کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقبت از پوست

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

4/5 - (5 امتیاز)

همان‌طور که می‌دانید با بالا رفتن سن سلول‌های پوست تحلیل رفته و موجب ایجاد چین‌وچروک و پیری زودرس می‌شود. یکی از راه‌های مؤثر برای کند کردن روند پیری و کاهش چین‌وچروک، استفاده از کرم ضد چروک می‌باشد.

طبق نظر متخصصان زیبایی، افراد برای کلاژن سازی، محافظت و آبرسانی قوی به پوست، باید با توجه به نوع پوست و درصد خشکی آن از بهترین کرم ضد چروک استفاده نمایند.

معرفی و خرید بهترین کرم ضد چروک

کرم ضد چروک برای کند کردن پیری پوست مؤثر است؟

علاوه بر طبیعی بودن روند پیری پوست، عوامل دیگری برای تسریع روند تحلیل رفتن پوست تأثیرگذارند، عواملی مثل قرار گرفتن در محیط‌های آلوده، تابش بیش‌ازحد نور خورشید، مصرف سیگار و استرس بالا می‌تواند باعث چین‌وچروک و پیری زودرس شود. استفاده از کرم ضد چروک می‌تواند بهترین راه پیشگیری و محافظت از پوست در چنین شرایطی باشد.

این کرم‌ها دارای ویتامین‌‌های C، E، A ‌، مواد معدنی و سایر ترکیبات غلیظ هستند که باعث استحکام و آبرسانی پوست می‌شوند؛ و با کلاژن سازی از ایجاد لک، چین‌وچروک، افتادگی و پیری پوست جلوگیری کرده و سلول‌های آسیب‌دیده را ترمیم و بازسازی می‌کنند.

استفاده از کرم ضد چروکی که دارای ضد آفتاب می‌باشد؛ می‌تواند برای محافظت از پوست مناسب باشد. البته بهتر است هنگام خرید کرم ضد چروک با توجه به وجود برند‌های متنوع، با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید تا کرم مناسب با نوع پوست و میزان خشکی آن انتخاب کنید. باید این را در نظر داشته باشید که کرم‌ها نمی‌توانند در برابر آسیب‌های جدی معجزه کنند ولی شما با استفاده کردن از آن‌ها در طول روز، شاهد تغییرات مثبتی بر روی پوست خواهید بود.

در چه سنی باید از کرم ضد چروک استفاده کرد؟

زمان استفاده از کرم‌ها بیشتر بستگی به نوع پوست و میزان آسیب‌دیدگی دارد و نمی‌توان سن خاصی را در نظر گرفت. مثلاً ما برای جلوگیری از چین‌وچروک و یا پف اطراف چشم از کرم دور چشم باید خیلی زودتر از دیگر کرم‌ها استفاده کنیم.

 پس قبل از به وجود آمدن چروک‌ها، بهتر است که به فکر جلوگیری و پیشرفت آن باشیم. بهترین سن برای شروع محافظت از پوست، سن 30 سالگی است. حال ممکن است که بعضی از افراد به دلیل شرایط ژنتیکی، عوامل محیطی یا نوع پوست با توجه به تشخیص پزشک متخصص، مجبور باشند زودتر از سن 30 سالگی از کرم ضد چروک استفاده کنند.

پیشنهاد:  22 مدل بهترین لوسیون بدن برای انواع پوست 2021

روش استفاده از ضد چروک

برای اثربخشی و نتیجه‌گیری بیشتر بهتر است که از کرم در طول روز استفاده کنید تا شاهد تأثیر آن بر روی پوست باشید. کرم را به‌آرامی بر روی کل صورت بمالید و فقط به قسمت‌هایی که دارای چروک هستند بسنده نکنید.

سوألات متداول

فرق بین کرم‌ ضد چروک شب با روز چیست؟

فرقی بین آن‌ها وجود ندارد و در صورت استفاده‌ی هر کدام از آنها، پوست به کلاژن سازی و ترمیم خود می‌پردازد. کرم‌های قابل‌استفاده در روز دارای ضد آفتاب می‌باشند؛ و طبق نظر متخصصین برای نتیجه‌گیری بیشتر، استفاده از کرم شب هم می‌تواند مؤثر باشد.

چه مدت باید از ضد چروک استفاده کرد؟

زمان زیادی برای ترمیم سلول‌های تحلیل رفته نیاز است؛ و در صورت استفاده از محصولات ضد چروک ممکن است در ماه‌های اول هیچ تغییراتی را مشاهده نکنید. استفاده از این محصولات در بلندمدت نتیجه‌بخش خواهد بود.

لیست محصولات منتخب
23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم حجم دهنده، فرم دهنده و ضد پیری روز درمولب مدل Anti-Eta Giorno

کرم ضد چروک روز درمولب یک برند ایتالیایی است. این کرم دارای ساختاری سبک، لطیف و فاقد چربی می‌باشد که بسیار سریع و خوب جذب پوست می‌شود و پوست‌های تحلیل رفته را بازسازی می‌کند. این محصول بسیار لطیف و بدون چربی علاوه بر حجم دهندگی و فرم دادن صورت باعث کاهش چین‌وچروک می‌گردد. دارای فیلترهای ضد آفتاب و محافظ پوست که مانع از پیری زودرس می‌شود. همچنین با دارا بودن COMBINIATION OF HYALURONIC ACIDS موجب آبرسانی پوست گردیده و برای سنین 40 تا 60 مناسب است.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی الارو مدل Liftante Anti Age

کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی برند «الارو» (Ellaro) مدل Liftante Anti Age موجب کاهش چین و چروک‌های ایجاد شده بر روی پوست گردیده و مانع از پیری پوست می‌شود. این محصول دارای اثر سفت کنندگی بوده و علاوه  بر حفظ رطوبت پوست باعث تقویت آن می‌گردد. این کرم برای پوست‌های نرمال تا خشک مناسب است و استفاده از آن به افراد زیر 35 سال برای جلوگیری از پیری پوست توصیه می‌شود. افراد برای حفظ طراوت و شادابی پوست خود می‌توانند از این محصول روز و شب استفاده کنند تا مانع از افتادگی و شل شدگی آن شوند.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک شب پریم مدل Matex

این کرم باکیفیت و پرطرفدار سرشار از آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های ضروری است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌باشد. این محصول موجب شادابی و جوان‌سازی پوست گردیده و چین‌وچروک‌های ایجادشده بر روی آن را کاهش می‌دهد.کرم‌های شب بدون ضد آفتاب بوده و نسبت به کرم‌های روز قوی‌تر هستند به همین خاطر این محصولات برای کسانی که دارای پوست چرب و جوش‌دار هستند گزینه‌ی مناسبی محسوب نمی‌شود و چنین افرادی باید با پزشک معالج خود مشورت کنند و کرم مناسب باپوست خود را تهیه کنند. از ویژگی‌های این محصول به ویتامین E، تأمین رطوبت و مراقبت از پوست در ساعات استراحت بدن، افزایش سطح کلاژن و الاستین پوست می‌توان اشاره کرد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

لوسیون ضد چروک آردن مدل Vitamine C

آردن، یک برند ایرانی باکیفیت و پرفروش است که در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محصول بر پایه ویتامین C بوده و برای انواع پوست مناسب می‌باشد. این کرم با دارا بودن ویتامین‌های E, C موجب سفتی و جوانی پوست می‌گردد و چروک‌های موجود بر روی پوست را در صورت استفاده مداوم از بین می‌برد. این محصول خاصیت لایه‌برداری و روشن‌کنندگی دارد و به درخشندگی پوست کمک شایانی می‌کند. همچنین از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و مانع از پیری زودرس می‌گردد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم صورت سی گل حاوی ویتامین C

کرم صورت سی گل یکی دیگر از محصولات پرفروش درزمینۀ مراقبت از پوست به شمار می‌رود. این کرم دارای خاصیت ضد چروک بوده و می‌تواند از پوست در برابر عوامل مخرب محافظت کند. این محصول به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل کرده و مانع از پیری زودرس پوست براثر تابش نور خورشید، آلاینده‌ها، مواد آرایشی و … می‌گردد. ترکیبات به‌کاررفته در این محصول لیپوزوم ویتامین C، لیپوزوم رتینول، لیپوزوم چای سبز، لیپوزوم اسید هیالورونیک می‌باشند که از پوست محافظت کرده و مانع از ایجاد چین‌وچروک بر روی آن می‌گردند. همچنین کرم صورت سی گل خاصیت جوان‌کنندگی و سفت کنندگی نیز دارد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک پریکاتن

کرم پریکاتن یک محصول باکیفیت تولیدشده توسط متخصصین ایرانی حاوی عصاره فیتو پلانکتون‌ها با فناوری بیوپلاسما، چروک‌های ایجادشده بر روی پوست را رفع می‌کند. این محصول فوق‌العاده از پوست در برابر عواملی تخریب‌کننده محافظت کرده و موجب سفتی آن می‌گردد. این کرم تأثیر بسزایی در رفع چین‌وچروک موجود بر روی پوست دارد و کاملاً بی‌ضرر است. از دیگر ویژگی‌های این محصول به ویتامین E موجود در آن می‌توان اشاره کرد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

سرم ضد چروک و روشن کننده مدیلن

مدیلن یکی دیگر از محصولات پرفروش برای کاهش و رفع چین چروک‌های ایجادشده بر روی پوست به شمار می‌آید. این محصول دارای ویتامین A, E و C می‌باشد که به طراوت و شادابی پوست کمک شایانی می‌کند. ضد چروک مدیلن با کاهش لک‌‌هایی موجود بر روی پوست موجب درخشندگی و شفافیت پوست گردیده و با تولید کلاژن و بازسازی سلول‌ها، پوست را لطیف و مخملی می‌کند. چیزی که این محصول را با دیگر محصولات مشابه متمایز می‌کند این است که این محصول به‌عنوان آبرسان نیز عمل می‌کند.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک بالای چهل سال سینره

کرم ضد چروک بالای چهل سال سینره برای مقابله با عوارض ناشی از افزایش سن بسیار مؤثر است. این محصول دارای پپتید‌ها که موجب افزایش میزان کلاژن و آلاستین گردیده و به‌سرعت باعث تازه‌سازی پوست می‌شود. همچنین اسیدهای امگا3 و امگا 6 موجود در این کرم از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد مراقبت کرده و مانع از ایجاد چین‌وچروک در پوست می‌گردد. ضد چروک سینره با به‌کارگیری مواد مرطوب‌کننده رطوبت موردنیاز پوست را تأمین و از شل شدگی آن جلوگیری می‌کند.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک شب ژوت مدل JAA501

کرم ضد چروک ژوت، ضدالتهاب و آرام‌کننده پوست با دارا بودن فرمول منحصربه‌فرد خود چین‌وچروک‌ ایجادشده بر روی قسمت‌ها مختلف پوست را برطرف می‌کند. این محصول از قدرت جذب بالایی برخوردار بوده و بانفوذ به عمق پوست موجب شفافیت و روشنی پوست می‌گردد و باعث سفت شدن بافت‌های ضعیف پوست می‌شود. این کرم با جایگزین کردن سلول‌های جدید با سلول‌های مرده طراوت و شادابی را برای پوستتان به ارمغان می‌آورد. دارای خاصیت کلاژن سازی که به کاهش چین‌وچروک کمک شایانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول به ویتامین‌های C, B5 و E موجود در آن می‌توان اشاره کرد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک تخصصی ژاک آندرل پاریس مدل ANTI AGEING

ANTI AGEING حاوی جلبک سبز-قهوه‌ای، ویتامین‌ E و اسیدآمینه‌های مفید که با تغذیه مناسب پوست باعث رفع چروک‌های سطحی پوست می‌گردد. این محصول با حفظ تعادل هورمونی پوست سبب می‌شود که جریان خون در سطح پوست افزایش یابد. آنتی‌اکسیدان رزوراترول به‌کاررفته در ترکیبات این کرم به مقاومت پوست در مقابل اشعه مضر نور خورشید کمک کرده و از ظاهر شدن چروک‌ها جدید ممانعت می‌کند. همچنین دارای خاصیت ضد پیری بوده و سبب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌گردد. این محصول حاوی روغن جوجوبا، مرطوب‌کننده و آبرسان قوی نیز می‌باشد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک نئودرم مدل Optimal Age-Stop

Optimal Age-Stop دارای روغن دانه‌ی انگور، جوانه‌ گندم و شی‌باتر می‌باشد که برای تقویت و جوان کردن پوست بسیار مؤثر است. ترکیبات به‌کاررفته در این محصول باعث از بین رفتن چروک‌های موجود بر روی پوست گردیده و مانع از به وجود آمدن زودهنگام آن می‌گردد. از مزیت‌های این محصول به بدون پارابن بودن، جذب سریع و افزایش نرمی پوست و به تعویق انداختن روند پیری پوست آن می‌توان اشاره کرد. از این محصول می‌توان برای صورت و گردن استفاده کرد و برای اینکه نتیجه‌ مطلوبی را به همراه داشته باشد بهتر است بعد از نظافت کامل پوست، استفاده شود.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک لوینا مدل خاویار

لوینا مدل خاویار یک محصول ایرانی که علاوه بر کیفیت از قیمت مقرون‌به‌صرفه تری نسبت دیگر محصولات مشابه برخوردار‌است. این محصول، سفت کننده و دارای ویتامین E , C می‌باشد که موجب کاهش چروک‌های ایجادشده‌ بر روی پوست می‌گردد. حاوی عصاره خاویار، آلوئه‌ورا و رزماری که به شفافیت و شادابی پوست کمک زیادی می‌کند و غالب افراد در سنین مختلف می‌توانند از این کرم جوان‌کننده پوست استفاده کنند.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک فیس دوکس سری Liftasome مدل Happybelle PE

از دیگر محصولات باکیفیت ایرانی درزمینۀ مراقبت از پوست به ضد چروک فیس دوکس سری Liftasome مدل Happybelle PE می‌توان اشاره کرد. این محصول اختصاصی، یکی از تأثیرگذارترین محصولات درزمینۀ کاهش خطوط و چروک‌های صورت و گردن به شمار می‌رود. این کرم علاوه بر رفع چین‌وچروک، باعث استحکام و ترمیم سد دفاعی پوست و بازسازی لایه درمیس می‌شود. دارای مؤثرترین کمپلکس ضد چروک و آنتی‌اکسیدان به‌صورت ترکیبات انکپسوله لیپوزومال که با آبرسانی عالی از ایجاد چین‌وچروک بر روی پوست ممانعت کرده و باعث احیا و بازسازی آن می‌گردد. از دیگر مزیت‌های این محصول می‌توان به محرک ساخت رشته‌های کلاژن و الاستین و جلوگیری از شلی و افتادگی پوست اشاره کرد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک مدل C Booster

برند فرانسوی MQ یکی از معتبرترین برندها، درزمینۀ تولید محصولات مراقبتی و آرایشی در دنیا به‌حساب می‌آید. یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش تولیدشده توسط این برند به ضد چروک C Booster می‌توان اشاره کرد. این کرم دارای ویتامین E, C و شی باتر می‌باشد که خاصیت ضد چروکی دارد. این محصول با دارا بودن عصاره روغن بادام شیرین و آلوئه‌ورا به جوان‌سازی و روشن‌کنندگی پوست کمک شایانی می‌کند و باعث سفتی و قوام پوست می‌گردد. همچنین سرشار از ترکیبات مرطوب‌کننده قوی بوده و خاصیت ضد افتادگی پوست دارد. محرک ساخت کلاژن و جوان‌سازی پوست از دیگر ویژگی‌های این کرم محسوب می‌شود.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک شب والنسی مدل خاویار

کرم شب والنسی مدل خاویار دارای خاصیت ضد چروکی بوده و برای کند کردن روند پیری پوست بسیار مؤثر است. این محصول دارای ترکیبات خاویار سیاه و ویتامین‌های B12، B6، B2،A ،E ، D و اسیدفولیک می‌باشد که از پوست در برابر اشعه مضر نور آفتاب محافظت می‌کند و با افزایش مقاومت و انعطاف‌پذیری پوست به جوان‌سازی و شادابی آن کمک شایانی می‌کند. همچنین دارای کلاژن که موجب انعطاف‌پذیری و کشسانی پوست گردیده و مانع از افتادگی آن می‌شود. Q10 به‌کاررفته در این کرم نیز موجب کاهش چشم‌گیر چروک‌های ظریف دور چشم و خط اخم و خنده می‌گردد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک الکسیس مدل MULTI-ACTIVE

کرم الکسیس مدل MULTI-ACTIVE سرشار از ترکیبات جوان ساز، لیفت کننده و آبرسان که به کند کردن روند پیری کمک شایانی می‌کند. استفاده از این محصول به افرادی که دارای پوست خشک و کم آب هستند توصیه می‌شود. این کرم دارای ترکیبات مؤثر و محرک ساخت کلاژن و الاستین بوده و باعث رفع چین‌وچروک‌های موجود بر روی پوست می‌گردد. همچنین موجب بازسازی سلول، تقویت کلاژن و محافظت آنتی‌اکسیدان شده و برای شما پوستی شفاف و زیبا به ارمغان می‌آورد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا سری Anti Aging مدل Lightening And Nourishing

طبق نظر متخصصین پوست، شب‌ها موقع استراحت اقدام به بازسازی و ترمیم بافت‌های خود می‌کند. پس بهترین کار برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی پوست، تأمین مواد مغذی و ویتامین‌های موردنیاز آن در شب‌ها می‌باشد. کرم شب دکتر ژیلا سری Anti Aging مدل Lightening And Nourishing با بهره‌گیری از ترکیبات روغن آوا کادو و عصاره چای سبز به حفظ طراوت و شادابی پوست کمک شایانی کرده و از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کند. این محصول دارای خاصیت ضد چروکی بوده و برای پس از پیلینگ و لیزر درمانی جهت تغذیه و کمک به روند بازسازی سلول‌های پوست قابل‌استفاده می‌باشد؛ و با دارا بودن کلاژن، ویتامین E, C و آلاتنویین، باعث استحکام و افزایش انعطاف‌پذیری پوست می‌گردد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم پر کننده چروک سینره مدل Instant Wrinkle Filler

ویژگی‌های این محصول: پرکننده چین و چروک صورت، حجم دهنده و باز گرداننده فرم کلی صورت، دارای خاصیت لیپوفیلینگ جهت از بین بردن چروک‌ها، قدرت نفوذپذیری بالا برای نفوذ به لایه های داخلی پوست و کاهش عمق و وسعت چروک ها، جوان‌سازی پوست با بهره گیری از جدیدترین و مؤثرترین پپتیدها جهت ساخت کلاژن و الاستین

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

ژل ضد چروک سودا مدل لیفتینگ آلوئه ورا

ژل ضد چروک سوادا مدل لیفتینگ آلوئه ورا با آبرسانی به پوست در فصل تابستان از آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کند. در زمستان با تأمین رطوبت پوست از خشکی آن جلوگیری می‌کند. این کرم خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و مانع از بروز چین و چروک می‌شود که استفاده‌‌ی موضعی از آن فرایند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک سی گل مدل A.H.A 10%

کرم ضد چروک Anti-Wrinkle حاوی ویتامین‌های C و E است. ویتامین E از پیری پوست جلوگیری می‌کند. همچنین ماده خشکی پوست را کاهش داده و از آن در برابر نور خورشید محافظت می‌کند؛ و با لایه‌برداری از پوست آن را شفاف‌تر و زیباتر می‌سازد.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک سینره

اگر از ایجاد چین‌وچروک در گوشه چشم‌هایتان نگرانی دارید باید استفاده از محصولات ضد چروک را شروع کنید. کرم ضد چروک سینره برای خانم‌های بالای 25 سال دارای ویتامین E و کوانزیم Q10 که در صورت استفاده از این کرم بر روی پوست از آن در برابر آلودگی، خشکی هوا و عوامل مخرب محیطی مراقبت می‌شود و چروک‌های سطحی رفع و عمق چین‌وچروک‌ها کاهش پیدا می‌کند.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم مغذی و ضد چروک آردن مدل اکسپرتیج

کرم مغذی و ضد چروک آردن مدل اکسپرتیج برای افراد بالای 40 سال که چروک‌هایی با عمق بیشتر دارند مناسب است ضمن اینکه باوجود ترکیباتی مؤثر روشن‌کننده، مرطوب‌کننده و التیام‌بخش بوده و در بازگرداندن زیبایی پوست مؤثر است.

23 مدل بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

کرم ضد چروک مدیلن مدل Matrixyl

کرم ضد چروک مدیلن (Medilann) مناسب چروک‌های سطحی پوست است و به‌راحتی خطوط سطحی را از بین می‌برد و از عمیق شدن همان خطوط که بعدها به چروک‌ تبدیل می‌شوند جلوگیری می‌کند. حاوی سرامید-2 که خاصیت بازسازی، حفظ جوانی و نگهداری رطوبت پوست را دارا می‌باشد. همچنین ماتریکسیل استفاده‌شده در این محصول که نوعی Penta Peptide می‌باشد به داخل پوست نفوذ کرده به فیبروپلاستها می‌رسد و کلاژن سازی را در آن‌ها تسریع می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا