کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقبت از پوست

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

4.5/5 - (6 امتیاز)

معمولاً برای درمان جوش و آکنه‌های ایجادشده بر روی پوست استفاده از محصولات ضد جوش ازجمله کرم و ژل ضد جوش توصیه می‌شود. حتماً اتفاق افتاده که در زمان‌ها خاصی پوستتان دچار جوش و آکنه شده باشد؛ که این ممکن است به دلایل خاصی اتفاق افتاده باشد. دلایلی مثل آلودگی هوا یا افرادی که دارای پوست‌های چرب می‌باشند یا مشکلات هورمونی که می‌تواند باعث جوش و آکنه شود. روش‌های مختلفی برای درمان جوش و آکنه وجود دارد که افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند از صابون ضد جوش یا کرم و ژل ضد جوش استفاده کنند. ما در پایان همین پست سعی کردیم چند نوع از بهترین و پرفروش‌ترین کرم و ژل ضد جوش موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

دلایلی که باعث ایجاد جوش و استفاده از ژل ضد جوش خواهد شد

معمولاً دلایل زیادی برای ایجاد جوش و آکنه بر روی صورت وجود دارد. دلایل هورمونی، ژنتیکی و تغذیه نامناسب، استفاده بیش‌ازحد از محصولات آرایشی‌ یا افرادی که دارای پوست‌های چرب می‌باشند دچار ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست می‌شوند. افرادی که دارای پوست چرب هستند می‌توانند با کنترل چربی پوست و استفاده از ژل ضد جوش از ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست جلوگیری کنند.

استفاده از محصولاتی که منافذ پوست را مسدود می‌کند یا قرار گرفتن در محیط‌های آلوده که باعث وجود میکروب بر روی پوست می‌شود. میکروب‌ها می‌توانند باعث ایجاد جوش بر روی صورت شوند که برای جلوگیری از این موارد، علاوه بر مراقبت‌های لازم و تمیز کردن با پاک‌کننده‌های مناسب، می‌توانید با استفاده از ژل ضد جوش از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری نمایید.

نکات دیگری که برای درمان جوش صورت وجود دارد این است که باید علت آن را کشف کنیم. برای کشف علت جوش و آکنه باید به یک پزشک متخصص مراجعه کرده و مطمئن شویم که علت جوش هورمونی نباشد.

پیشنهاد:  17 مدل بهترین تونر صورت برای انواع پوست + خرید

چگونه از ژل ضد جوش استفاده کنیم

اول از همه باید پوستتان نه زیاد چرب و نه زیاد خشک باشد و قبل از خواب باید آرایش انجام شده بر روی پوست را با یک پاک کننده مناسب کاملاً پاک‌سازی و تمیز کنید و در ادامه ژل ضد جوش را با پیروی کردن از دستورالعمل طریقه‌ی مصرف بر روی پوست ماساژ دهید. توجه داشته باشید ضد جوش‌هایی که استفاده می‌کنید دارای فرمولاسیون بسیار قوی برای از بین بردن آکنه‌ها و کنترل‌کننده چربی روی پوست صورت هستند.

مواردی که باید هنگام جوش زدن رعایت کنیم

ترکاندن جوش‌های صورت: جوش‌های ایجاد شده بر روی پوست را تحت هیچ شرایطی نترکانید، چون هم جای جوش روی پوست به‌صورت لکه باقی می‌ماند و هم باعث تشدید پیدا کردن جوش می‌شود که در این صورت جوش‌های ایجاد شده دیرتر بهبود می‌یابند.

شستن بیش از حد صورت: محافظ‌ها و باکتری‌های مفیدی بر روی پوست وجود دارند که شما با شستن بیش‌ازحد باعث از بین رفتن آن‌ها خواهید شد.

استفاده از کانسیلر دور چشم: وقتی‌که صورتتان جوش زده نباید از کانسیلر دور چشم که دارای چربی می‌باشد استفاده کنید.

شما بعد از اینکه علت ایجاد جوش و آکنه را بر روی صورت کشف کردید می‌توانید برای خلاص شدن از شر آن‌ها از ژل ضد جوش استفاده کنید.

سوألات متداول

سریع‌ترین روش برای درمان جوش چیست؟

معمولاً برای درمان جوش‌ها با روش‌های خانگی می‌توان از یخ، عسل، آب‌لیمو و بخور استفاده کرد؛ اما برای رفع سریع جوش از کرم‌های ضد جوش و آکنه می‌توانید استفاده کنید.

به چه دلیل صورت ما جوش می‌زند؟

عواملی مثلِ افزایش هورمون تستوسترون، ترشح بیش از حد سبوم، هوای آلوده، استفاده از کرم پودر و ضد آفتاب‌های سنگین می‌تواند باعث ایجاد جوش شود.

آیا می‌توان برای رفع جوش از ماسک صورت استفاده کرد؟

استفاده از ماسک‌هایی که قابلیت پاک‌سازی پوست‌های چرب را دارند می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

لیست محصولات منتخب
21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

کرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست درمالیفت مدل Sebolift حجم

کرم ضد جوش و کنترل‌کننده چربی پوست درمالیفت یکی از باکیفیت‌ترین محصولات ضد جوش به شمار می‌رود. این محصول برای صورت دارای پوست چرب مناسب است. این کرم چربی زائد موجود بر روی پوست را جذب و آکنه‌های التهابی و چرکی آن را درمان می‌کند. ویژگی‌های این محصول: برطرف‌کننده کومدون‌های سرسیاه و سرسفید، تنظیم و کنترل‌کننده مناسب چربی و مهار آنزیم تولیدکننده چربی، ضد باکتری و ضد قارچ و …

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

ژل ضد جوش ام کیو مدل ANTI-ACNE

کمپانی فرانسوی MQ ژل ضد جوش (ANTI ACNE GEL CREAM) را برای درمان انواع آکنه‌ها بخصوص جوش‌های زیرپوستی روانه بازار کرد. این ژل با خاصیت آنتی باکتریال سطح پوست را ضدعفونی کرده و با نفوذپذیری به لایه‌های زیرین لایه‌برداری را انجام می‌دهد. این محصول تنها از بین برنده جوش و جای جوش نیست و می‌تواند ترشح چربی پوست را نیز کنترل کند. همچنین این محصول خاصیت مات‌کنندگی و ضد براقی دارد.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

ژل ضد جوش لایسل مدل Acnesel

یکی از ضد جوش‌های پرطرفدار و محبوب در بین مصرف‌کنندگان به لایسل مدل Acnesel می‌توان اشاره کرد. این محصول از کیفیت و غلظت بالایی جهت درمان و رفع جوش‌های مزاحم بر روی سطح پوست برخوردار‌است. استفاده از این محصول به افرادی که از پوست چرب برخوردار هستند توصیه می‌شود. این محصول برای صورت مناسب و چربی‌های زائد پوست را جذب می‌کند.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

کرم ضد جوش AC.NET لامینین 30ml

همه‌ی ما می‌دانیم که استفاده از محصولات باکیفیت می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد مخصوصاً محصولات ضد جوش، کرم ضد جوش AC.NET لامینین 30ml یک محصول فوق‌العاده که توسط کشور عزیزمان ایران تولیدشده است. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار و برای کسانی که داری پوست‌های مستعد آکنه هستند مناسب است. ماده مؤثر Ac. Net موجود در این کرم دارای کمپلکس اولئانولیک اسید و نوردی هیدروگواریتیک اسید می‌باشد که از التهاب پوست جلوگیری می‌کند. حتی Oleanolic Acid موجود در این محصول مانع از ترشح زیاد چربی‌ها پوست می‌شود.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

تونیک ضدجوش سیفلند مدل Anti Acne حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ضد جوش سیفلند با خاصیت آنتی باکتریال و پاک کنندگی قوی از ایجاد جوش‌های سر سیاه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این متعادل کننده چربی پوست و نرم کننده و مرطوب کننده‌ای قوی است. از این محصول می‌توان بعد از اصلاح جهت جلوگیری از ایجاد جوش در بانوان و آقایان استفاده کرد و بعد از مصرف تونیک، نیاز به شست‌شو نیست.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

امولسیون ضد جوش و آکنه اون مدل TriAcneal Expert

از دیگر محصولات پرطرفدار و پرفروش برای درمان جوش و آکنه به امولسیون ضد جوش و آکنه اَون مدل TriAcneal Expert می‌توان اشاره کرد. این محصول توسط کشور فرانسه تولید و به بازار عرضه‌شده است. این امولسیون آکنه‌های التهابی و جوش‌های مقاوم را درمان و با خاصیت رطوبت رسانی خود رطوبت موردنیاز پوست را تأمین می‌کند. دارای اثر چندگانه آنتی باکتریال، لایه‌بردار بوده و با رتین آلدهید جوش و زخم موجود روی پوست را ترمیم می‌کند.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

کرم ضد جوش آردن مدل روغن درخت چای حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد جوش آردن مدل روغن درخت چای جهت رفع انواع آکنه و جلوگیری از ایجاد جوش تولیدشده است. افرادی که پوست صورت آن‌ها چرب است این محصول می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. ویتامین E موجود در این کرم جوش‌های موجود بر روی پوست صورت را کاهش و باکتری‌ها مولد جوش را کنترل می‌کند. اگر می‌خواهید با استفاده از این محصول نتیجه مطلوبی بگیرید باید روزی دو بار، صبح و شب، بعدازاینکه پوست صورتتان را با استفاده از پاک‌کننده‌های غیر صابونی پاک کردید استفاده کنید.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

ژل صورت مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه پریم مدل Acnex حجم 30 میلی لیتر

ژل پریم مدل Acnex می‌تواند کمک شایانی به کاهش ترشح سبوم، لکه‌ها و اسکار‌های ناشی از آکنه بکند. این محصول التهاب و عفونت‌هایی که از آکنه‌های موجود بر روی پوست ایجادشده را برطرف کرده و از رشد باکتر‌های مولد آکنه بر روی آن جلوگیری می‌کند. دارای عصاره اسپیره کوهی که موجب نرم و روشن شدن پوست می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول به نرمال کننده میزان هیپرکراتینیزاسیون می‌توان اشاره کرد.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

خرید امولوسیون ضد جوش اَون مدل Cleanance Expert حجم 40 میلی لیتر

امولسیون پوست چرب اَون مدل Cleanance Expert جوش‌های موجود بر روی پوست را درمان و اسکار و جای جوش بر روی آن را رفع می‌کند. این محصول دارای ترکیبات منحصربه‌فرد با بافتی سبک و بدون چربی است. استفاده از این امولسیون به افرادی که دارای پوست چرب و مستعد آکنه هستند توصیه می‌شود. این محصول التهاب موجود بر روی پوست را رفع و لایه‌برداری می‌کند بدون آنکه موجب تحریک آن شود. علاوه بر این با دارا بودن خاصیت آنتی باکتریالی خود مانع از ایجاد جوش‌ بر روی پوست می‌گردد. این محصول مات‌کننده بوده و چربی‌های اضافه پوست را کنترل می‌کند. دارای گلیسیرین و کره کاریته که با رطوبت رسانی پوست مانع از خشکی بیش‌ازحد و پوسته‌پوسته شدن آن می‌شود.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

محلول ضد آکنه ژنوبایوتیک مدل Anti Acne3

محلول ضد آکنه ژنوبایوتیک مدل Anti Acne3 توسط متخصصین ایران تولید و روانه بازار شده است. این محلول برای درمان و رفع آکنه‌ در قسمت‌های مختلف پوست تولیدشده است. ترکیبات منحصربه‌فرد گیاهی موجود در این محصول باعث درمان مشکلات التهابی و غیر التهابی آکنه می‌شود. فرمولاسیون به‌کاررفته در این محلول باکتری‌های مولد ایجاد آکنه و جوش را شناسایی و موجب درمان ضایعات آکنه می‌شود.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

کرم ضد جوش رنگی اوریاژ سری Hyseac مدل 3regul spf 30

کرم ضد جوش رنگی اوریاژ سری Hyseac محصول کشور فرانسه مناسب برای کسانی که دارای پوست‌های چرب و مستعد جوش هستند. این محصول به خاطر دارا بودن رنگ می‌تواند برای پوشاندن جوش‌های موجود بر روی سطح پوست مناسب باشد. این کرم از پوست در مقابل عوامل تخریب‌کننده محافظت و رطوبت موردنیاز آن را تأمین می‌کند. حاوی spf 30 که از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول به مات‌کننده بودن آن و درمان جوش‌ و عیب‌های موجود بر روی پوست می‌توان اشاره کرد.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

ژل ضد آکنه ژنوبایوتیک مدل Anti Acne1

این محصول ایرانی و پرفروش با ساختارهای متنوع خود عواملی که باعث به وجود آمدن آکنه می‌شوند را کنترل کرده و ضایعات آکنه موجود بر روی پوست را بهبود می‌بخشد. عصاره‌های موجود در این محصول از خاصیت ضدالتهابی و ضد میکروبی برخوردار بوده و مانع از تهاجم باکتری‌های مولد آکنه به پوست می‌شوند. اسید سالیسیلیک موجود در این ژل با لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست کمک به پاک‌سازی منافذ پوست کرده و از تجمع چربی و ایجاد آکنه ممانعت می‌کند.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

ژل ضد جوش هیدرودرم مدل Tea Tree Oil

برند نام‌آشنا ایرانی هیدرودرم علاوه بر تولید آب‌رسان‌های قوی برای پوست درزمینه‌ی تولید محصولات ضد جوش نیز فعالیت دارد. ژل ضد جوش Tea Tree oil جوش‌های ایجادشده بر روی پوست صورت و گردن را بهبود می‌بخشد. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و با دارا بودن پیروکتون اولامین از ترشحات اضافی غدد چربی پوست جلوگیری می‌کند. با استفاده از این ژل می‌توان آکنه‌ها و التهاب‌ آکنه‌ها را درمان و از افزایش ضخامت لایه شاخی غدد چربی پوست ممانعت کرد.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

کرم ضد جوش رنگی درمالاین سری Dermapore

کرم ضد جوش رنگی درمالاین سری Dermapore با کنترل هایپر کراتینیزیشن، جوش‌ها سرسیاه و زیرپوستی ایجادشده بر روی پوست را از بین می‌برد و باعث جمع‌کردن منافذ باز پوست می‌گردد. این محصول برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب و چربی‌ها موجود بر روی پوست را تنظیم می‌کند. از دیگر ویژگی‌ها این محصول می‌توان به مات‌کننده بودن آن اشاره کرد.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

کرم ضد جوش فیس دوکس مدل Acnesome

با توجه به عواملی مثل بارداری، آب‌و‌هوا، تغییرات هورمونی و حتی استفاده نامناسب از لوازم‌آرایشی که باعث ایجاد جوش بر روی صورت می‌شوند، کرم ضد جوش Acnesome با کاهش فعالیت غدد چربی پوست از رشد باکتری‌های مولد ایجاد آکنه ممانعت کرده و موجب جمع شدن منافذ باز پوست می‌گردد. این محصول با دارا بودن ترکیبات لیپوزومال سبب تقویت سیستم ایمنی پوست و افزایش جریان خون شده و آکنه‌های موجود بر روی پوست را درمان می‌کند.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

ژل ضد جوش مای مدل فارما

برند مای که درزمینۀ تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد در میان مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. ژل ضد جوش مدل فارما جهت رفع جوش و التهاب توسط این برند خوش‌نام تولیدشده است. این محصول علاوه بر اینکه جوش‌ها ایجادشده بر روی پوست را رفع می‌کند جای جوش‌های موجود بر روی آن را از بین می‌برد. آزلایئک اسید به‌کاررفته در ترکیبات این محصول آکنه‌های خفیف را درمان و از رشد باکتری‌های مولد ممانعت می‌کند. آلفا هیدروکسی اسید موجود در این محصول سلول‌های مرده سطح پوست را لایه‌برداری و مانع از ایجاد التهاب بر روی پوست می‌گردد. از دیگر ویژگی‌ها این ژل به از بین بردن لک‌های ناشی از آکنه می‌توان اشاره کرد.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

کرم ضد آکنه دوکری مدل کراکنیل

این محصول توسط کشور فرانسه تولید و روانه بازار شده است. استفاده از این محصول به افرادی که دارای پوست چرب و جوش‌دار هستند توصیه می‌شود. مواد مؤثر سابال سرولاتا، زینک سالیسیلات، گلایکولیک اسید و … موجود در این کرم موجب بهبود کیفیت پوست می‌گردد. فرمولاسیون هایپو آلرژن به‌کاررفته در این محصول برای استفاده به‌عنوان پایه آرایش با دارا بودن پودر جذب‌کننده چربی می‌باشد.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

ژل ضد جوش اریکه سری آنتی آکنه مدل تنظیم کننده ترشح چربی پوست

از دیگر محصولات باکیفیت درزمینۀ بهبود آکنه و جای جوش به ژل ضد جوش اریکه سری آنتی آکنه می‌توان اشاره کرد. این محصول با دارا بودن 4 نوع ترکیب ضد باکتری مانع از ایجاد آکنه بر روی پوست صورت می‌شود. این ترکیبات از عواملی که موجب به وجود آمدن آکنه می‌گردند را کنترل و به خاطر وجود مواد جذب‌کننده چربی، پوست صورت را مات و مخملی می‌کنند. این محصول با دارا بودن خاصیت مرطوب‌کنندگی خود از خشکی پوست ممانعت کرده و آسیب‌های محیطی را خنثی می‌کند. ویتامین E موجود در این ژل باعث بهبود التهاب بر روی پوست صورت می‌گردد.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

لوسیون ضد جوش سسدرما مدل آزلاک

اگر دارای پوستی حساس و چرب هستید این لوسیون می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این ضد جوش پوست‌های ملتهب و قرمز و دارای آکنه را کنترل و جوش‌های موجود بر روی نواحی وسیع را درمان می‌کند. همچنین از این محصول می‌توان برای درمان جوش‌های بدن و کف سر نیز استفاده کرد. این را در نظر داشته باشید از این محصول می‌توانید قبل از استفاده شیو، وکس و اپیلاسیون برای جلوگیری از التهاب استفاده کنید.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

خرید ژل ضد جوش درماسیف مدل Acne Derm حجم ۷۵ میلی لیتر

اگر به فکر درمان انواع جوش و آکنه‌های موضعی هستید ژل آنتی آکنه درماسیف با خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ با تنظیم چربی و درمان التهاب و قرمزی پوست می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این محصول با تنظیم ترشح چربی التهاب و قرمزی موجود بر روی سطح پوست را رفع می‌کند. ژل درماسیف مانع از رشد باکتری‌های مولد جوش و ایجاد دوباره آن‌ها می‌گردد و پوست‌های چرب و مستعد آکنه را بازسازی کرده و التیام می‌بخشد.

21 مدل بهترین کرم و ژل ضد جوش برای انواع پوست

ژل ضد جوش سروینا

سروینا از دیگر محصولات تولیدشده درزمینۀ کنترل و رفع جوش‌های ایجادشده سطح پوست می‌باشد. این محصول دارای خاصیت ضدالتهابی بوده و برای رفع جوش‌ در قسمت‌های مختلف صورت بسیار تأثیرگذار است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابل‌استفاده بودن برای بانوان و آقایان، ضد جوش و لایه‌بردار، حاوی ضد قرمزی، ضد باکتری و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا