کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقب از مو

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

3/5 - (2 امتیاز)

رنگ مو یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین محصولاتی است که برای تنوع و زیبایی در چهره مورداستفاده قرار می‌گیرد. انتخاب بهترین مارک رنگ مو باوجوداین همه تنوع برای بعضی از خانم‌ها مشکل بوده و هنگام خرید مردد هستند که از چه رنگ مویی استفاده کنند تا جذابیت آن‌ها را دوچندان کند؛ اما امروزه باوجود رنگ‌های متنوع در بازار می‌توانید رنگ‌هایی را با توجه به نوع و رنگ پوست خود انتخاب کنید تا به جذابیت و زیبایی خود بیفزایید.

انتخاب بهترین مارک رنگ مو مناسب با چهره‌مان.

انتخاب این محصولات برای خانم‌هایی که حساس هستند و دائماً دوست دارند از رنگ‌های متنوعی استفاده کنند بسیار اهمیت دارد. برای داشتن چهره‌ای جذاب هنگام انتخاب بهترین رنگ مو باید به رنگ پوست، رنگ طبیعی مو و رنگ چشم‌ها توجه کنید؛ و فقط اعتنا کردن به رنگ موردعلاقه نمی‌تواند دلیل یک انتخاب مناسب باشد.

بهترین مارک رنگ مو

انتخاب بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست

رنگ پوست سفید و سرد: افرادی که دارای رنگ پوست سفید متمایل به سرخ هستند می‌توانند از رنگ‌ مو بلوند سرد با طیف‌های پلاتینی، بژ، شامپاینی و رنگ‌های طلایی، نسکافه‌ای و شرابی استفاده کنند. این رنگ‌ها برای بانوانی که دارای پوست سفید هستند می‌تواند گزینه‌ مناسبی باشد.

رنگ پوست زرد: کسانی که رنگ پوست آن‌ها زرد می‌باشد می‌توانند از رنگ‌ موهای گرم مثل بلوند گرم و قهوه‌ای گرم استفاده کنند. انتخاب رنگ‌هایی که به رنگ پوست نزدیک است نمی‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

رنگ پوست تیره: رنگ‌ مو قهوه‌ای یا رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز برای افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند مناسب است.

رنگ پوست متوسط: اگر جزء افرادی هستید که دارای رنگ پوست متوسط یعنی نه تیره نه روشن می‌باشید می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود رنگ موردعلاقه‌ی خود را انتخاب کنید؛ و ما به شما استفاده از رنگ‌های طلایی، قهوه‌ای و بلوند را پیشنهاد می‌کنیم.

پیشنهاد:  35 مدل بهترین شامپو ضد شوره برای رفع شوره سر

انتخاب بر اساس رنگ چشم

اگر جزء کسانی هستید که دارای رنگ چشم‌های قهوه‌ای می‌باشید می‌توانید از رنگ موی قهوه‌ای روشن، بلوند عسلی یا طلایی استفاده کنید. یا نه اگر دارای چشم‌های آبی یا سبز هستید، رنگ‌های قهوه‌ای روشن یا بلوند یخی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. افراد دارای چشم‌های رنگی بهتر است که از رنگ‌های روشن استفاده کنند.

هنگام استفاده از رنگ مو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از رنگ کردن، موها را شسته و خشک‌کنید تا رنگ بهتر جذب موها شود. سعی کنید از رنگ‌های با درجه اکسیدان پایین استفاده کنید. در تمام نواحی صورت از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید تا رنگ به‌ صورت مالیده نشود. بعد از مدت 30 الی 40 دقیقه حتماً موها را آبکشی کنید تا دچار ریزش مو نشوید. خانم‌های باردار بهتر است که از رنگ مو استفاده نکنند چون استفاده از این محصول می‌تواند برای جنین خطرآفرین باشد.

لیست محصولات منتخب
خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ مو طلایی آلتیادو

رنگ مو طلایی آلتیادو، مناسب برای بانوان علاقه‌مند به رنگ بلوند طلایی، این رنگ مو از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و بعد از استفاده زیبایی و درخشندگی موها رو دوچندان می‌کند. همچنین از خاصیت نرم‌کنندگی نیز برخوردار است. این محصول دارای روغن سبوس برنج با ویتامین‌های E و B که موجب تقویت موها می‌گردد. ویتامین B موجود در این رنگ مو مانع از ریزش موها گردیده و با دارا بودن پروتئین گندم باعث ترمیم گورتکس مو می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول به روغن کنجد، امگا 3 و 6 موجود در آن می‌توان اشاره کرد.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ مو دوماسی دودی

رنگ مو دوماسی دودی را می‌توان از دیگر رنگ‌های پرطرفدار موجود در بازار دانست. این رنگ مو مناسب برای رنگ موهای دائمی بوده و برای افرادی که همیشه در حال رنگ کردن موهای خود هستند، گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. این محصول حاوی مواد نرم‌کننده، روغن کنجد، زیتون، بادام و نارگیل می‌باشد. این رنگ مو که توسط متخصصین داخلی تولید و روانه بازار شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند به ترمیم و تقویت موهای آسیب‌دیده کمک شایانی کند. محصولی فوق‌العاده با مواد اولیه‌ی فرانسوی.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ موی تدریجی مردانه هیدرودرم

بیشتر مصرف‌کنندگان علاقه‌ی زیادی به برند هیدرودرم دارند. باید گفت که این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت آرایشی و بهداشتی، در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. رنگ موی تدریجی مردانه هیدرودرم تولیدشده توسط این شرکت در عرض 10 دقیقه بعد از مصرف رنگ مو را تغییر داده و باعث پوشاندن موهای سفید می‌گردد. وجود مواد نرم‌کننده در ترکیبات این محصول مانع از خشکی موی سر گردیده و درخشندگی و لطافت را برای موهایتان به ارمغان می‌آورد.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ موی دوشس

از دیگر رنگ‌ها طبیعی موجود در بازار به رنگ موی دوشس می‌توان اشاره کرد. این رنگ مو از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار بوده و در هر شرایطی پایداری خود را حفظ می‌کند. ویتامین سی موجود در این محصول باعث درخشش موها می‌گردد. همچنین با دارا بودن ترکیبات نرم‌کننده از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند. روغن‌زیتون به‌کاررفته در ترکیبات دوشس برای تقویت و استحکام موها مؤثر بوده و مانع از آسیب‌دیدگی آن می‌گردد. همچنین حاوی ویتامین E، امگا 6، امگا 3 و اسیدهای چرب نیز می‌باشد.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ مو آتوسا

رنگ مو آتوسا را می‌توان یکی دیگر از رنگ‌های باکیفیت موجود در بازار نامید. این محصول از پیگمنت‌های قوی‌ای برخوردار بوده و موجب پوشش کامل موهای سفید می‌گردد. فرمولاسیون به‌کاررفته در ترکیبات این محصول عبارت‌اند از: روغن بادام، نارگیل، کنجد و زیتون که موجب نرمی و لطافت گردیده و از خشکی و شکنندگی آن ممانعت می‌کند. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی خود اهمیت می‌دهید رنگ آتوسا می‌تواند گزینه مناسبی برای دوچندان کردن زیبایی‌تان می‌باشد. اگر به دنبال محصولی هستید که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد حتماً سری به صفحه این محصول بزنید.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ مو مارال قهوه

رنگ مو مارال با دارا بودن ترکیبات منحصربه‌فرد علاوه بر زیبایی، طراوت و شادابی موها را دوچندان می‌کند. این محصول برای هر نوع پوستی مناسب بوده و می‌تواند زیبایی را برای چهر شما به ارمغان بیاورد. ترکیبات به‌کاررفته در فرمولاسیون این رنگ مو عبارتند از: روغن آرگان، روغن بادام، روغن هسته انگور، ویتامین سی و E می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پوشاننده سفیدی مو، ضد موخوره و خاصیت نرم‌کنندگی آن اشاره کرد.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ مو طبیعی انزو

رنگ موی انزو توسط کشور ایتالیا تولید و روانه بازار شد. این محصول فوق‌العاده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای شما موهایی زیبا و درخشان به ارمغان می‌آورد. رنگ موی انزو بعد از مصرف به موهای شما آسیبی وارد نکرده و از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است. همچنین جلوه‌ای طبیعی به موهای شما می‌دهد. ویژگی‌ها: دارای رنگ های متنوع ، جذاب و فانتزی، حاوی رنگ‌دانه‌های قوی، پوشش مناسب سفیدی موها و نفوذ بسیار بالا در موها.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ موی جگری بیول

رنگ موی بیول مناسب برای افرادی که خواستار موهایی مستحکم و درخشان هستند. این محصول از پوشش دهی بالایی برخوردار بوده و موجب پوشش کامل موهای خاکستری و سفید می‌گردد. از ترکیبات مؤثر به‌کاررفته در این رنگ مو به روغن فندق، بادام، کنجد، عصاره سبوس برنج می‌توان اشاره کرد که باعث تقویت موها می‌گردد. همچنین وجود ویتامین C در آن سبب رشد سلولی و ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده می‌شود.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ موی مارال سری فانتزی

رنگ موی مارال سری فانتزی با دارا بودن ویتامین B5 باعث آب‌رسانی موها گردیده و با دارا بودن عصاره گیاهی جلبک دریایی موجب طراوت و شادابی موها می‌گردد. همچنین دارای مواد معدنی آلی مثل، آهن، منیزیم و … می‌باشد که به تغذیه مو کمک شایانی می‌کند. از دیگر ویتامین‌های موجود در این محصول به ویتامین‌های A, E, C ,B7, B12, B2 می‌توان اشاره کرد که سبب نرمی موها می‌گردد.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ موی آتوسا رویال

از باکیفیت‌ترین رنگ‌های موجود در بازار به رنگ موی آتوسا رویال می‌توان اشاره کرد. این محصول یک رنگ موی دائم محسوب می‌شود و به خاطر غلظت و تراکم بالای رنگ‌دانه‌ها، موهای سفید و خاکستری را به‌صورت کامل پوشش می‌دهد. کراتین، روغن‌ها گیاهی، نرم‌کننده و ویتامین سی موجود در این رنگ مو طراوت و شادابی رو برای موهایتان به ارمغان آورده و از شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

رنگ مو بدون آمونیاک فیوژن

رنگ مو بدون آمونیاک فیوژن کالر مارال سری Royal Luxury یک محصول طبیعی که علاوه بر پوشش دهی بالای موهای سفید و خاکستری بعد از مصرف، سبب سوزش و قرمزی پوست سر نخواهد گردید. این رنگ مو با روغن‌های گیاه آرگان، هسته انگور و بادام غنی‌شده و باعث براقی و درخشندگی موها می‌گردد. همچنین به حفظ رطوبت طبیعی مو کمک شایانی می‌کند.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

کیت رنگ مو لورال مدل Excellence

هنگام خرید رنگ مو باید این را در نظر داشته باشید، رنگ علاوه بر زیبایی باید به مراقبت از مو نیز بپردازد کیت رنگ لورال دارای سرم محافظت‌کننده مو قبل از رنگ کردن و نرم‌کننده برای پس از رنگ کردن می‌باشد. در این محصول از موادی استفاده‌شده که بدون استفاده‌های مکرر، رنگ دلخواه مو را درآورده و به آن صدمه‌ای وارد نمی‌کند. این محصول از رنگ‌ها متنوعی برخوردار است که شما با توجه سلیقه خود می‌توانید آن را انتخاب و استفاده نمایید. همچنین دارای سرم محافظت کننده و نرم کننده حاوی کلاژن می‌باشد.

خرید 13 مدل بهترین مارک رنگ مو (باکیفیت) در 2022

کیت رنگ موی مردانه مارال

این محصول بدون آمونیاک و قابل‌استفاده برای آقایان، دارای کراتین و ویتامین C که علاوه بر رنگ‌آمیزی طبیعی، موها را آبرسانی کرده و موجب طراوت و زیبایی آن‌ها می‌شود. این رنگ مو دارای نرم‌کننده و حالت‌دهنده نیز می‌باشد که موجب درخشش و شفافیت موها می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا