کاربران گرامی فعلاً محصولاتی که برای موتن رو و داروکده قرار داده شده دارای لینک نبوده و برای مشاهده محصولات می‌توانید از لینک سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید!
محصولات مراقبت از پوست

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

4.7/5 - (3 امتیاز)

استفاده از کرم ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. امروزه خیلی از ما‌ها با مشکلات پوستی روبه‌رو هستیم؛ که به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل، مراقبت نکردن از پوست در برابر نور خورشید می‌باشد.

در صورتی که مراقبت از پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشید جدی گرفته نشود باعث آسیب رساندن به پوست شده و ممکن است منجر به پیری زودرس، ایجاد چین و چروک و حتی سرطان پوست شود. پس استفاده از کرم ضد آفتاب می‌تواند بهترین گزینه برای مراقبت از پوست در مقابل اشعه‌های UVA و UVB و سرطان‌زا باشد.

کرم ضد آفتاب

چه زمانی ما باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

استفاده از کرم ضد آفتاب در طول روز ضروری است؛ و ما نباید از مصرف این کرم چشم‌پوشی کنیم. چون در صورت خارج شدن از منزل پوست ما در معرض نور خورشید و اشعه‌های خطرناک آن قرار خواهد گرفت؛ و ما باید هر 3 الی 4 ساعت از ضد آفتاب استفاده کنیم. این را در نظر داشته باشید در صورت تعریق کردن یا شستن صورت، دوباره باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

هنگام مصرف ضد آفتاب خساست به خرج ندهید. خیلی‌ها هنگام مصرف این کرم، کمی از آن را به صورت خود می‌مالند و به‌نوعی صرفه‌جویی می‌کنند؛ که این کار به‌سلامت پوست خودشان آسیب می‌رساند.

آیا در روزهای ابری هم باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد؟

با توجه به اینکه ابرها توانایی جذب اشعه‌های مضر فرابنفش را ندارند و در روزهای ابری به دلیل قابل رویت نبودن این اشعه‌ها ممکن است که پوست ما در معرض خطر باشد پس ما در روزهای ابری هم باید از ضد آفتاب‌های مناسب پوست استفاده کنیم.

پیشنهاد:  بهترین کرم موبر صورت و بدن + 12 مدل و نکات مهم استفاده از آن

SPF در کرم ضد آفتاب چیست؟

Spf یا محافظت کننده در برابر نور آفتاب، یعنی استفاده از یک کرم ضد آفتاب تا چه حد سوختگی را کاهش می‌دهد؛ یعنی وقتی که شما از یک ضد آفتاب استفاده می‌کنید مدت‌زمان زیادی طول می‌کشد تا پوست شما نسبت به زمانی که از ضد آفتاب استفاده نکردید دچار سوختگی شود.

معمولاً کرم با spf 15 و بالاتر برای محافظت از پوست توصیه می‌شود. کرم‌هایی که  spf15  دارند می‌توانند تا 92 درصد از اشعه‌های مضر را دفع کنند و کرم‌هایی که spf30 دارند می‌توانند تا 97 در صد از اشعه‌های مضر را در دفع کنند.

ولی باید این را در نظر داشته باشید که بالا بودن spf دلیلی بر محافظت ضد آفتاب از پوست نیست. به این دلیل که اگر ضد آفتابی با هر میزان spf به صورت مرتب و درست استفاده نشود تأثیری برای محافظت از پوست نخواهد داشت.

حتماً قبل از خرید ضد آفتاب مناسب، با پزشک متخصص مشورت کرده و کرمی مناسب با پوست خود را تهیه کنید.

چه کسانی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنند؟

استفاده از کرم ضد آفتاب محدودیت سنی نداشته و تمام افراد می‌توانند از این کرم برای محافظت پوست خود در برابر نور خورشید استفاده کنند. حتی کودکان، با توجه به اینکه برای بازی کردن مدت‌زمان بیشتری را در زیر آفتاب قرار می‌گیرند بیشتر در معرض اشعه‌های مضر ناشی از نور خورشید قرار دارند و ممکن است دچار عوارض پوستی شوند.

نکته: اگر از ضد آفتاب به‌درستی استفاده نشود، فرقی نمی‌کند با چه میزان spf باشد هیچ تأثیری نخواهد داشت. مثلاً اگر شما در طول روز فقط یک‌بار از کرم استفاده کنید. یا بعد از تعریق یا شستشو دیگر از کرم استفاده نکنید هیچ تأثیری برای محافظت از پوست نخواهد داشت.

لیست محصولات منتخب
معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection

برند خوش‌نام الارو علاوه بر تولید بهترین کرم پودر و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی درزمینۀ تولید محصولات مراقبتی ازجمله کرم ضد آفتاب نیز به‌خوبی عمل کرده است. ضد آفتاب High Protection یکی از محصولات پرفروش این برند به شمار می‌رود. این محصول علاوه بر محافظت پوست در برابر اشعه‌ مضر نور خورشید، خاصیت کرم پودری نیز دارد. رنگ این کرم بژ روشن، مناسب برای کسانی که دارای پوست روشن و حتی گندمی هستند. این کرم بدون پارابن و چربی بوده و برای افرادی که دارای پوست چرب و مستعد آکنه هستند بهترین گزینه محسوب می‌شود. این محصول دارای SPF30 می‌‌باشد که از پوست صورت در مقابل اشعه  UVA و UVB مراقبت کرده و از آفتاب‌سوختگی پوست جلوگیری می‌کند.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Oily and Acne-Prone SPF30

از دیگر کرم ضد آفتاب موجود در بازار که بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است به Oily and Acne-Prone SPF30 می‌توان اشاره کرد. این محصول با مهار ترشح سبوم ایجاد لک‌های پوستی جلوگیری کرده و لک‌ها موجود را رفع می‌کند. استفاده از این محصول برای افرادی که دارای پوست چرب هستند توصیه می‌شود. از ویژگی‌های این محصول به ضد حساسیت بودن آن می‌توان اشاره کرد. همچنین این محصول از ایجاد آکنه بر روی پوست جلوگیری کرده و روند پیری پوست را نیز کند می‌کند. این محصول با دارا بودن SPF 30 از پوست در برابر اشعه‌ UVA و UVB محافظت می‌کند.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل Matex Colorless

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و مؤثر هستید، پرایم مدل Matex Colorless یکی از همان محصولات با کیفیت هست که شما به دنبال آن هستید. این محصول ایرانی یک رقیب جدی برای همتایان خارجی خود به شمار می‌رود. Matex Colorless دارای SPF 50 می‌باشد که از پوست در برابر اشعه مضر UVA و UVB محافظت می‌کند و مانع از آفتاب سوختگی آن می‌گردد. عصاره‌های موجود در این محصول می‌تواند لک‌ و جای جوش موجود بر روی پوست را بپوشاند. این محصول سرشار از ویتامین E با خواص آنتی اکسیدانی است. از دیگر ویژگی‌ها این کرم به ضد چروک و مرطوب کننده بودن آن می‌توان اشاره کرد.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب سینره SPF50

اگر جزء افرادی هستید که مدت‌زمان زیادی در معرض تابش نور خورشید قرار می‌گیرید استفاده از یک ضد آفتاب باکیفیت می‌تواند از پوست شما در برابر آفتاب‌سوختگی محافظت کند. یکی دیگر از محصولات پرفروش درزمینۀ مراقبت از پوست به کرم ضد آفتاب سینره می‌توان اشاره کرد. استفاده از این محصول به افرادی که داری پوست چرب هستند توصیه می‌شود. این کرم با دارا بودن SPF 50 گزینه‌ی مناسبی برای مراقبت از پوست در برابر اشعه UVA, UVB می‌باشد. همچنین استفاده از این محصول می‌تواند از پیری زودرس و لکه‌ها پوستی جلوگیری کند. این محصول فاقد چربی و پارابن بوده و از پوست شما در برابر عواملی که موجب آسیب آن می‌شوند مراقبت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول به ایجاد جلوه مات بر روی پوست و دارا بودن ساختار سبک آن می‌توان اشاره کرد.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل Acnex Beige SPF60

اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر محافظت پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید انواع لک و جای جوش موجود بر روی پوستتان را بپوشاند کرم Acnex Beige SPF60 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این محصول می‌تواند ترشح سبوم را کنترل و آکنه‌ها موجود بر روی پوست را کاهش دهد. حاوی SPF 60 که از پوست صورت در برابر اشعه مضر UVA, UVB محافظت و لک‌های تیره پوست را می‌پوشاند. استفاده از این محصول به افراد داری پوست چرب مستعد آکنه توصیه می‌شود.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ ام کیو مدل INVISIBLE BIO TACHES

MQ یکی از معتبرترین برند تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست به شمار می‌رود. این محصول با SPF 50 جهت مراقبت از پوست در برابر نور خورشید تولیدشده است. مواد اولیه به‌کاررفته در این کرم از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد بوده و مانع از آفتاب‌سوختگی پوست می‌شود. همچنین علاوه بر ضد آفتاب بودن از خاصیت ضدلکی نیز برخوردار است. این محصول انواع لک‌ها و جای جوش موجود بر روی پوست را برطرف و مانع از ایجاد جوش بر روی پوست می‌گردد. از این محصول می‌توان برای بعد از درمان‌ها پوستی مثل لیزر، میکرودرم، پیلینگ شیمیایی و … استفاده کرد. این محصول مرطوب‌کننده و التیام‌بخش پوست نیز محسوب می‌شود.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضدآفتاب ایزدین مدل Fusion water spf 50

ایزدین یک برند اسپانیایی درزمینۀ تولید محصولات مراقبتی پوست بخصوص تولید محصولات ضد آفتاب فعالیت دارد. کرم ضد آفتاب ایزدین تولیدشده توسط این برند از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول فاقد چربی بوده و در برابر و آب و تعریق مقاوم می‌باشد. دارای هیلارونیک اسید و ویتامین E که بر روی پوست‌های مرطوب قابل‌استفاده است. این محصول با دارا بودن SPF 50 از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت کرده و برای انواع پوست‌، بخصوص پوست چرب مناسب است.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

اگر خواستار این هستید که پوستتان در برابر اشعه مخرب آفتاب در امان باشد بهترین راه استفاده از یک ضد آفتاب مرغوب است. ضد آفتاب سی گل با SPF 60 یکی از محصولات باکیفیت برای مراقبت از پوست در برابر نور خورشید است. این محصول با دارا بودن عصاره‌های طبیعی مثل آلوئه ورا، جوانه گندم و ویتامین E از پوست در برابر عوامل مخرب  ازجمله اشعه UVA, UVB و IR محافظت می‌کند. این محصول با دور کردن رادیکال‌های آزاد از پوست، سیستم دفاعی آن را بالابرده و به خاطر دارا بودن آنتی‌اکسیدان مانع از ضایعات پوستی می‌گردد. همچنین این محصول با مرطوب نگه‌داشتن پوست از پیری زودرس از آن جلوگیری می‌کند.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب اریکه مدل 50 OIL FREE tinted SPF

کرم اریکه با SPF 50 و بافتی سبک و سرعت جذب بالا برای کسانی که دارای پوست چرب هستند مناسب است. این محصول با دارا بودن مواد مرطوب‌کننده برای شما پوستی نرم و لطیف به ارمغان می‌آورد. معمولاً استفاده از محصولات مراقبتی، مشکلات پوست‌های مستعد آکنه، بخصوص پوست‌های چرب را بالا می‌برد اما این محصول از پوست در برابر اشعه مخرب نور آفتاب محافظت می‌کند بدون آنکه باعث تشدید مشکلات پوستی شود.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب رنگی مای

کاری که این محصول انجام می‌دهد یک دفاع کامل از پوست در برابر اشعه خورشید است. دارای ساختاری سبک و فاقد چربی که یک آبرسان نیز محسوب می‌شود. این محصول با بالا بردن سیستم دفاعی پوست از آن در برابر نور آفتاب محافظت می‌کند. SPF 60 موجود در این کرم، 60 برابر به قدرت محافظت آن از پوست اضافه می‌کند و مانع از ایجاد لک‌های پیری بر روی آن می‌شود.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

خرید کرم ضد آفتاب مردانه سی گل سری Men pro حجم 50 میلی لیتر

این کرم مخصوص آقایان بوده و با ترکیباتی از فیلترهای فیزیکی و شیمیایی از پوست شما در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت می‌کند. ضد آفتاب مردانه سی گل سری Men pro دارای خاصیت رطوبت رسانی بالا و فاقد چربی می‌باشد. دارای فرمولاسیونی از فیلتر‌ها فیزیک و شیمایی، آلوئه ورا و ویتامین E است که مانع از پیری زودرس می‌گردد. از دیگر خاصیت‌های این محصول به دارا بودن SPF 50 و نامرئی بودن آن می‌توان اشاره کرد.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب سی گل مدل SUNPRO

سی گل مدل SUNPRO حاوی ترکیبات آلوئه‌ورا، جوانه گندم و ویتامین ٍ که با دور کردن رادیکا‌ل‌های آزاد پوست توانایی دفاعی پوست را بالا برده و از ضایعات پوستی جلوگیری می‌کند. این محصول با فیلترهای مختلفی که دارد پوست را در برابر اشعه‌های UVB و UVA محافظت می‌کند. حاوی SPF 60، ویتامین E و سایر ترکیبات مؤثر جهت محافظت از پوست در مقابل اثرات مخرب نور خورشید می‌باشد. همچنین این محصول با رطوبت رسانی پوست مانع از پیری زودرس می‌شود.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective Invisible SPF50

یکی از حساس‌ترین و در خطرترین قسمت‌های بدن پوست می‌باشد. تابش اشعه‌های فرا بنفش نور خورشید و آلودگی هوا و ترکیب آن با چربی پوست از عواملی هستند که سلامت و شادابی پوست را به خطر می‌اندازند. ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective Invisible SPF50 با قدرت محافظت بالای +SPF50  از پیری زودرس، لک‌های تیره و سرطان پوست جلوگیری می‌کند و شرایط پوست‌های چرب و تقویت ذخایر آنتی اکسیدانی آن را بهبود می‌بخشد.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب هیدرودرم سری Lady SPF30

کاری که ضد آفتاب‌ها انجام می‌دهند دفاع از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. قرار گرفتن در زیر نور خورشید بدون محافظت کننده باعث بیماری‌های پوستی و حتی سرطان پوست خواهد شد. شما با استفاده از کرم‌های مناسب با پوست خود، علاوه بر محافظت از پوست می‌توانید از پیری زودرس نیز جلوگیری کنید. کرم هیدرودرم دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، ویتامین‌های E, A و جوانه گندم بوده و باعث التیام پوست می‌شود. علاوه بر این دارای SPF 30 برای مراقبت از پوست در برابر تابش مستقیم نور خورشید می‌باشد.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب مردانه سینره

ضد آفتاب سینره از پوست در برابر تمام طول موج‌های UVB و UVA محافظت و با دارا بودن فرمولاسیون عصاره مورینگا جهت محافظت پوست در مقابل آلودگی هوا می‌باشد. معمولاً به افراد دارای پوست حساس و چرب استفاده از ضد آفتاب با SPF پایین توصیه می‌شود. به همین خاطر این محصول با دارا بودن SPF 45 می‌تواند بهترین گزینه برای اینگونه افراد باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول به مقاوم بودن در برابر تعریق و شستشو، فاقد چربی بودن و حاوی ترکیبات ضد التهابی آن می‌توان اشاره کرد.

معرفی 16 مدل بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب آردن مدل Without Color

اکر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را بیرون و در هوای آزاد می‌گذرانید بهتر است که بدانید پوست شما در معرض خطر تابش نور خورشید است. در چنین شرایطی باید برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه‌های UVA از یک ضد آفتاب استفاده کنید. آردن مدل Without Color حاوی SPF 30 توسط متخصصان ایرانی تولید و روانه بازار شده است. این محصول فاقد چربی بوده و خاصیت کرم پودری دارد. این کرم برای انواع پوست مناسب بوده و خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا