کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقب از مو

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

4.5/5 - (2 امتیاز)

در این مطلب قرار است که ما در مورد بهترین شامپو تقویت کننده مو صحبت کنیم. خیلی از ماها به داشتن موهای سالم و پرپشت اهمیت می‌دهیم؛ افرادی هستند که رشد و کیفیت مو‌های آن‌ها به دلیل داشتن استرس و حتی تغذیه نامناسب، دچار مشکلاتی مثل خشک شدن، ریزش و … می‌شود. با توجه به اینکه وقتی ریشه و ساقه مو براثر دلایل مختلفی دچار آسیب‌دیدگی شود، رشد موها کند شده و شکل ظاهری خود را از دست می‌دهد. شامپو تقویت مو می‌تواند گزینه مناسبی برای بازسازی، تقویت‌ و محافظت از مو در برابر عوامل تخریب کننده باشد.

عواملی که باعث مشکلات مو می‌شوند

تغذیه: اگر افراد از غذا‌هایی استفاده کنند که روی، آهن، اسیدفولیک و حتی پروتئین موردنیاز خود را تأمین کنند می‌توانند از آسیب‌دیدگی مو جلوگیری کنند.

استرس: یکی از شایع‌ترین دلایل ایجاد مشکل و حتی ریزش مو‌ها استرس است. وقتی افراد دچار استرس شوند، فاز رشد در چرخه رشد مو متوقف شده و باعث می‌شود که فولیکول‌های مو وارد فاز استراحت شوند؛ و این استراحت طولانی از رشد مو جلوگیری می‌کند که در صورت پایان استرس، رشد موها می‌تواند دوباره از سر گرفته شود.

عوامل ژنتیکی: در عوامل ژنتیکی اشخاص پس از سن بلوغ دچار ریزش مو می‌شوند که با افزایش سن، تشدید پیدا می‌کند و ممکن است ریزش از دو طرف سر و ناحیه پیشانی را شاهد باشیم؛ که معمولاً برای جلوگیری از آسیب‌ها جدی و بیشتر علاوه بر شامپو ضد ریزش مو می‌توان از بهترین شامپو تقویت کننده مو استفاده کرد.

عوامل هورمونی: مشکلات هورمونی یا آندروژیک که در زنان ممکن است بعد از زایمان یا عوامل دیگر رخ دهد؛ که شایع‌ترین آن تبدیل تستسترون به دی هیدرو تستوسترون است؛ که معمولاً بعد از دوران بارداری و گذشت زمان و بعد از متعادل شدن هورمون‌ها، رشد موها به حالت اولیه خود برمی‌گردد؛ ولی در این شرایط استفاده از شامپو تقویت مو برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

پیشنهاد:  35 مدل بهترین شامپو ضد شوره برای رفع شوره سر

شامپو تقویت مو برای موها تأثیر دارد؟

مو هم مانند دیگر اعضای بدن، برای رشد و سلامتی به مواد غذایی کافی نیازمند است. اگر افراد در روز 50 الی 100 تار موی آن‌ها ریزش کند این ریزش طبیعی است؛ اما اگر بیش از 100 تار مو ریزش کند برای جلوگیری باید به دنبال راه‌حلی برای کنترل و درمان باشند.

کسانی که در بیرون و بیشتر در هوای آلوده و نامطلوب قرار می‌گیرند، موهای آن‌ها تحت تأثیر این شرایط ممکن است نازک، شکننده و آسیب‌دیده شود؛ که برای مراقبت، شامپو تقویت مو می‌تواند برای این افراد مناسب باشد. این شامپوها دارای ویتامین B6 و B7 که مخصوص موهای آسیب‌دیده و نازک می‌باشد و برای آقایان و خانم‌ها مناسب است.

این شامپو، تقویت‌کننده و تسکین‌دهنده بوده و با فعال‌سازی و تقویت پیاز مو، موهای موجود در مرحله رشد را افزایش داده و گردش خون پوست را افزایش می‌دهد و باعث ضخیم شدن موها و حجم دهندگی آن‌ها می‌شود. شامپو تقویت مو با خاصیت فعال‌سازی و افزایش جریان خون باعث تقویت موهای آسیب‌دیده شده و با تحریک رشد موها به روند رشد و بازسازی مو‌ها به حالت اولیه کمک می‌کند.

سؤالات متداول

بهترین شامپو تقویت مو کدام است؟

برند‌ها یا قیمت‌ها نمی‌تواند نشان‌دهنده کیفیت یک محصول باشد. شامپویی مناسب است که شما بعد مصرف از آن خشکی و وزوزی را در موها مشاهده نکنید.

چگونه باید از شامپو تقویت مو استفاده کرد؟

برای استفاده از شامپو، بعدازاینکه شامپو را بر روی سر خود مالیدید باید به مدت 5 دقیقه آن را بر روی سر ماساژ دهید و بعد از 5 دقیقه می‌توانید موها را آبکشی کنید.

لیست محصولات منتخب
22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا

این شامپو ایرانی و باکیفیت به‌عنوان یک تقویت‌کننده قوی به شمار می‌رود که علاوه بر تقویت موها از ریزش آن‌ها نیز ممانعت می‌کند. این محصول مخصوص موهای آسیب‌دیده و نازک بوده و برای آقایان و خانم‌ها مناسب می‌باشد. این شامپو دارای ویتامین B6 و B7 و عصاره گیاه آرنیکا است. عصاره موجود در این شامپو باعث تقویت و تسکین موهای آسیب‌دیده شده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین با فعال‌سازی و تقویت پیاز مو به افزایش ضخامت و رشد موها کمک شایانی می‌کند.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده مو شون مدل فروتی میکس

از دیگر محصولات باکیفیت و پرفروش به شامپوی تقویت‌ کننده مو شون می‌توان اشاره کرد. شامپو موی سر فروتی میکس شون Fruity Mix Shampoo با تنظیم PH موها باعث جلوگیری از گره خوردگی موها می‌شود. در این شامپو از عصاره میوه استفاده‌شده که موها را درخشان و از آن در برابر رادیکال‌های آزاد محیط محافظت می‌کند.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سینره

این محصول دارای عصاره Saw Palmetto می‌باشد که در کنترل آندروژن بسیاری قوی عمل می‌کند. مواد آنتی آندروژنیک موجود در این محصول علاوه بر کاهش ریزش مو باعث کاسته شدن چربی آن می‌گردد. این شامپو دارای ویتامین B5، E و F می‌باشد که به تغذیه و تقویت موها کمک شایانی کرده و باعث تحریک رشد موهای جدید می‌شود. همچنین مانع از اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد می‌گردد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا مدل Caffeine

سریتا یک محصول ایرانی که از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار است. این محصول پرفروش برای آقایان و بانوان مناسب بوده و با دارا بودن عصاره کافیئین ساوپالمیتو باعث تقویت موهای آسیب دیده گردیده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین برای انواع مو مناسب است.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده موهای خشک درمالیفت مدل ویتا گرو

شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا به بازسازی و احیا موهای خشک و آسیب‌دیده کمک شایانی کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. همچنین باعث رفع ریزش موها می‌‌گردد. از این محصول می‌توان برای کند کردن روند پیری و سفید شدن موها نیز استفاده کرد. این محصول فاقد سولفات، نمک و پارابن می‌باشد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده شون مدل Herbamix

این محصول دارای عصاره و خواص 7 گیاه مفید می‌باشد که باعث بازسازی، ترمیم و حتی محافظت پوست و موی سر می‌گردد. از این محصول هم آقایان و هم بانوان می‌توانند استفاده کنند. محصولی باکیفیت و کارا که برای تقویت موهای آسیب‌دیده بسیار مناسب است. این شامپو برای یک نفر در استحمام‌های روزانه و دو نفر در استحمام‌هایی که بین آن‌ها دو روز فاصله است مناسب می‌باشد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده مو بانوان کلییر مدل Scalp Oil Control

شامپو کلییر مدل Scalp Oil Control مناسب برای انواع مو علاوه بر تقویت کننده بودن به‌عنوان بهترین شامپو ضد شوره نیز به شمار می‌رود. این محصول با دارا بودن خواص منحصربه‌فرد خود آلودگی و چربی‌های اضافی مو را رفع و از ایجاد شوره بر روی آن جلوگیری می‌کند. کلییر مدل Scalp Oil Control مخصوص موهای چرب بوده و استفاده از آن برای بانوان مناسب می‌باشد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده موهای چرب استم سل مدل Oily Scalp

استم سل ، 10 عامل تخریب‌کننده که موجب سرطان پوست و مو می‌گردد را از فرمول شامپوهای خود حذف کرده است. یکی از این عوامل سولفات و پارابن می‌باشد. این محصول دارای ویتامین B5 بوده و از خشکی و آسیب موی سر ممانعت می‌کند. همچنین شامپو تقویت‌کننده موی استم سل از بروز سایر عوامل ریزش و نازک شدن مو جلوگیری می‌کند و موجب ضخامت بیشتر و استحکام موهای کرکی مانند می‌شود و نه‌تنها برای درمان ریزش غیرطبیعی بلکه برای درمان ریزش فصلی هم مناسب است.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده مو مردانه سینره مدل Sabal And Neem Fortifying

با توجه به اینکه آقایان نسبت به شغلشان بیشتر بیرون از منزل هستند، موهای آن‌ها نسبت‌ به خانم‌ها بیشتر در معرض آلودگی قرار دارد. شامپو سینره دارای فرمولاسیون سورفاکتنت که از قدرت شویندگی بالایی برخوردار است. در این محصول از میزان بالاتری از عصاره ها و موادی با خواص آنتی آندروژنیک استفاده شده است تا به طور موثرتری به درمان ریزش مو کمک کند. همچنین با دارا بودن ویتامین ویتامین B5, ویتامین E موجب تقویت و کاهش ریزش موها می‌گردد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو ضد شوره و تقویت کننده آلپسین مدل Double Effect Caffeine

آقایان به دلیل داشتن هورمون‌های مردانه و قرار گرفتن در محیط‌های نامناسب و آلوده بیشتر دچار شوره و مشکلات مو و ریزش می‌شوند. شامپو «Double Effect Caffeine»  توسط کشور آلمان برای جلوگیری از شوره و ریزش مو طراحی و تولید روانه بازار شده است. این دو تأثیر خاصیت هم‌افزایی دارند. در مکانیزم اول دو ماده‌ی سالسیلیک اسید و اکتوپیروکس سلول‌های لایه شاخی مو را سست می‌کنند و باعث جدا شدن شوره‌ها می‌شوند. همچنین دارای ویتامین B3, ویتامین A و خاصیت شوره‌زدایی بسیار قوی می‌باشد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده لامینین مدل Caffeine

این محصول با دارا بودن عصاره‌های گیاهی مثل بابونه، دم اسب و رز ماری برای رویش مجدد موها مناسب می‌باشد. این شامپو بهترین مکمل برای استفاده هم‌زمان به همراه محلول رویش موی لامینین و رزماری محسوب می‌شود. دارای 1% ماینوکسیدیل که برای کاهش و رفع ریزش مو مؤثر است. همچنین باعث استحکام ساقه مو و حفظ درخشش آن می‌گردد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده شون مدل Garlic

از دیگر محصولات مؤثر و باکیفیت درزمینۀ مراقبت از مو به شامپو تقویت‌ کننده شون مدل Garlic می‌توان اشاره کرد. این محصول دارای خاصیت ضد قارچی و باکتری بوده و برای از بین بردن شوره سر بسیار مناسب است. این شامپو با دارا بودن عصاره سیر به بازسازی و ترمیم موهای آسیب‌دیده کمک شایانی می‌کند و استفاده از آن برای آقایان و بانوان مناسب می‌باشد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده مو ترزمی مدل آبرسان

خیلی‌های یا به‌صورت ارثی از مو‌ها خشکی برخوردارند یا وقتی‌که موهای خود را رنگ، مش و … یا عواملی محیطی باعث این مشکل می‌شود. شامپو تقویت کننده مو ترزمی حاوی دیمتیکونال ارگانیک چای سبز می‌باشد که سرشار از آمینواسیدها ، مواد معدنی و ویتامین‌هاست که علاوه بر آبرسانی به ساقه مو و پوست سر، موجب حفظ تعادل، محافظت، تقویت و تغذیه، احیای بافت مو، ضخیم کردن مو، درخشندگی و رفع کدری و وزی، نرمی و شانه پذیری می‌گردد. این محصول تولیدشده توسط کشور انگلستان دارای ویتامین D و E بوده و به افزایش استحکام و انعطاف‌پذیری ساختار مو کمک شایانی می‌کند.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده مو داو مدل Rescue

همان‌طور که می‌دانید اگر بخواهیم در مورد بهترین شامپو حرف بزنیم باید گفت که چیزی به‌عنوان بهترین شامپو وجود ندارد. بلکه اشخاص باید شامپوی مناسب خود را انتخاب کنند. این محصول هم، همانند دیگر محصولات مراقبت از مو از کیفیت خوبی برخوردار است. داو دارای خاصیت تقویت‌کنندگی می‌باشد و به تقویت موهای آسیب‌دیده کمک شایانی می‌کند. استفاده از این محصول هم به خانم‌ها و هم آقایان توصیه می‌شود و برای انواع مو مناسب است.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده مو واتیکا مدل Repair

شامپو ترمیم‌کننده مو واتیکا مدل Egg مناسب برای بانوانی که از موهای آسیب‌دیده رنج می‌برند. این محصول علاوه بر تقویت‌کننده بودن به‌عنوان نرم‌کننده نیز عمل می‌کند و شمارا از خرید نرم‌کننده به‌صورت جداگانه بی‌نیاز می‌کند. این شامپو با دارا بودن ویتامین A و C موجب افزایش درخشندگی موها گردیده و در حفظ رطوبت آن‌ها نقش بسیار مهمی دارد. همچنین استفاده از این محصول برای افراد دارای موهای خشک, موهای شکننده، موهای آسیب‌دیده، موهای دارای موخوره و رنگ‌شده مناسب است.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا مدل Fortifying

سریتا مدل Fortifying از دیگر محصولات باکیفیت و پرفروش ایرانی به شمار می‌رود. این محصول با دارا بودن عصاره‌های اسیدآمینه، جوانه گندم، فلاونویید و بیزابولول موجب تقویت موهای آسیب‌دیده گردیده و از ریزش آن‌ها ممانعت می‌کند. استفاده از این محصول برای آقایان و خانم‌ها مناسب بوده و مخصوص افراد دارای پوست چرب می‌باشد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده مای مدل Fortimed

این محصول علاوه بر دارا بودن خاصیت تقویت‌کنندگی دارای خاصیت نرم‌کنندگی نیز می‌باشد. این شامپو برای خانم‌های دارای موهای آسیب‌دیده مناسب بوده و به دلیل دارا بودن پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، موجب تقویت موها می‌گردد. دارای کافئین، سرشار از ویتامین‌ها و اسید‌های آمینه‌ها که برای رشد موها بسیار مناسب است. همچنین موجب شادابی و درخشندگی موها می‌گردد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده مو ترزمی مدل botanique nourish

این محصول جهت تقویت و بازسازی موهای آسیب دیده توسط کشور انگلستان تولید و روانه بازار شده است. استفاده از این شامپو برای آقایان و بانوان دارای موهای چرب، موهای معمولی, موهای آسیب دیده, موهای نازک و انواع موها مناسب بوده و موجب ترمیم موهای آسیب دیده می‌گردد.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده پیگاویوا مدل No Fall

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده پیگاویوا مدل No Fall باعث قوام و تقویت موها گردیده و موجب استحکام و سرزندگی آ‌ن‌ها می‌شود. دارای پروتئین هیدرولیز شده گندم که به ترمیم موهای آسیب‌دیده کمک کرده و مانع از ریزش موها می‌گردد. عصاره‌های موجود در این شامپو باعث هیدراته شدن موها گردیده و مانع از نازک شدن آن‌ها می‌شود. این محصول از وز شدن مو جلوگیری کرده و علاوه برجذب رطوبت و حفظ آن، موجب حالت دهندگی مو می‌گردد. همچنین ویتامین B موجود در این محصول بانفوذ به داخل محور مو موجب افزایش استحکام و قدرت مو شده و از ریزش آن ممانعت می‌کند.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده مو وچه مدل سیستینB6

شامپو سیستین B6 برای موهای خشک مناسب بوده و باعث کاهش ریزش‌ها موها می‌گردد. کافئین موجود در این محصول موجب افزایش گردش خون و اکسیژن‌رسانی در فولیکول مو گردیده و با دارا بودن فرمولاسیون آنتی باکتریال و ویتامینه به آبرسانی موها کمک می‌کند تا مانع از خشکی و شکنندگی آن‌ها گردد. این محصول با کنترل چربی پوست سر از موها در برابر اشعه مضر نور آفتاب محافظت می‌کند و موجب افزایش رشد موها می‌شود.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده هیدرودرم مدل Zinc Q10

این محصول دارای خاصیت تقویت کننده، ترمیم‌کننده و ضد ریزش بوده و موجب ترمیم و بازسازی موهای آسیب‌دیده می‌گردد. این محصول دارای عصاره روی بیوتن است و استفاده از این محصول برای انواع مو مناسب می‌باشد. همچنین دارای خاصیت ضد آلودگی است. نحوه استفاده به این صورت می‌باشد که باید موها و کف سر را به مدت 2-3 دقیقه به‌آرامی ماساژ داده و به‌خوبی آبکشی نمایید.

22 مارک بهترین شامپو تقویت کننده مو + خرید

شامپو تقویت کننده مو لورآل مدل Elseve Extraordinaire Huile

برند خوش‌نام لورآل شامپوی تقویت کننده اکسترا اردینری را مخصوص بانوان دارای موهای خشک، تولید و روانه بازار کرده است. این محصول با ترکیبات غنی‌شده و روغن گل‌های کمیاب برای شما بعد از مدتی استفاده، موهای نرم و براق به ارمغان می‌آورد. این شامپو موهایی که براثر رنگ کردن دچار آسیب‌دیدگی شده را درمان کرده و باعث لطافت و درخشندگی آن می‌گردد. استفاده از این محصول علاوه بر طراوت و شادابی موها، عطری خوش و لذت‌بخش به موها می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا