کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!

ادو تویلت مردانه آدیداس مدل Ice Dive حجم 100 میلی لیتر

 

ادو تویلت مردانه آدیداس مدل Ice Dive

در سال 2001 برند مشهور «آدیداس» (Adidas) ادوتویلت مردانه‌ی «آیس دایو» (Ice Dive) به بازار معرفی کرد. آیس دایو بوی تند و خنکی دارد. استفاده از این عطر در فصول بهار، تابستان و پاییز پیشنهاد می‌شود. جالب است بدانید که طراحی و فرمولاسیون Ice Dive را عطرساز برجسته، «Philiooe Bousseton» انجام داده است. این عطر آمریکایی حجمی 100میلی‌لیتری دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. در تمام مدت استفاده از این عطر بوی میوه، وانیل و چوب را استشمام خواهید کرد. بطری این عطر بسیار شیک و زیبا ساخته شده و به‌راحتی در کیف و داشبورد خودرو جا می‌شود. روی شیشه در کادری مشکی‌رنگ، نشان معروف آدیداس را مشاهده می‌کنید.

مایع درون بطری از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش بطری به رنگ مشکی بوده و شکلی استوانه‌ای دارد. پس از اسپری‌کردن آدیداس Ice Dive روی پوست و محل نبضتان بوی گیاه پاتچولی، گریپ‌فروت ژاپنی، پرتقال ماندارین، اسطوخودوس، کیوی، نارنج و آویشن در فضای اطرافتان پر می‌شود. بوی این ترکیب شلوغ و تند شادی و هیجان زیادی را در شما ایجاد می‌کند.

 

دکمه بازگشت به بالا