کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقبت از پوست

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

4.5/5 - (4 امتیاز)

معرفی بهترین کرم آبرسان پوست

چرا باید از کرم آبرسان پوست استفاده کنیم؟ با توجه به اینکه همه‌ی ما می‌دانیم تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم مانع از پیری شویم و نمی‌توان گفت که پوست ما همیشه جوان می‌ماند. به‌تدریج و با بالا رفتن سن، تمام قسمت‌های بدن تغییر کرده و باعث پیری خواهد شد. پس باید گفت پوست هم به همین صورت هست و با گذر زمان، آن‌هم دچار تغییرات شده و پیر می‌شود.

اما می‌توان با رسیدگی و مراقبت از پوست، روند پیری آن را کاهش داد و باعث طراوت و شادابی پوست شد. یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های مراقبت از پوست، علاوه بر تغذیه سالم، آبرسانی و حفظ رطوبت آن است. همان‌طور که می‌دانید برای داشتن یک‌پوست شاداب و با طراوت باید به فکر تأمین آب و رطوبت موردنیاز آن باشیم؛ و اگر این مسئله را جدی نگیریم پوست ما زیبایی و شادابی خود را از دست خواهد داد.

خرید بهترین کرم آبرسان پوست

یکی از روش‌های کم‌هزینه و مؤثر برای تأمین آب و حفظ رطوبت پوست استفاده از کرم آبرسان پوست است. این محصول رطوبت موردنیاز پوست شمارا تأمین کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند و مانع از ایجاد چین‌وچروک بر روی پوست خواهد شد. ما در این پست سعی کردیم چند نوع از بهترین و پرفروش‌ترین کرم‌های آبرسان پوست از مارک‌ها داخلی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد:  22 مدل بهترین صابون ضد جوش (باکیفیت) از مارک‌‌های معتبر

توصیه پزشک برای انتخاب کرم مرطوب کننده و آبرسان مناسب

کرم آبرسان پوست چیست و چه‌کاری انجام می‌دهد.

کرم آبرسان پوست محصولی برای رطوبت رسانی پوست است. این محصول با کلاژن سازی از پیری زودرس پوست ممانعت کرده و باعث می‌شود پوست سفت و خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کند.

با بالا رفتن سن پوست هم، رفته‌رفته خاصیت ارتجاعی خود را ازدست‌داده و دچار چین‌وچروک می‌شود. به همین دلیل اگر افراد به فکر مراقبت و آبرسانی پوست خود نباشند روند پیری پوست را تسریع بخشیده و موجب آسیب‌دیدگی آن خواهند شد.

افراد برای شادابی، طراوت و هیدراته کردن پوست و جلوگیری از پیری زودرس، باید به فکر استفاده از محصولات مراقبتی جهت حفظ سلامت و شادابی پوست خود باشند که کرم آبرسان یکی از این محصولات است. استفاده از این محصول در طول روز می‌تواند رطوبت موردنیاز پوست را تأمین و مانع از خشکی و چروکیدگی آن شوند.

کرم آبرسان پوست برای چه افرادی قابل‌استفاده است؟

با توجه به اینکه استفاده از کرم آبرسان پوست بیشتر برای افرادی که باکم آبی و خشکی پوست مواجه هستند توصیه می‌شود، ولی بهتر است همه‌ افراد، چه آن‌هایی که دارای پوست خشک، چه آن‌هایی که دارای انواع پوست چرب، نرمال، مختلط هستند هم از این کرم استفاده کنند تا از خشک شدن و پوسته‌پوسته شدن پوست جلوگیری کرده و با پیری زودرس مواجه نشوند.

انتخاب بهترین کرم آبرسان برای پوست

برای انتخاب یک کرم آبرسان پوست باید به این نکته توجه کنید که آیا پوست شما خشکِ یا فقط کم آب‌شده است؟ اگر پوست شما خشکه باید از محصولاتی استفاده کنید که مناسب برای پوست خشک می‌باشد؛ و اگر پوست شما دچار کم‌آبی شده علاوه بر تأمین آب بدن در طول روز باید از محصولاتی که حاوی هیالورونیک اسید هستند استفاده کنید.

قدیما برای اینکه پوست جذاب و شادی داشته باشند از میوه‌ها برای ماسک صورت استفاده می‌کردند کاری که بازهم هنوز خیلی‌‌ها انجام می‌دهند. و یکی از بهترین گزینه برای انتخاب کرم آبرسان، استفاده از محصولی که برای ساخت آن از میوه‌ها استفاده‌شده، می‌باشد.

چه تفاوتی بین کرم آبرسان با مرطوب‌کننده وجود دارد؟

با توجه به نیاز پوستمون می‌توانیم از کرم آبرسان یا مرطوب‌ کننده استفاده کنیم؛ و تفاوتی که بین این دو وجود دارد این است که کرم آبرسان از چربی خیلی کمی برخوردار بوده و میزان آب و رطوبت موردنیاز پوست را تأمین و کنترل کرده و مانع از خشک شدن پوست می‌شود.

مرطوب کننده‌ها چرب هستند و رطوبت پوست را حفظ می‌کنند؛ و برای اینکه پوست‌آب خود را از دست ندهد، یک‌لایه حفاظتی ایجاد می‌کنند.

حالا با توجه به اینکه آبرسان‌ها و مرطوب کننده‌ها وظیفه‌ی آبرسانی پوست رادارند، ولی وظیفه‌ی اصلی آبرسانی پوست را کرم آبرسان پوست انجام می‌دهد. باید این را در نظر داشته باشید برای جلوگیری از خشکی و شکنندگی پوست همه‌ی افراد باید از کرم آبرسان در طول روز استفاده کنند و استفاده از آبرسان محدودیت سنی ندارد. کرم مرطوب‌کننده با چربی‌ای که دارد بیشتر مناسب برای پوست‌ها خشک می‌باشد.

عواملی که باعث کم‌آبی پوست می‌شوند.

اگر ما از شوینده‌هایی استفاده کنیم که مناسب نباشد و وقتی‌که پوست ما چرب است ما به آن اهمیتی نداده و از مرطوب‌کننده استفاده نکنیم و شستشوی بیش‌ازحد و استفاده از آب گرم و نداشتن تغذیه‌ی مناسب این‌ها عواملی هستند که باعث کم‌آبی پوست می‌شوند.

دلیل اینکه بعضی افراد پوست خشک دارند جوش می‌زنند چیست؟

خیلی از افراد تصور می‌کنند که پوست‌های چرب فقط جوش می‌زنند، درحالی‌که چنین نیست، پوست‌هایی که آب خود را ازدست‌داده و خشک می‌شوند به همراه سلول‌های مرده‌ی پوست، منافذ را بسته تا باکتری‌های مولد باعث جوش زدن صورت شوند.

 تشخیص پوست کم آب و خشک‌.

پوست‌های خشک معمولاً زبر بوده و پوسته‌پوسته‌ شده و پوست‌هایی که کم آب هستند، دچار چین‌وچروک شده و حالت شلی و افتادگی به خودشون می‌گیرند و رنگ ‌آن‌ها قرمز به نظر می‌رسد.

لیست محصولات منتخب
16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم آبرسان الارو مدل Youth Preserving Hydra

کرم آبرسان  Youth Preserving Hydra توسط کمپانی معروف و پرطرفدار فرانسوی، آلارو تولیدشده است. این کرم آبرسان از خاصیت کشسانی فوق‌العاده‌ای برخوردار است که موجب کاهش چین‌وچروک‌ها موجود بر روی پوست می‌گردد. فرمولاسیون به‌کاررفته در این محصول موجب افزایش ساخت کلاژن بر روی پوست شده و برای شما پوستی لطیف و شاداب به ارمغان می‌آورد. این کرم با خاصیت آب‌رسانی‌ای که دارد باعث درخشندگی و شفافیت پوست می‌شود. استفاده از این کرم برای افرادی که زیر 35 دارند توصیه می‌گردد زیرا مانع از ایجاد چین‌وچروک بر روی پوست شده و پیری زودرس را بر روی پوست کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های کرم آلارو به خاصیت مرطوب‌کنندگی آن می‌توان اشاره کرد.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

ژل کرم آبرسان قوی بایوآکوا حاوی هیالورونیک اسید

از دیگر محصولات کمک‌کننده به طراوت و شادابی پوست به بایوآکوا می‌توان اشاره کرد. محصولی که با دارا بودن هیالوریک اسید به مرطوب  ماندن پوست کمک شایانی می‌کند. این آبرسان با تغذیه کردن پوست از آن در برابر عواملی محیطی مراقبت کرده و زیبایی و درخشندگی را برای آن به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال محصولی هستید که از ویژگی‌های مرطوب‌کننده و آب‌رسان، جوان‌کننده پوست، از بین برنده چین‌وچروک، روشن‌کننده پوست برخوردار باشد این محصول می‌تواند نیاز  شمار را برطرف نماید.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN حجم 200 میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب برای هر نوع پوستی قابل‌استفاده می‌باشد. و فرمولاسیون آن بر پایه آب بوده و به کلاژن سازی و سفت شدن پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی آن کمک می‌کند. این آبرسان علاوه بر این‌که از پیری زودرس جلوگیری می‌کند کار ضد چروک را نیز انجام می‌دهد و مانع از ایجاد چین‌وچروک بر روی پوست می‌گردد. این محصول دارای  ویتامین A , ویتامین B1 , ویتامین B3 , ویتامین B5 بوده و یک آبرسان قوی برای محافظت و رطوبت رسانی پوست تحت لیسانس سوئیس می‌باشد.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم آب‌رسان ژوت مدل هیدرا اکتیو

کرم آب‌رسان ژوت یک محصول فوق‌العاده برای آبرسانی سطح پوست است. دارای بافتی سبک و قدرت جذب بالا، حاوی ترکیبات شی‌باتر، روغن‌زیتون، دکسپنتنول، ویتامین   E و آلوئه ورا که التهاب را از بین برده و تسکین می‌دهد. کمک‌کننده تقویت سیستم محافظتی پوست، فاقد چربی و پارابن که برای انواع پوست مناسب است.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم مرطوب کننده و آبرسان سوپکس حاوی عصاره بلوبری و لیمو

آبرسان سوپکس سازگار با انواع پوست، دارای خاصیت کشسانی که روند پیری زودرس پوست را کاهش می‌دهد. دارای ویتامین E که منجر به حفظ لطافت پوست می‌گردد. این محصول با ترکیبات فوق‌العاده‌ای که دارد خشکی ایجادشده بر روی پوست را برطرف کرده و مانع از ایجاد چروکیدگی بر روی آن می‌گردد و برای شما پوستی با طراوت و شاداب به ارمغان می‌آورد.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS حجم 250 میلی لیتر

آبرسان سوپکس مدل  HYDRA PLUS یکی از پرفروش‌ترین محصولات آبرسان می‌باشد که خرید آن توسط 90% از خریداران پیشنهادشده است. محصولی که برای انواع پوست خشک، حساس، معمولی و مختلط مناسب می‌باشد. این محصول خشکی پوست را به‌راحتی برطرف می‌کند و بر روی دست، صورت و بدن قابل‌استفاده است. دارای قدرت جذب بالا و رطوبت رسانی عمیق که منجر به زیبایی و جوانی پوست می‌گردد؛ و با دارا بودن ویتامین E باعث کندی روند پیری پوست می‌شود.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم آبرسان و مرطوب کننده روز ژاک آندرل پاریس مدل DAY CREAM

کرم روز ژاک یکی از بهترین محصولات مراقبت‌کننده و رطوبت رسان پوست برای جوانی و جلوگیری از پیری زودرس است. یک محافظ برای افرادی که بیش‌ازاندازه در برابر اشعه مضر نور خورشید قرار می‌گیرند. حاوی روغن بادام شیرین که سرشار از ویتامین E، امگا6 و امگا 9 است. ویتامین‌های موجود در این کرم باعث تغذیه مناسب پوست شده و به بازسازی سلول‌های پوستی کمک می‌کند. علاوه بر رطوبت رسانی‌ای که دارد برای رفع خشکی و خارش پوست‌ مؤثر بوده و التهاب‌های موجود بر روی پوست را تسکین می‌دهد و به بهبود اگزما و پسوریازیس کمک شایانی می‌کند.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم آبرسان سینت ایوز مدل RENEWING حجم 300 میلی‌لیتر

یک آبرسان قوی، مناسب برای پوست‌های مختلط که باعث کاهش خشکی پوست شده و جوانی را برای آن به ارمغان می‌آورد. حاوی ویتامین کلاژن و الاستین که باعث ترمیم پوست گردیده و التهاب آن را کاهش می‌دهد. جنس محفظه نگه‌دارنده آن از نوع پلاستیک دوجداره می‌باشد.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم آبرسان شون مدل Herbal Origin حجم 50 میلی لیتر

کرم شون مدل Herbal Origin برخوردار از ترکیبات عالی که کمک به آبرسانی پوست و نرمی و لطافت آن می‌کند. این محصول از پیری زودرس جلوگیری کرده و مانع از این می‌شود که پوست آب خود را از دست بدهد. دارای آلوئه‌ورا، ویتامین B5، بهبوددهنده خاصیت ارتجاعی پوست، تسکین‌دهنده التهاب پوست که کمک به ترمیم و بازسازی آن می‌کند. این کرم از قدرت جذب سریعی برخوردار بوده و بسیار سبک می‌باشد که می‌تواند یک انتخاب عالی برای حفظ شادابی و زیبایی پوست باشد.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

ژل آبرسان کامان مدل آلوئه ورا حجم 400 میلی لیتر

ژل آبرسان کامان مدل آلوئه ورا یک آبرسان قوی که موجب درخشندگی پوست شده و التهاب، سوزش و قرمزی آن را از بین می‌برد. با استفاده از این محصول می‌توان جای زخم، بریدگی‌های سطحی و لک جوش را درمان کرد. این ژل، ضد حساسیت و دارای ترکیبات آنتی‌اکسیدان جهت ممانعت از اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد است. مناسب برای انواع پوست، دارای ویتامین C و برای درمان پوست‌هایی که دچار آفتاب‌سوختگی شده‌اند مناسب است. این محصول با حفظ آب در لایه خارجی پوست از آسیب‌دیدگی آن جلوگیری می‌کند.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

خرید کرم صورت آبرسان و شفاف کننده کلیون مدل Pomegranate Juice Face Cream حجم 300میلی لیتر

این کرم برای پوست صورت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. محصولی که توسط کشور ایتالیا تولیدشده و از کیفیت بالایی برخوردار است. عصاره به‌کاررفته در این کرم انار همراه با جلبک‌های دریای بوده که باعث درخشندگی و طراوت پوست می‌گردد. یک مرطوب‌کننده عالی برای پوست صورت که بسیار سبک است.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

ژل کرم آبرسان آمبرلا مدل Honey حجم 250 میلی لیتر

دارای آنتی‌اکسیدان، ویتامین E و ویتامین B5 که باعث رطوبت رسانی و قوی شدن لایه‌های پوست خواهد شد. این محصول خیلی سریع جذب پوست می‌شود و از ماندگاری بالایی برخوردار است. این محصول ‌می‌تواند برای افرادی که به دنبال زیبایی و شادابی پوست خود هستند گزینه‌ی مناسبی باشد.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C حجم 200 میلی لیتر

محصولات کامان از شهرت و محبوبیت بالایی بین مصرف‌کنندگان برخوردار هستند یکی از این محصولات باکیفیت و پرمصرف، کرم آبرسان کامان از نوع کرم ویتامین سی مناسب برای انواع پوست، دارای ویتامین C و B5، روشن‌کننده پوست، از بین برنده تیرگی، تحت لیسانس سوئیس می‌باشد. این محصول فوق‌العاده و پرفروش فاقد پارابن، الکل، آمونیاک و چربی بوده و موجب شادابی و درخشندگی پوست می‌گردد.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم مرطوب کننده و نرم کننده فیداوت

کرم آبرسان فیداوت با تولید اسید لاکتیک طبیعی سلول‌های مرده را حذف کرده و رطوبت پوست را حفظ می‌کند این کرم سرشار از ترکیبات ضد لک و روشن کننده پوست می‌باشد و شما با استفاده از فیداوت پوستی صاف، شاد و هیدراته خواهید داشت. این کرم با کلاژن سازی طراوت وشادابی را برای پوست به ارمغان می‌آورد.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم آبرسان اسپانول حاوی عصاره آلوورا حجم 150 میلی لیتر

آبرسان اسپانول خشکی و کشیدگی پوست را به‌طور کامل رفع می‌کند. عصاره به‌کاررفته در این محصول از نوع آلو ورا بوده که موجب آبرسانی لایه‌های پوستی می‌شود و پوست را شاداب می‌کند. این محصول دارای پلی ساخارید‌های مشتق برگرفته از جلبک‌های دریایی بوده که باعث تقویت و تغذیه پوست می‌گردد. این کرم فاقد پارابن، سیلیکون و دیگر مواد شیمایی می‌باشد.

16 مدل بهترین کرم آبرسان پوست [با کیفیت عالی] در سال 2022

کرم آبرسان و مرطوب کننده بی کی مدل PUMP X

آبرسان و مرطوب‌کننده قوی که با رطوبت رسانی پوست موجب نرمی و لطافت پوست می‌گردد. این کرم برای ترمیم پوست کسانی که دچار ترک‌خوردگی و پوسته‌پوسته‌شده می‌تواند بهترین گزینه باشد. PUMP X به تحریک گردش خون و تولید سلول جدید کمک کرده و با آبرسانی پوست مشکلات آن را کاهش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا