کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
آرایشی، بهداشتی و سلامت

10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

5/5 - (1 امتیاز)

دغدغه خیلی‌ها خرید یک عطر خوب، باکیفیت و با قیمت مناسب است. امروزه عطر و ادکلن‌ های زیادی با برند‌های مختلف در بازار مشاهده می‌شود و وجود این‌همه برند و رایحه‌های مختلف این امکان را به ما می‌دهد تا بهترین عطر و ادکلن با بهترین قیمت را خریداری کنیم.

رایحه‌هایی نظیر شیرین، تلخ، خنک، گرم، تند، میوه و … که شما با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می‌کنید می‌توانید عطر و ادکلن موردنظر خودتان را انتخاب کنید.

بهترین عطر و ادکلن با ماندگاری بالا

انواع عطر و ادکلن

1- پرفیوم: عطری که از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و متشکل از 20 تا 40 درصد اسانس روغنی با غلظت بالا که گران‌ترین نوع ادکلن نیز می‌باشد.

2- اودپرفیوم: دومین عطر هم ادوپرفیوم که قیمتش نسبت به پرفیوم ارزان‌تر است؛ و دارای اسانس با غلظت 10 تا 30 درصد و به گفته بعضی‌ها 15 تا 20 درصد می‌باشد.

3- ادوتویلت: این عطر با بوی ملایم که دارای اسانس با غلظت 5 تا 15 درصد که غلظت آن نسبت به دو عطر قبلی پایین‌تر بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار نیست؛ و باید چندین بار در روز استفاده شود.

4- ادکلن: نسبت به عطرهای قبلی هم از غلظت پایین‌تری برخوردار است و هم ماندگاری کمتری دارد.

پیشنهاد:  خرید 17 مدل بهترین عطر لالیک (زنانه و مردانه) در 2022

طریقه‌ی انتخاب و مصرف عطر و ادکلن

سعی کنید از عطری استفاده کنید که خودتان دوست داشته باشید و به این‌که دیگران از کدام نوع عطر و ادکلن استفاده می‌کنند توجهی نکنید. چون پوست شما با دیگران متفاوت است؛ و ممکن است عطری که یکی دیگه از آن استفاده کرده به نظر شما خوش‌بو بوده و شما از آن استفاده کنید، ولی بوی آن متفاوت به نظر برسد. پس شما باید با توجه به سلیقه‌ی خود و شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می‌کنید عطر و ادکلن خودتان را انتخاب کنید.

عطر را روی لباس اسپری نکنید. چون عطرها معمولاً اسانس‌ آن‌ها از روغن است، امکان دارد لباس شما لک بیفتد. اگر قصد اسپری رو لباس رادارید این کار را در قسمت‌هایی که با چشم دیده نمی‌شوند البته روی لباس‌های تیره انجام دهید.

معمولاً بهترین جا برای اسپری کردن عطر، گردن و داخل مچ دست بافاصله 10 سانتی می‌باشد. چون با این کار با توجه به نوع پوست، بر رایحه‌ عطر تأثیر زیادی می‌گذارد. چون با ترکیب شدن رایحه طبیعی بدن با عطر، رایحه‌ی نهایی عطر ساخته می‌شود.

چه موقع از عطر سرد و عطر گرم استفاده کنیم

با توجه به تغییرات فصلی ما باید از عطر و ادکلن مخصوص به همان فصل استفاده کنیم. مثلاً در فصل سرما، ما باید از عطر و ادکلنی استفاده کنیم که رایحه‌ی گرم دارند و در فصل گرما بهتر است از عطر با رایحه‌ی سرد استفاده کنیم.

کلام آخر: بهتر است که هنگام خرید عطر و ادکلن به اصل یا تقلبی بودن آن توجه کنید و در خرید عطر حساسیت به خرج دهید؛ زیرا در صورت خرید یک عطر نامرغوب ممکن است، به سیستم تنفسی خودتان آسیب برسانید.

پس عطرهایی را بخرید که اصل باشند. برای تشخیص تقلبی یا اصل بودن عطر به این نکته توجه کنید که شیشه عطر کدر نباشد؛ و حتی چاپ موجود روی شیشه از برجستگی بیشتری برخوردار باشد.

لیست محصولات منتخب
10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

ادو تویلت مردانه امپر مدل Legend حجم 100 میل

برند امپر که چند سالی است پا به عرصه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی گذاشته، علاوه بر تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کار تولید عطر و ادکلن نیز می‌باشد. ادو تویلت مردانه Legend تولیدشده توسط برند نوپا امپر که در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است، تولید و به بازار عرضه‌شده است. این عطر نفیس و فوق‌العاده برای کسانی که عاشق رایحه گرم می‌باشند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. ساختار رایحه‌ی این ادو تویلت چوبی و ادویه‌ای است. نت ابتدایی این عطر شکوفه پرتقال، گریپ‌فروت، لیموترش و رز ماری بوده و نت میانی آن نیز جوز و گل لاوندر، چوب درخت ساج، گشنیز، چوب گایاک و در آخر نت انتهایی آن خزه درخت بلوط، مشک و دانه تونکا می‌باشد.

10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

ادو پرفیوم زنانه آمواژ مدل Honour

از دیگر کمپانی‌های تولیدکننده عطر و ادکلن به آمواژ می‌توان اشاره کرد. این برند توسط کشور عمان و با همکاری عطر سازان فرانسوی اقدام به تولید عطر‌های فوق‌العاده می‌نماید. یکی از عطرهای تولیدشده توسط این برند ادو پرفیوم زنانه آمواژ مدل Honour می‌باشد. عطری خوش‌بو با رایحه‌ی شیرین، تند، خنک، خوراکی، طبیعت، شرقی و گل برای خانم‌هایی که عاشق بوی خوش هستند. ساختار رایحه این عطر میوه، ادویه، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل و چرم می‌باشد. نت آغازی این ادو پرفیوم، تخم گشنیز، فلفل و ریواس و نت میانی آن گل میخک، یاسمین، مریم، زنبق دره و گاردنیا و در آخر نت پایانی آن نیز علف وتیور، اپوپوناکس، عنبر، بخار معطر و چرم می‌باشد.

10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

ادو تویلت مردانه پاکو رابان مدل Million 1

ادو تویلت مردانه پاکو رابان مدل Million 1 یکی از پرفروش‌ترین ادو تویلت‌های موجود در صنعت عطر و ادکلن است. این محصول که توسط برند اسپانیائی پاکو رابان برای آقایانی که به بوی خوش اهمیت می‌دهند تولید و به بازار عرضه‌شده است. آقایانی که طرفدار اودکلن‌هایی خوش‌بو و با ظاهری لوکس و سلطنتی هستند. این اودکلن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ماندگاری بالایی نیز دارد. نوع رایحه این محصول، شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت و گل می‌باشد و ترکیبات رایحه آن را نیز میوه، ادویه، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل و چرم تشکیل می‌دهد. نت آغازی این ادکلن گریپ‌فروت، نعناع و پرتقال خونی بوده و همچنین نت میانی آن گل رز، دارچین و ادویه می‌باشد.

10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل La vie Est Belle L’eclat

از دیگر شرکت‌های فرانسوی که درزمینه‌ی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد، به شرکت لانکوم می‌توان اشاره کرد. این برند فرانسوی علاوه بر تولید دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی درزمینهٔ تولید عطر و ادکلن نیز فعالیت می‌کند. ادو پرفیوم زنانه La vie Est Belle L’eclat یکی از اودکلن‌های تولیدشده توسط این برند خوش‌نام فرانسوی می‌باشد. این ادو پرفیوم در سال 2017 توسط آن فلیپو و دومینیک روپیون ساخته و روانه بازار شد. این ادو پرفیوم مختص خانم‌های علاقه‌مند به رایحه معتدل بوده و برای آن‌ها بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. خانم‌ها با اسپری کردن این اودکلن بر روی لباس خود شاهد بوی ترنج، پرتقال ماندارین و گل فریزیا خواهند بود. نت میانی این ادو پرفیوم شکوفه شقایق، یاسمن و زنبق می‌باشد. و در پایان، نت پایانی آن را چوب صندل تشکیل می‌دهد.

10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

ادو پرفیوم مردانه آمواژ مدل Interlude

حتماً تجربه کردن یک روز زیبا، پر از آرامش و شیرین را دوست دارید. قدم زدن در یک طبیعت زیبا همراه با شیرینی و بوی گل‌ها می‌تواند یک حس خوبی برای شما داشته باشد. ادو پرفیوم مردانه آمواژ می‌تواند این حس زیبا را برای شما رقم بزند. ادو پرفیومی باکیفیت و خوش‌بو که توسط برند عمانی آمواژ تولیدشده است. این اودکلن از پخش بوی قوی‌ای برخوردار بوده و شیشه‌‌ای که برای این اودکلن طراحی‌شده از جنس کریستال سواروفسکی آبی‌رنگ می‌باشد. نوع رایحه این محصول تلخ و گرم است و ترکیبات آن را نیز گل، چرم، گیاهان معطر، اسموکی، ادویه و چوب تشکیل می‌دهد. نت ابتدایی از پونه کوهی، نارنج و فلفل و نت میانی اوپوپوناکس، عنبر و گل لادن و همچنین نت پایانی آن نیز چرم، چوب عود، چوب صندل و گیاه پاتچولی می‌باشد.

10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

ادو پرفیوم زنانه ایو سن لورن مدل Black Opium

ادو پرفیوم زنانه ایو سن لورن مدل Black Opium در سال 2014 تولید و روانه بازار شد. محصولی فوق‌العاده و خوش‌بو، مناسب برای خانم‌هایی که عاشق رایحه شیرین، تند، گرم، خوراکی، طبیعت و گل هستند. ساختار این ادو پرفیوم را میوه، ادویه، وانیل، چوب، خاک و زمین، گیاهان معطر و گل تشکیل می‌دهد. با افشانه کردن این عطر بر روی لباس هنوز بوی خوش رایحه‌ی فلفل صورتی، شکوفه پرتقال و گلابی را حس نکرده نوبت به رایحه‌ی قهوه و گل یاسمین خواهد رسید که در آخر جای خود را به نت پایانی وانیل، گیاه پاتچولی و چوب درخت سرو می‌دهد.

10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Versace Man Eau Fraiche

از دیگر برند‌های خوش‌نام در عرصه تولید عطر و اودکلن به برند ورساچه می‌توان اشاره کرد. ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Versace Man Eau Fraiche که توسط این برند تولید و به بازار عرضه‌شده از رایحه خنک و تندی برخوردار است که برای فصول بهار و تابستان می‌باشد. ترکیبات تشکیل‌دهنده رایحه‌ی این ادو تویلت مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر، خاک و زمین، ادویه و چوب بوده که در صورت اسپری شدن رایحه‌ی خوش هل، لیمو، نارنج، چوب رزوود برزیلی و میوه‌ی ستاره‌ای را احساس خواهید کرد. درحالی‌که دارید از بوی خوش نت آغازین لذت می‌برید این بو، جای خود را با رایحه‌ی ترخون، مریم‌گلی، چوب سدر و فلفل عوض می‌کند. باگذشت زمان، کم‌کم شاهد نت پایانی، با ترکیبات عنبر، زعفران، مشک، چوب درخت چنار و نت‌های چوبی خواهید بود.

10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

ادو پرفیوم زنانه کوکو شانل مدل Coco Mademoiselle

اگر جزء خانم‌هایی هستید که به دنبال یک عطر و ادکلن مناسب با رایحه‌ی شیرین، خنک، خوراکی، طبیعت و گل هستید؟ پیشنهاد ما به شما ادو پرفیوم زنانه کوکو شانل مدل Coco Mademoiselle می‌ّباشد. عطری با رایحه‌ی فوق‌العاده و بسیار خوش بو، مناسب برای خانم‌های خوش پسند. به محض افشانه کردن این ادکلن بر روی پوست و محل نبض یا لباس خود، بوی خوش پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه‌ی درخت پرتقال و نارنج را استشمام خواهید کرد؛ که جای خود را به رایحه‌ی درخت گل ابریشم، گل یاسمین، گل رز و یلانگ‌یلانگ خواهد داد. در حالی که شما در حال لذت بردن از بوی خوش نت میانی هستید، رایحه‌ی دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک‌موس و مشک پدیدار خواهد شد و شما را سرخوش از بوی این ادو پرفیوم خواهد کرد.

10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

ادو تویلت مردانه شانل مدل Bleu De Chanel

ادو تویلت مردانه شانل مدل Bleu De Chanel مناسب برای فصول گرم با رایحه‌ی خنک می‌باشد. ساختار رایحه این ادو تویلت چوبی و معطر بوده و ترکیبات آن متشکل از گردو، لادن، زنجبیل تازه، چوب صندل، نعناع هندی، نعناع، یاسمن، گریپ‌فروت، لیمو، خس‌خس، سدر، بخور، فلفل صورتی می‌باشد و برای آقایانی که قرارهای مهم دارند خیلی مناسب است.

10 مدل بهترین عطر و ادکلن (مردانه و زنانه) با ماندگاری بالا

ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

عطر زنانه «برایت کریستال» (Bright Crystal) قابل‌استفاده در فصل‌های بهار و تابستان که از رایحه شیرین و خنک برخوردار است. نوع رایحه این عطر شیرین، خنک، خوراکی، طبیعت و گل و همچنین  ساختار رایحه آن میوه، چوب، مرکبات، اقیانوس و گل می‌باشد. رنگ این عطر صورتی و بوی فوق‌العاد‌ه‌اش علاوه بر آرامش به شما انرژی مثبت منتقل می‌کند. نت آغازی: میوه‌ی یوزو، انار و نت‌های آبی، نت میانی: گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی، نت پایانی: مشک، چوب ماهون و عنبر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا