کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقبت از پوست

خرید بهترین ماسک صورت (با کیفیت) + 7 مدل پرفروش

5/5 - (1 امتیاز)

مراقبت از پوست با بهره گیری از بهترین ماسک صورت

طبیعت پیرامون ما سرشار از ترکیباتی است که پوست ما به آن‌ها نیاز دارد. آنچه در ترکیبات اغلب محصولات مراقبت از پوست مشاهده می‌کنیم، عصاره و یا شکلی متفاوت از مواد طبیعی است که پس از استخراج از طبیعت، با تغییرات جزئی که صورت می‌گیرد، به این قبیل محصولات افزوده می‌شوند. ماسک صورت محصولی است جهت مراقبت از پوست که بر پایه‌ی ترکیبات طبیعی، در انواع مختلفی برای آبرسانی، شادابی، جوان‌سازی پوست، برطرف کردن مشکلات پوستی و…ساخته‌شده است. البته این به آن معنا نیست که این قبیل محصولات کاملاً طبیعی بوده و عاری از هرگونه افزودنی‌های شیمیایی باشند.

نوع دیگر این ماسک‌ها، ماسک‌های خانگی است که اغلب با مواد طبیعی‌ای که در هر خانه‌ای یافت می‌شود، تهیه می‌شوند. ولی برای اینکه نتیجه‌ی مطلوب بگیرید، باید برای مدت زیادی از آن‌ها استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید با استفاده از ماسک صورت نتیجه‌ی دلخواهتان حاصل شود، باید از بهترین ماسک صورت موجود در بازار استفاده کنید. زیرا در استفاده از هر نوع ماسکی، باید حوصله به خرج دهید و زمان صرف کنید تا تأثیر آن را مشاهده کنید.

خرید بهترین ماسک صورت با کیفیت عالی

عواملی که موجب می‌شود به اهمیت استفاده از ماسک صورت پی ببریم:

امروزه طیف عظیمی از انواع ماسک صورت در میان محصولات آرایشی به چشم می‌خورد. این ماسک‌ها بسته به کارایی و نیاز پوست با فرمولاسیون و متریال متفاوتی ساخته می‌شوند. آنچه در فرمولاسیون اغلب ماسک‌های صورت به چشم می‌خورد، بهره‌گیری از ترکیبات و عصاره‌های طبیعی است که سلول‌های پوستی برای شادابی و حفظ طراوت خود به آن نیاز دارند.

تجربه ثابت کرده است افرادی که به‌طور مستمر از ماسک‌های آبرسان و مرطوب‌کننده برای تغذیه رسانی به پوست و از ماسک‌های پاک‌سازی کننده جهت پاک‌سازی پوست خود استفاده می‌کنند، اغلب پوست سالم‌تر و شفاف‌تری دارند. ماسک‌های پاک کننده تأثیر زیادی در پاک‌سازی پوست از جوش، سبوم و آلودگی‌ها دارند و به همین دلیل می‌توانند مانع از ایجاد جوش روی پوست شوند.

همچنین تحقیقات نشان می‌دهد که استمرار استفاده از یک ماسک صورت مناسب روند پیری پوست را به تأخیر انداخته و موجب ترمیم و بازسازی چشمگیری در سلول‌های پوستی می‌شود.

پیشنهاد:  معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

اشتباه رایج در استفاده از ماسک‌های خانگی

اگر از آن دسته افرادی هستید که بر استفاده از ماسک‌های طبیعی که در خانه تهیه می‌کنید، تأکید فراوان دارید، توجه داشته باشید که این ماسک‌ها باید بلافاصله پس از تهیه، استفاده شوند و تاریخ انقضای کمی دارند. زیرا در تهیه‌ی این نوع ماسک فقط از مواد طبیعی استفاده می‌شود و این مواد این خاصیت رادارند که در مجاورت هوا به‌سرعت اکسید شوند. هنگامی‌که ترکیبات این مواد در معرض اکسایش قرار می‌گیرند، خاصیت ابتدایی خود را از دست می‌دهند. پس شما فقط می‌توانید برای زمان محدودی آن‌ها را در یخچال نگهداری کنید. اینکه ماسکی را تهیه می‌کنید و تصور می‌کنید به مدت چند هفته خود را از تهیه‌ی مجدد ماسک بی‌نیاز ساخته‌اید، اشتباهی رایج است.

درنتیجه اگر از آن دسته افرادی هستید که به دلیل مشغله‌های کاری و یا عدم حوصله، نمی‌توانید هرروز ماسک تهیه کنید، استفاده از بهترین ماسک صورت موجود در بازار مناسب‌ترین راه‌حل برای شماست. ماسک‌های صورت موجود در بازار در مقایسه با نوع طبیعی‌شان هم تاریخ انقضای بیشتری دارند و هم در صورت استفاده از آن‌ها با سرعت بیشتر و صرف زمان کمتری نتیجه می‌گیرید.

سؤالات متداول

ماسک‌های موجود در بازار مفیدترند یا ماسک‌هایی که در خانه تهیه می‌شوند؟

برای آنکه از هر نوع ماسکی که استفاده می‌کنید نتیجه‌ی دلخواهتان را بگیرید، اهمیت استمرار استفاده از آن و اتمام دوره‌ی درمان بسیار اهمیت دارد. ماسک‌های خانگی در مقایسه با انواع مشابه موجود در بازار، به زمان بیشتری برای نشان دادن تأثیر خود نیاز دارند.

آیا ماسک‌های مختلف در درمان مشکلات پوستی از قبیل جای آکنه، لک و...تأثیر قطعی دارند؟

ماسک‌ها می‌توانند در پیشگیری از این قبیل مشکلات و در کمرنگ‌تر کردن لکه‌های سطحی تأثیرگذار باشند، اگر مشکلات پوستی‌تان عمیق‌تر باشد، در کنار روند درمانی ویژه‌ی مشکلتان، ماسک‌ها می‌توانند به‌عنوان مکمل عمل کنند.

استفاده از ماسک صورت باید در بازه‌ی زمانی خاصی صورت بگیرید؟

معمولاً توصیه می‌شود که در طول هفته یک‌بار یا دو بار از ماسک استفاده شود و نیازی به استفاده‌ی روزانه از آن نیست. البته بعضی از ماسک‌ها ازجمله ماسک‌های خانگی باید به‌صورت پیوسته و روزانه استفاده شوند. بازه‌ی زمانی استفاده از هر نوع ماسکی، متفاوت است؛ زیرا هر ماسک عملکرد متفاوت و زمان خاص خود را دارد.

در زمان استفاده از ماسک صورت چه نکاتی را رعایت کنیم؟

به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر از زمان مجاز، ماسک را روی پوستتان حفظ نکنید و پس از شستن کامل آن، اهمیت استفاده از مرطوب‌کننده را فراموش نکنید.

لیست محصولات منتخب
خرید بهترین ماسک صورت (با کیفیت) + 7 مدل پرفروش

ماسک و اسکراب صورت بایو آکوا

اولین محصولی را که می‌توان به‌عنوان بهترین ماسک صورت در بین مصرف‌کنندگان نام برد ماسک و اسکراب صورت بایو آکوا است. این محصول خوش‌نام، یکی از پرطرفدارترین ماسک‌های صورت در بازار محسوب می‌شود که به جوان‌سازی و زیبایی پوست، کمک شایانی می‌کند. آنتی‌اکسیدان قوی، ویتامین C و B به‌کاررفته در ترکیبات این محصول سبب افزایش جریان گردش خون و تحریک کلاژن سازی پوست می‌گردد. این اسکراب صورت آلودگی‌ها و مواد شیمیایی موجود بر روی پوست را لایه‌برداری کرده و برای شما پوستی زیبا و عاری از هرگونه آلودگی به ارمغان می‌آورد. این اسکراب برای آن دسته از افرادی که به دنبال محصولی جهت رفع لک‌های تیره و جوش‌های سرسیاه موجود بر روی پوست خود هستند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. سایر ویژگی‌های این محصول: بهترین لایه‌بردار با فرمولاسیونی ملایم، روشن‌کننده، مرطوب‌کننده، پاک‌سازی کامل منافذ پوست، لایه‌بردار و تنظیم چربی پوست صورت و دارای عصاره‌های جینسینگ و ویتامین های مغذی پوست.

خرید بهترین ماسک صورت (با کیفیت) + 7 مدل پرفروش

ماسک صورت ایمیجز مدل ستاره ای

از دیگر ماسک‌های موجود در بین محصولات لوازم‌آرایشی به ماسک صورت ایمیجز مدل ستاره‌ای می‌توان اشاره کرد. این ماسک دارای خاصیت ضد پیری بوده و می‌تواند آکنه‌های موجود بر روی پوست را درمان نماید. ماسک ایمیجز ازجمله محصولاتی به می‌باشد که پوست شمارا آب‌رسانی کرده و مانع از ایجاد چروک بر روی آن می‌گردد. همچنین کلاژن و ویتامین C موجود در فرمولاسیون این محصول موجب تقویت پوست گردیده و آن را از آلودگی‌های زیست‌محیطی پاک می‌کند و با کنترل چربی آن باعث کاهش جوش و آکنه‌های موجود بر روی پوست می‌شود. ویژگی‌ها: رفع کننده جوش سرسیاه، متعادل‌کننده چربی، رفع کننده خطوط، کوچک‌کننده منافذ باز پوست.

خرید بهترین ماسک صورت (با کیفیت) + 7 مدل پرفروش

ماسک صورت رینو زیت

محصول دیگری را که می‌توان به‌عنوان بهترین ماسک صورت موجود در بازار نامید ماسک صورت رینو زیت است. این ماسک با بهره‌گیری از فرمولاسیون بسیار تأثیرگذار و ترکیبات باکیفیت، یک محصول عالی برای از بین بردن آلودگی‌ها و چربی‌ها موجود بر روی پوست است. مواد تشکیل‌دهنده این محصول از پودر زغال، ویتامین A و ویتامین E می‌باشد که مانع از ایجاد آکنه و جوش جدید بر روی پوست می‌شود. این ماسک با لایه‌برداری از پوست شما، سبب روشنایی و درخشندگی آن گردیده و موجب طراوت و شادابی آن می‌شود. اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر رفع چروک، به جوان‌سازی پوستتان کمک کند ماسک صورت رینو زیت می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

خرید بهترین ماسک صورت (با کیفیت) + 7 مدل پرفروش

ماسک صورت ایمیجز

ماسک صورت ایمیجز یک محصول آرایشی و بهداشتی است که برای زیبایی و مراقبت از پوست صورت استفاده می‌شود. این ماسک معمولاً حاوی مواد مغذی و مفید برای پوست می‌باشد و به‌منظور تغذیه، ترمیم و آرامش پوست استفاده می‌شود. این محصول باکیفیت علاوه بر تغذیه و ترمیم پوست باعث آب‌رسانی پوست شده و جوانی و شادابی آن را دوچندان می‌کند. سایر ویژگی‌های این ماسک: روشن‌کننده، شاداب کننده، مرطوب‌کننده و درخشان کننده پوست، دارای ویتامین و پروتئین، کنترل‌کننده چربی و رطوبت.

خرید بهترین ماسک صورت (با کیفیت) + 7 مدل پرفروش

ماسک صورت وارمی

ماسک صورت وارمی با ترکیبات مناسب می‌تواند باعث شادابی و زیبایی پوست شود و درعین‌حال به کاهش جوش و آکنه‌ها موجود بر روی آن کمک کند. با استفاده از این محصول می‌تواند از شر جوش‌های سرسیاه و آلودگی‌های پوست خلاص شوید و پوستی عاری از هرگونه آلودگی داشته باشید. ترکیبات کائولین و بنتونیت موجود در فرمولاسیون این ماسک منجر به جذب گرد غبار‌های روی پوست گردیده و منافذ باز پوست را تمیز می‌کند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دارای پوست نرمال تا مختلط هستید این ماسک می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای شما باشد.

خرید بهترین ماسک صورت (با کیفیت) + 7 مدل پرفروش

ماسک صورت آردن سبوما

ماسک صورت آردن سبوما مدل ضد جوش و پاک‌سازی کننده، یک محصول مؤثر بر پایه خاک رس 5% و گوگرد است که برای جذب چربی اضافه پوست و باز کردن منافذ بسته پوست بسیار مؤثر است. این ماسک علاوه بر آنکه جوش‌های سرسیاه و سرسفید ایجادشده بر روی پوست را از بین می‌برد، از ایجاد آکنه و جوش‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این محصول دارای ویتامین فاقد چربی بوده و برای پوست‌ها مختلط مناسب است.

خرید بهترین ماسک صورت (با کیفیت) + 7 مدل پرفروش

ماسك صورت تونايت

ماسک صورت تونایت یک محصول باکیفیت است که باعث جذب چربی زائد پوست می‌شود. مواد به‌کاررفته در ترکیبات این ماسک، آب‌رسان، از بین برنده تیرگی و لکه، پاک‌کننده، متعادل‌کننده چربی، لایه‌بردار، درخشان کننده می‌باشد. همچنین برای انواع پوست مناسب است. محصولی عالی که با آبرسانی پوست آن را مرطوب و نرم می‌کند و حس آرامش را برای پوست به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این با کاهش تیرگی‌های موجود بر روی پوست سبب درخشندگی آن گردیده و باعث دوچندان شدن زیبایی آن می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا