کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
آرایشی، بهداشتی و سلامت

10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

5/5 - (1 امتیاز)

بهترین مارک خط چشم

خط چشم یکی از تأثیرگذارترین لوازم‌آرایشی در زیبایی چشم است. همان‌طور که می‌دانید چشم‌ها تأثیر بسزایی در زیبایی صورت دارند؛ و هنگام استفاده از محصولات آرایشی، بخصوص انتخاب بهترین خط چشم باید حساسیت بیشتری به خرج دهیم. باوجود خط چشم‌های متنوع در بازار، افراد باید با توجه به مدل، نوع و رنگ چشم خود از این محصول استفاده کنند. تا با رعایت کردن این موارد به نتیجه دلخواه خود برسند و خط چشمی زیبا ایجاد کنند. پس باید از محصولی استفاده کنید که بارنگ چشم شما سازگار باشد تا زیبایی آن را دوچندان کند.

خرید بهترین خط چشم موجود در بازار با بهترین کیفیت و کارایی

انواع مدل‌های خط چشم

هنگام انتخاب بهترین خط چشم باید به مدل‌های هماهنگ به نوع، رنگ، طرح مناسب با چشم و پوست خود توجه کنید. مثلاً مدل‌هایی مثل اکلیلی که اخیراً طرفداران پروپاقرصی که در میکاپ پیداکرده و دارای ترکیب ویژه‌ای با رنگ مشکی است. رنگ مشکی با هر رنگ چشمی سازگاری داشته و آن‌ها را زیبا جلوه می‌دهد. ولی خط چشم‌های رنگی را نمی‌توان برای هر چهره و رنگ چشمی مناسب دانست.

یکی از پرطرفدارترین مدل خط چشم برای خانم‌ها، گربه‌ای است. این مدل بیشتر مناسب برای کسانی است که چشم‌های گرد و رو به پایین دارند. البته خانم‌هایی که دارای چشم گرد و رو به پایین نیستند هم می‌توانند متناسب با حالت چشم خود از این مدل استفاده کنند.

خط چشم مناسب بر اساس رنگ چشم‌ها کدام است؟

اگر جزء افرادی هستید که رنگ چشم‌هایتان سبز است می‌توانید از خط چشم‌هایی استفاده کنید که دارای رنگ ارغوانی، بنفش و قهوه‌ای هستند.

درصورتی‌که دارای چشم‌های آبی رنگ هستید، خط چشم به رنگ‌های مسی، طلایی، بنفش، بژ و خاکستری می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

افرادی که دارای چشم‌های قهوه‌ای رنگ هستند می‌توانند با توجه به سلیقه‌ی خود از هر رنگی استفاده کنند ولی اگر به دنبال رنگ خاصی هستند رنگ زرد تیره، طوسی، لاجوردی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

پیشنهاد:  خرید 10 مدل بهترین مارک ترازوی دیجیتال وزن کشی

کشیدن خط چشم برای انوع چشم‌‌ها

 چشم‌های گرد

اگر دارای چشم‌های گرد هستید برای کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها مداد را در قسمت لبه بیرونی روی خط مژه بکشید یا از کناره‌های مژه بالا شروع کرده و در پایان به سمت بیرون یک خط مستقیم بکشید.

 چشم‌های گود

برای چشم‌های گود می‌توانید از کناره‌های خارجی بالا و پایین مژه، خط چشم با سایه‌های تیره‌ خیلی کم برای برجسته نشان دادن چشم بکشید و از سایه‌های تیره در این روش استفاده نکنید.

چشم‌های بادامی

افرادی که دارای چشم‌های بادامی هستند می‌توانند از خط چشم بالدار استفاده کرده و با توجه به فرم چشم‌هایشان از تکنیک سایه زدن استفاده کنند.

 

لیست محصولات منتخب
10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

خط چشم ماژیکی مای

مای یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی به شمار می‌رود. این برند علاوه بر تولید مداد چشم، سایه چشم، کرم پودر و … درزمینهٔ تولید بهترین خط چشم نیز فعالیت دارد. خط چشم ماژیکی مای یکی از پرمصرف‌ترین خط چشم‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. محصولی باکیفیت که برای شما چشمانی زیبا و گیرا به ارمغان می‌آورد. این محصول از رنگ مشکی برخوردار بوده و برای طراحی خط چشم بسیار مناسب است. محصولی فوق‌العاده که از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و خیال شمارا از بابت پاک نشدن در طول روز راحت می‌کند. همچنین از بافت نرم و روانی برخوردار است که کار را برای کشیدن خط چشم بسیار آسان می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به نوک نازک، ماندگاری بالا و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد.

10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

خط چشم مویی نوت

اگر جزء افرادی هستید که به دنبال یک خط چشم باکیفیت برای کشیدن یک خط چشم زیبا و یکنواخت بر روی چشم‌های خود هستید پیشنهاد ما به شما خط چشم مویی نوت می‌باشد. این محصول از رنگ‌دانه‌های پررنگ و مرغوب برخوردار است که هنگام استفاده روان و آسان بر روی پلک حرکت کرده و برای شما خطی صاف و فوق‌العاده به ارمغان می‌آورد. دارای ویتامین E، آنتی‌اکسیدان، فاقد پارابن، خواص ضد پیری، ضد حساسیت و ماندگاری بالا می‌باشد.

10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

خط چشم ماژیکی ضد آب گلدن رز

از دیگر برندهای پرطرفدار و خوش‌نام موجود در بازار به برند گلدن رز می‌توان اشاره کرد. خط چشم ماژیکی تولید شده توسط این برند ترکیه‌ای از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و بعد از استفاده در طول روز پاک نخواهد شد. محصولی که می‌تواند زیبایی چشمان شما را دو چندان کند. همچنین از رنگ بند‌ی متنوعی برخوردار بوده و بافتی کاملاً روان دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول به ضد آب و تعریق بودن آن می‌توان اشاره کرد.

10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

خط چشم کالیستا

برند کالیستا یکی دیگر از برندهای خوش‌نام درزمینه‌ی تولید لوازم‌آرایشی و بهداشتی به شمار می‌رود. یکی از ابزارهای محبوب تولیدشده برای رسم خط باریک بر روی چشم توسط این برند به خط چشم کالیستا می‌توان اشاره کرد. محصولی باکیفیت و مناسب برای افرادی که از پوست حساسی برخوردار هستند. این ابزار بدون آسیب رساندن به چشم‌ها می‌توان برای شما چشمانی گیرا و فوق‌العاده به ارمغان آورد. از دیگر مزیت‌های این محصول به سهولت استفاده و طراحی انواع خط چشم، بافت یکدست و مخملی، ماندگاری بالا- خشک شدن سریع می‌توان اشاره کرد.

10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

خط چشم فلورمار

چرا فلورمار؟ داشتن چشمانی زیبا و جذاب اعتمادبه‌نفس را دوچندان می‌کند. رسم یک خط زیبا بر روی چشم می‌تواند زیبایی را برای چشمان شما به ارمغان آورد. برند فلورما با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب و باکیفیت در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. خط چشمی که توسط این برند تولید و روانه بازار شده از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است. محصولی فوق‌العاده در مدل‌های مختلف که نیاز هر بانویی را برای رسم یک خط چشم و ایجاد چشمانی گیرا برطرف می‌کند. این برند در کشور ترکیه تولید می‌شود. محصولات متنوع تولیدشده توسط این برند ضد آب، مات و دارای اپلیکاتور نمدی است که می‌تواند استفاده از آن را برای مصرف‌کنندگان آسان کند. این محصول با دارا بودن رنگ‌دانه‌های بسیار پرمایه برای افراد، چشمانی مشکی به ارمغان خواهد آورد.

10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

خط چشم اترنیتی

این محصول توسط کشور آلمان تولید و روانه بازار شده است. اترنیتی را هم می‌توان جزء محصولات مرغوب و باکیفیت نام برد، محصولی که برای رسم یک خط زیبا و یکدست بر روی چشم بسیار مؤثر است. این ابزار می‌تواند برای رسم خط چشمی نازک و فوق‌العاده به شما کمک شایانی بکند و با دارا بودن رنگ‌دانه‌های مشکی، زیبایی دو چندان، برای چشمان شما به ارمغان آورد. همچنین از ماندگاری بالایی در طول روز برخوردار است. اگر به دنبال محصولی می‌گردید که از مدل‌های متنوعی برخوردار باشد این برند هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

خط چشم بورژوا

در بین خانم‌ها کسی نیست که از برند معروف و پرآوازه بورژآ استفاده نکرده باشد. برندی فرانسوی که درزمینه‌ی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعال می‌باشد. خط چشم بورژآ با بهره‌گیری از بهترین فناوری روز دنیا تولید و برای استفاده عموم روانه بازار شده است. این محصول که در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است با رنگ‌دانه‌های ریزدانه میکرو تولیدشده و برای شما چهره‌ای زیبا و یکدست به وجود می‌آورد. این محصول دارای بافتی نرم بوده و برای افرادی که دارای پوست حساس هستند بسیار مناسب است. از دیگر مزیت‌های این محصول می‌توان به امکان رطوبت رسانی آن اشاره کرد  که سبب رطوبت رسانی پوست گردیده و مانع از ایجاد چین‌وچروک بر روی آن می‌گردد.

10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

خط چشم شون

اگر به دنبال محصولی می‌گردید که علاوه بر کیفیت از قیمت به‌صرفه‌ای برخوردار باشد ما به شما خط چشم شون را پیشنهاد می‌کنیم. محصولی که رسم خط دقیق و بسیار ظریف با آن بسیار راحت بود و زیبایی چشمانتان را دوچندان می‌کند. این محصول بعد از استفاده بر روی پلک‌ها پخش نخواهد شد و شما شاهد ظاهری مصنوعی بر روی چشمان خود نخواهید بود. ویژگی این محصول ماندگاری بالا، اپلیکاتور نمدی که فرمول آن بر پایه گیاهی می‌باشد.

10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

خط چشم مای

مای یکی از برند‌های ایرانی است که توانسته در بین برندهای خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد. این برند که یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در داخل کشور محسوب می‌شود با تولید خط چشم‌هایی با کیفیت توانسته در دل بانوان سخت پسند ایرانی جا خوش کند. محصولات مای علاوه بر کیفیت از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند و نیاز هر بانویی را برای یک آرایش گیرا و فوق‌العاده بر طرف می‌کنند. برخی از خط چشم‌های تولید شده توسط این برند دارای قلم اسفنجی بلند، ویتامین E، خاصیت ضد آبی می‌باشند و استفاده از آن‌ها خیلی راحت است.

10 مدل بهترین خط چشم (پرفروش) ایرانی و خارجی 2022

خط چشم ریمل لندن

چطور چشمانی جذاب و گیرا داشته باشیم؟ خُب معولمه با یک آرایش زیبا و فوق‌العاده. آیا چشم هم در زیبایی تأثیر داره؟ پ ن پ، یعنی اینو نمی‌دونی؟ ولی زیبایی که با حرف زدن به دست نمی‌یاد، باید ابزارش رو هم داشته باشیم. یکی از ابزار‌های دوچندان کردن زیبایی چشم به خط چشم می‌توان اشاره کرد. با استفاده از این ابزار و رسم یک خط باریک بر روی چشم می‌توان زیبایی چهره را دوچندان کرد.  خط چشم ریمل لندن با دارا بودن ترکیباتی منحصربه‌فرد و رنگ مشکی، سبب رسم خط چشمی پررنگ و درخشان می‌گردد. با استفاده از این محصول می‌توان خط چشمی دقیق و یکدست کشید. همچنین این محصول از ماندگاری و پوشانندگی بالایی نیز برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا