسک با بهبود خاصیت ارتجاعی مو، موها را در برابر حرارت سشوار محافظت کرده و به درخشندگی و سلامت مو کمک شایانی می‌کند. خشکی مو و موخوره نیز با استفاده مداوم از این محصول بهبود می‌یابد. فرمولاسیون گیاهی موجود در این محصول نرمی و قابلیت حالت‌دهی مو را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. روغن نارگیل به‌کاررفته در ترکیبات این ماسک، مانع از، از دست دادن پروتئین مو گردیده و موها را تغذیه و تقویت می‌کند. در ضمن، اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل به‌طور مؤثری شوره سر را از بین می‌برند. استفاده مداوم از ماسک موی لافارر به شما موهایی سالم و زیبا را هدیه خواهد داد.

معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

ماسک مو بیول

ماسک موی بیول کاکائو یکی از محصولات محبوب برای مراقبت از موها در بین مصرف کنندگان به شمار می‌رود که ترکیبات غنی از ویتامین‌ها، عصاره کاکائو و مواد مغذی دیگر را در خود دارد. این ماسک، با مواد مغذی و استحکام‌بخش برای تارهای مو، تأمین اکسیژن موها، حفاظت در برابر آلودگی‌ها، حضور عصاره دانه کاکائو برای تقویت و زنده نگه‌داشتن موها، روغن آرگان برای تغذیه و نرمی موها، و سیب سلامتی برای انطباق باپوست حساس، ویژگی‌های بارزی دارد. ازجمله ویژگی‌های دیگر این ماسک، ترمیم‌کنندگی برای موها و تأثیر مثبت آن بر سلامت و حجم موها است. با استفاده منظم از ماسک موی بیول کاکائو، موهای شما ابریشمی، نرم، و بدون آسیب خواهند بود و به‌راحتی می‌توانند به زیبایی و درخشندگی طبیعی خود بازگردند.

معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

ماسک مو مورینگا

ماسک حالت‌دهنده موی فر مورینگا، مناسب برای موهای فر با آب‌رسانی مؤثر که خشکی و وزی مو را بهبود بخشیده و مانع از ایجاد موخوره می‌گردد. این محصول، با افزایش نرمی و لطافت تارهای مو، جلوی تشکیل گره در موهای فر را گرفته و حالت طبیعی موهای فر را حفظ می‌کند  و ظاهر آن‌ها را بهبود می‌بخشد. ترکیبات به کار رفته در ساختار این ماسک موهای فر شمارا بهبود بخشیده و زیبایی و لطافت را برای آن به ارمغان می‌آورد.

معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

ماسک مو سوپکس

این محصول پس از حمام، بدون نیاز به شستشو مورداستفاده قرار می‌گیرد. ماسک مو سوپکس به خاطر داشتن خاصیت آبرسانی از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند. خاصیت ضد خشکی آن باعث جلوگیری از ایجاد موخوره می‌شود و شانه کشیدن موها را بسیار آسان می‌نماید. این محصول دارای خاصیت نرم‌کنندگی و لطیف کنندگی است که برای شما موهایی درخشان و براق به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، ساقه مو را تقویت می‌کند و حجم قابل‌توجه‌ای به موها می‌بخشد. استفاده مداوم از این محصول، تأثیر بالا و سریعی را خواهد داشت. این محصول با طراحی خاص و زیبا، موها را در برابر خشکی و آسیب‌های محیطی حفاظت می‌کند و به آن‌ها زندگی، لطافت و جذابیت می‌بخشد. استفاده از این محصول، روشی ساده و مؤثر برای حفظ سلامت و زیبایی موهاست.

معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

ماسک مو سریتا

ماسک مو سریتا به‌طور اختصاصی برای موهای خشک و آسیب‌دیده طراحی‌شده است. این محصول برای رفع موخوره و شکنندگی موها بسیار قوی عمل می‌کند و باعث زیبایی و جذابیت آن می‌شود. فرمولاسیون به‌کاررفته در ترکیبات این ماسک باعث احیا و بازسازی موهای خشک و آسیب‌دیده گردیده و همچنین باعث افزایش طراوت، درخشندگی و شادابی مو می‌شود. این محصول آب‌رسان است و بدون سولفات تهیه‌شده است. برای تغذیه موها، حاوی روغن آرگان و کراتین هیدرولیز شده است. با استفاده از این محصول، موهایتان را تقویت کنید و آن‌ها را زیبا و سالم نگه‌دارید.

معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

ماسک مو هانادی

ماسک مو هانادی یک محصول عالی که موهای شمارا به‌طور کامل تغذیه می‌کند. این محصول دارای عصاره ارزشمند روغن آرگان، رطوبت موردنیاز موهای شمارا تأمین کرده و از شکنندگی و خشکی آن‌ها جلوگیری می‌کند. فرمولاسیون منحصربه‌فرد موجود در ساختار این محصول ساقه موها را تقویت می‌کند و به آن‌ها لطافت و شانه پذیری بیشتری می‌بخشد. ماسک هانادی از تأثیرپذیری بالایی برخوردار بوده و از ایجاد موخوره بر روی موها ممانعت می‌کند و نرمی و لطافت آن را دوچندان می‌کند. این ماسک بدون سولفات تهیه‌شده و حاوی عصاره روغن آرگان طبیعی است که به موهای شما در بهبود ظاهر و سلامتی آن‌ها کمک دوچندانی می‌کند. با استفاده از این محصول، موهای شما نرم، درخشان و به شکلی زیبا خواهند شد.

معرفی 10 مدل بهترین ماسک مو برای طراوت و زیبایی موها

ماسک مو استم

در آخر به شما ماسک موی استم سل را معرفی می‌کنیم که ترکیبی از مواد طبیعی و مغذی را در خود جای‌داده است. این ماسک حاوی روغن آرگان، شی باتر، آلوئه ورا، جوانه گندم، کراتین و ویتامین است. روغن آرگان با خواص رطوبت رسانی بالا، از شکنندگی و خشکی موها جلوگیری می‌کند. و شی باتر موجود در آن، موها را تغذیه کرده و لطافت و شانه پذیری بیشتری به آن‌ها می‌بخشد. آلوئه ورا به‌کاررفته در ساختار آن با دارا بودن خاصیت خنک‌کنندگی و التیام بخشی، موها را نرم و لطیف می‌کند. همچنین جوانه گندمی که در ترکیبات آن وجود دارد با تقویت ساقه مو، آن را از داخل تغذیه می‌کند. و کراتین، که موها را آبرسانی کرده و آن‌ها را بازسازی می‌کند. در آخر ویتامین‌ها، که موها را تقویت کرده و براق و سالم نگه می‌دارند. با استفاده منظم از ماسک موی استم سل، موهای شما نرم، درخشان و به شکلی زیبا و سالم خواهند بود.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا