کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقبت از پوست

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

4.8/5 - (5 امتیاز)

در این پست قرار است 16 مدل از بهترین کرم پودر موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. کرم پودر یکی از پر استفاده ترین و محبوب‌ترین لوازم آرایشی در میان بانوان به شمار می‌رود. این محصول یکی از مهمترین مواد آرایشی برای زیر سازی و پوشانندگی پوست محسوب می‌شود که بدون استفاده از آن، یک آرایش زیبا امکان‌پذیر نیست. پس دلیل استفاده از بهترین کرم پودر، داشتن پوستی یکدست و یکنواخت می‌باشد.

کرم پودر‌ها انواع مختلفی دارند که افراد به توجه به نوع پوست خود می‌توانند از این محصولات استفاده کنند. این نوع کرم‌ها با شکل‌ها مختلفی نظیر کاسه‌ای، پالتی، پمپی و تیوپی برای پوست‌های خشک، چرب، نرمال و مختلط تولید می‌شوند.

بهترین کرم پودر با توجه به نوع پوست

کرم پودر مناسب برای پوست خشک: افرادی که پوست آن‌ها از رطوبت و چربی مناسبی برخوردار نیست و رنگ پوست آن‌ها تیره به نظر می‌رسد دارای پوست خشک هستند. پوست این افراد بعد از شستشو احساس خارش و پوسته پوسته شدن می‌کند. این نوع افراد بهتر است از کرم پودر‌های مایع روغنی استفاده کنند. علاوه بر این به افراد دارای پوست خشک استفاده از کرم آبرسان پوست نیز توصیه می‌شود.

کرم پودر مناسب برای پوست چرب: پوست‌های چرب معمولاً براق و دارای منافذ باز هستند. افراد دارای پوست چرب باید از کرم پودر‌هایی که مات و فاقد چربی است استفاده کنند. اگر غیر این باشد علاوه بر دو چندان شدن براقیت پوستشان، باید شاهد جوش زدن آن نیز باشند. 

کرم‌پودر مناسب برای پوست نرمال: پوست نرمال مطلوب‌ترین نوع پوست، به شمار می‌رود. افرادی که دارای پوست نرمال هستند می‌توانند از  هر نوع کرم پودری استفاده کنند. چون پوست نرمال از آب و چربی خوبی برخوردار است.

کرم پودر مناسب برای پوست مختلط: افرادی که بخشی از پوست آن‌ها چرب و بخش دیگری از پوست‌ آن‌ها خشک می‌باشد دارای پوست مختلط هستند. این افراد باید از دو کرم مختلف برای فصل‌های گرم و سرد استفاده کنند. کرم پودر مایع برپایه آب برای این نوع پوست‌ها نیز گزینه‌ی مناسبی است.

پیشنهاد:  23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

ویژگی‌های بهترین کرم پودر چیست؟

یک کرم پودر خوب باید از پوشش دهی بالایی برخوردار باشد و تمام عیوب موجود بر روی پوست را بپوشاند. از رنگ طبیعی برخوردار باشد تا اثری از آن بر روی پوست دیده نشود. فرمولاسیون به کار رفته در آن طبیعی و فوق‌العاده باشد. دارای بافتی سبک و مخملی که بعد از مصرف احساس سنگینی بر روی پوست نکنید. از ماندگاری بالایی بر خوردار باشد تا مدت زمان زیادی رو پوست باقی بماند. دارای SPF باشد تا از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت کند.

دومین مسئله اینکه باید از کرم پودرهایی استفاده کنیم که متناسب بارنگ پوست ما باشد. تا حالت غیرطبیعی به خود نگیرد.

نحوه زدن کرم پودر به صورت

 نحوه‌ی استفاده درست از کرم پودر

  1. در آرایش صورت برای اینکه پوستی شاد و صاف داشته باشید و لکه‌ها و عیب‌های موجود در پوست را بپوشانید اولین کاری که باید انجام بدهید این است که کرم پودر مناسب و هماهنگ بارنگ پوست را انتخاب کنید.
  2. جهت استفاده از کرم ابتدا برای مرطوب کردن پوست، آن را با آب شسته و بعد با استفاده از مرطوب‌کننده مناسب، پوست را چرب کنید و در ادامه برای زیرسازی و یکنواخت کردن سطوح ناهموار پوست از پرایمر استفاده کنید. چون در صورت استفاده از کرم بر روی پوست خشک پوستی صاف نخواهید داشت.
  3. حالا بعد از انتخاب بهترین کرم پودر، باید آن را با استفاده از پدهای مخصوص بر روی سراسر صورت خود پخش‌کنید. و بعد از استفاده حتماً بعدا از پایان روز صورت خود را با آب و صابون شستشو دهید تا پوست صورت دچار چین وچروک نشود.
لیست محصولات منتخب
16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream شماره 12 حجم 40 میلی لیتر

این لی برند نام‌آشنای ایرانی که در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. محصولات آرایشی و بهداشتی تولیدشده توسط این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کرم پودر Vanilla Cream که می‌توان از آن به عنوان بهترین کرم پودر تولید شده توسط این برند نام برد. این محصول از پوشش دهی و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و جلو‌ه‌ای مات روی پوستتان ایجاد می‌کند. بافت این کرم سبک و منحصربه‌فرد می‌باشد. ترکیبات موجود در این محصول به‌گونه‌ای است که چهره‌تان را مات و طبیعی نشان داده و مانع از ظاهری براق بر روی پوست می‌شود. از دیگر ویژگی‌ها این محصول به مقاوم بودن آن در برابر گرما، تعریق و رطوبت می‌توان اشاره کرد.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر ویشی سری درمابلند شماره 55

کرم پودر ویشی سری درمابلند شماره 55 یک محصول فوق‌العاده و بسیار عالی که توسط یک شرکت فرانسوی تولیدشده است. این محصول از پوشانندگی بالایی برخوردار بوده و این قابلیت را دارد که ناهمواری‌های سطح پوست مانند آکنه، اسکار، منافذ باز بزرگ و حتی تتو را هم بپوشاند. بعد از مصرف 16 ساعت ماندگاری داشته و در برابر رطوبت تحمل‌پذیری بالایی دارد. از این محصول می‌توانید در اطراف چشم هم استفاده کنید و برای افرادی که دارای پوست چرب هستند هم قابل‌استفاده می‌باشد. در ضمن دارای SPF با میزان 25 نیز هست.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt شماره M11

کالیستا مدل Long Lasting And Matt به‌عنوان بهترین کرم پودر در بین مصرف‌کنندگان به‌حساب می‌آید. این محصول دارای کیفیت فوق‌العاده و منحصربه‌فرد که از پوشش دهی بالایی برخوردار است. این محصول موجب ایجاد جلو‌ه‌ای شاداب و یکدست بر روی پوست شده و با بافت سبکی که دارد شما بر روی پوست خود احساس سنگینی نخواهید کرد. کالیستا مدل Long Lasting And Matt فاقد چربی بوده و برای انواع پوست مناسب می‌باشد. جنس محفظه نگه‌دارنده آن تیوپی است که استفاده از آن را برای مصرف‌کننده بسیار آسان می‌کند.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup شماره 04

از دیگر برندهای پرطرفدار تولیدکننده لوازم‌آرایشی و بهداشتی به برند مای می‌توان اشاره کرد. این کمپانی هم، با تولید محصولات باکیفیت از محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار است. کرم پودر Black Diamond مدل Matt Makeup یکی از محصولات تولیدشده توسط این کمپانی است. این محصول از پوشانندگی بالایی برخوردار بوده و برای افرادی که دارای پوست چرب، مختلط و مستعد آکنه هستند بهترین گزینه محسوب می‌شود. این کرم بر روی پوست جلو‌ه‌ای کاملاً طبیعی، مات، یکدست و یکنواخت ایجاد می‌کند. این محصول فاقد چربی و دارای SPF می‌باشد که از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت می‌کند.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر شون سری Smoothing Matt شماره S03

کرم پودر Smoothing Matt یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش برند شون می‌باشد. محصولی باکیفیت که طرفداران خاص خودش را دارد. SPF موجود در این کرم، یک مراقبت‌کننده قوی برای پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید به شمار می‌رود. ترکیبات موجود در این محصول روغن جوانه گندم می‌باشد. این محصول فاقد چربی با محفظه نگه‌دارنده پلاستیکی است. این کرم از پوشش دهی و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و دارای بافتی نرم می‌باشد.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Natural Beige شماره 03

برند فرانسوی و شناخت شده الارو که درزمینۀ تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. کرم سری Anti Age مدل Natural Beige یک از پرفروش‌ترین و بهترین کرم پودر تولیدشده توسط این کمپانی به شمار می‌رود. این محصول با داشتن خاصیت ضد چروکی خود مانع از پیری زودرس شده و کمک شایانی به‌سلامت پوست می‌کند. این کرم دارای بافتی سبک و مخملی می‌باشد که موجب پوششی یکنواخت در سطح پوست خواهد شد. استفاده از این محصول برای افرادی که دارای پوست چرب هستند مناسب است. در ترکیبات این کرم موادی به‌کاررفته که قدرت نفوذ به لایه‌های پوست را دارا بوده و سبب می‌شود تا مواد ضد چروک به‌خوبی داخل پوست نفوذ کند. این محصول وقتی‌که به مدت‌زمانی طولانی مورداستفاده قرار گیرد باعث حفظ سلامت پوست شده و موجب تخریب لایه‌های مختلف پوست نخواهد گردید. دیگر ویژگی‌های این کرم عبارت‌اند از : کاهش خطوط سطحی پوست، مات‌کننده پوست، سازگار باپوست‌های چرب مستعد آکنه . . .

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر تیوبی مای شماره 101

کرم پودر شماره 101 یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و پرفروش برند مای محسوب می‌شود؛ که از پوشش دهی طبیعی و یکنواختی برخوردار بوده و مدت‌زمانی طولانی بر روی پوست باقی می‌ماند و بافت خود را از دست نمی‌دهد. پایه رنگ این محصول کرم روشن که برای افرادی که دارای پوستی روشن هستند مناسب است. SPF موجود در این محصول از پوست در مقابل اشعه مضر نور خورشید محافظت کرده و موجب شادابی و طراوت پوست می‌گردد.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat مدل Beige 04 حجم 30 میلی لیتر

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار بورژوا به کرم پودر Air Mat مدل Beige 04 می‌توان اشاره کرد. محصولی که بعد از استفاده تا 24 ساعت روی پوست ثابت می‌ماند. Beige 04 دارای SPF که از پوست در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب محافظت می‌کند و مانع از خشکی پوست می‌شود. این محصول بارنگ پوست هماهنگ بوده و می‌توان از آن به‌عنوان زیر ساز نیز استفاده کرد. حاوی بافتی سبک که افراد بعد از استفاده هیچ احساس سنگینی‌ای روی پوست خود نخواهند داشت. این کرم علاوه بر ماندگاری بالا از پوشش دهی  بالایی بدون ایجاد خشکی بر روی پوست برخوردار می‌باشد.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix مدل Dark Beige 55

بورژوا یکی از برندهای معروف درزمینه‌ی تولید لوازم‌آرایشی و بهداشتی است. یکی از لوازم‌آرایشی تولیدشده توسط این کمپانی، کرم پودر سری Healthy Mix مدل Dark Beige 55 می‌باشد. این محصول جزء بهترین کرم پودر موجود در بازار به حساب می‌آید و از پوشانندگی بالایی برخوردار بوده و نواقص موجود بر روی پوست را به‌خوبی پوشش می‌دهد. اگر جزء افرادی هستید که دارای پوست خشک می‌باشید این محصول می‌تواند بهترین گزینه باشد. در ترکیبات این کرم از میوه‌های طبیعی مثل زردآلو، طالبی و . . . استفاده‌شده که برای سلامت پوست مفید بوده و با آبرسانی پوست باعث طراوت و شادابی پوست می‌شود. ماندگاری این محصول بالای 16 ساعت بوده و اگر در طول روز مورداستفاده قرار گیرد، ماسیدگی به دنبال نخواهد داشت.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر چلنج مدل BB Cream Light Beige

محصولی همه‌کاره و مناسب برای کسانی که دارای پوست گندمی و تیره هستند. بی‌بی را نمی‌توان فقط یک کرم نامید. چرا؟ چون این محصول علاوه بر این‌که یک محصول آرایشی به شمار می‌رود کار مراقبت از پوست را نیز انجام می‌دهد. دارای کرم ضد آفتاب که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. این کرم تلفیقی از چند محصول مانند مرطوب‌کننده، پرایمر، کرم پودر، کانسیلر می‌باشد. این محصول علاوه بر دارا بودن ویژگی‌ها گفته‌شده از خاصیت ضدلک و ضد چروک نیز برخوردار است؛ که پوست را از استفاده این محصولات به‌صورت جداگانه، بی‌نیاز می‌سازد. کرمی با پوشش دهی بالا که فاقد چربی نیز می‌باشد.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر لورآل شماره 145

اینفائیبل تولیدشده توسط کمپانی باسابقه لورآل، برندی که در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب است. این کرم پودر باپوست افرادی که دارای پوستی مختلط و چرب هستند سازگاری داشته و تا 24 ساعت بافت آن روی پوست هیچ تغییری نخواهد کرد. محصولی که با آبرسانی پوست مانع از خشکی و شکنندگی آن شده و شادابی و زیبایی را برای پوست به ارمغان می‌آورد. این کرم مرغوب و باکیفیت دارای بافتی سبک و مخملی یکی از پرطرفدارترین لوازم‌آرایشی، میان مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر ضد آفتاب مدیسان مدل Light Beige

از دیگر محصولات باکیفیت و پرفروش به کرم مدیسان مدل Light Beige می‌توان اشاره کرد. این محصول تولیدشده توسط متخصصان ایرانی از نوع ضد آفتاب بوده و علاوه بر پوشش دهی، با دارا بودن SPF از پوست در برابر رادیکال‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. فاقد چربی و دارای مواد مؤثره ضد چروک می‌باشد. همچنین به دلیل دارا بودن مواد رطوبت رسان به حفظ تنفس طبیعی پوست کمک شایانی می‌کند

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر میبلین سری Super Stay

کرم 24 ساعته میبلین مدل Super Stay دارای رنگ‌دانه‌های قوی که بر روی ماندگاری محصول بسیار تأثیر می‌گذارد. این محصول بر پایه رنگ شنی برای کسانی که دارای پوست‌های گندمی و متوسط هستند مناسب است. کرم میبلین از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است و برای خانم‌هایی که در طول روز زیاد فعالیت دارند گزینه‌ی مناسبی است. این محصول دارای بافتی سبک و مخملی و بدون چربی است و می‌تواند برای مدت‌زمان طولانی پوست شمارا با طراوت و شاداب نگه دارد. همچنین بعد از استفاده موجب بسته شدن منافذ پوست نمی‌گردد و برای انواع پوست مناسب است.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر ضد چروک سینره شماره 2

ویژگی‌های این محصول: دارای پایه سیلیکونی باقدرت پوشش‌ دهی بالا، ایجاد پوشش یکنواخت، طبیعی و سبک، بدون مسدود نمودن منافذ پوست، دارای ترکیبات مؤثر برای جلوگیر از ایجاد چروک، محافظت‌کننده پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید، مقاوم در برابر تعریق و شستشو، مناسب برای انواع پوست ازجمله پوست‌های چرب.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر دوسه مدل spf22 شماره 23

دوسه مدل Spf22 از بافت نرم و سبکی برخوردار است. این محصول دارای رنگ‌دانه‌های طبیعی با پوشش دهی مناسب بوده و حتی می‌توان از آن به‌عنوان ضدلک و ضد چروک هم استفاده کرد. این کرم به دلیل دارا بودن SPF از پوست در برابر اشعه مضر نور آفتاب محافظت کرده و مانع از آفتاب‌سوختگی آن می‌گردد. همچنین موجب بسته شدن منافذ پوست نمی‌شود و برای انواع پوست بخصوص افرادی که دارای پوست‌های حساس هستند نیز مناسب است.

16 مدل بهترین کرم پودر برای پوست خشک و چرب

کرم پودر مدیسان مدل Soft Caramel

این محصول از رنگ کاراملی برخوردار بوده و فاقد چربی می‌باشد. همچنین دارای SPF بوده و نیاز شمارا برای خرید جداگانه ضد آفتاب برطرف می‌کند. محصولی فوق‌العاده و باکیفیت که علاوه بر پوشش دهی، پوست شمارا در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند. این کرم به دلیل دارا بودن چندین ماده مؤثره رطوبت رسان به حفظ رطوبت طبیعی پوست شما کمک شایانی می‌کند. همچنین استفاده از این کرم برای کسانی که دارای پوست چرب هستند مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا